U Volkswagenu su odlučili da za novu prodajnu sezonu osveže svoj, već pomalo i zaboravljeni najluksuzniji model Phaeton.
Najvažnija novost je u stvari novi 3,6 litarski V6 benzinac sa direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 206kW/280KS i 360 Nm obrtnog momenta u rasponu od 2500 do 5000 o/min. (motor već sada zadovoljava buduće Euro5 standarde). Dovoljno za maksimalnih 250 km/h i ubrzanje do stotke za 8,6 sekundi. Po fabričkim podacima, ovako motorizovani Phaeton (sa 4Motion pogonom na sva četiri točka) u kombinovanom ciklusu troši 11,7 litara goriva na 100 km i emituje 273 grama CO2 po kilometru.
Što se drugih izmena tiče, ističe se pre svega revidirana centralna konzola sa
integrisanim "Infotainment" sistemom (sa ili bez navigacije,
osmoinčni ekran osetljiv na dodir, 30GB hard drive, Bluetooth, TV ...).
Spisak novosti zaključuju novi točkovi od 17,18 i 19 inča, keramičke kočnice (napred) za Phaeton W12, nova "Corn Silk" boja kože i par novih boja za karoseriju, uključujući i "Beryllium grey" metalik Isporuke osveženog Phaetona u Evropi će inače početi pre kraja ove godine.
Prevelika masa je kriva za neuspeh ovog modela. Kad bi ona bila manja i cena bi bila manja.
Ne dopada mi se centralna konzola, a pogotovo drvo na njoj.
Pheaton je "narodni" Bentley, imaju mnogo toga zajednickog, otprilike skoro isto kao i Touareg i Cayenne.