Nakon lansiranja standardnih verzija nove Ibize, kupcima je sada na raspolaganju i ekonomičnija i ekološki prihvatljivija Ibiza Ecomotive, koja je inače publici predstavljena početkom oktobra na Salonu automobila u Parizu.
Ibiza Ecomotive se odlikuje redukovanom potrošnjom goriva i smanjenom emisijom CO2, a radi se o modelu na kome je Seat primenio znanje velikog tate Volkswagena koje ovaj ima sa modelima BlueMotion (i kao odgovor na Fordov ECOnetic, Citroenov Airdream, Škodin GreenLine, Renaultov Eco2, BMW-ov EfficientDynamics, Mercedesov BlueEFFICIENCY, Hyundaijev iBlue..).
Dakle, poboljšana aerodinamika vozila (koeficijent otpora vazduhu je smanjen sa 0,33 na 0,30), modifikovana elektronska kontrolna jedinica 1,4 litarskog TDI dizel motora (ima 80KS i 195 Nm obrtnog momenta) sa DPF filterom za čestice čađi, duži prenosni odnosi u menjaču, nešto manja težina (minus 70 kg) i gume SP10A 175/70 R14 sa smanjenim otporom kotrljanja; zaslužni su za emisiju CO2 od 98 grama po kilometru (standardni model 114 g/km) i potrošnju od samo 3,7 litra na 100 km (fabrički podatak).
Ibizi Ecomotive do 100 km/h treba 12,9 sekundi, postiže maksimalnih 177 km/h, dok standardni model do stotke ubrzava za 13,1 sekundu i može do 169 km/h.
U standardnoj opremi Ibize Ecomotive se inače nalaze, između ostalog, ABS, ESP, TCS + EBA, Hill Hold Control, MP3, servo volan, daljinsko centralno zaključavanje, sedište vozača i suvozača podesivi po visini, dok se kao opcija mogu dobiti i cruise control, parking senzori, grajanje prednjih sedišta itd.
Ibiza Ecomotive će kupcima biti dostupna u verziji sa petora i SportCoupe varijanti sa troja vrata, a proizvodiće se u Seatovoj Martorell fabrici blizu Barselone.