Hondin Zest (pokreće ga trocilindrični motor od samo 660 kubika zapremine) je još jedan u nizu onih kockastih gradskih automobila koji se prodaju u Japanu, a koji je posle skoro tri godine od promocije doživeo i svoje prvo doterivanje.
Ipak, epohalnih promena za novu prodajnu sezonu i nema, pa redizajn u osnovi podrazumeva modifikovani prednji kraj, nove materijale u kabini, bogatiju opremu, kao i novu verziju Zest Spark.
Ovaj potonji se u odnosu na standardne modele odlikuje drugačijim prednjim grilom i branikom, sportskijim enterijerom sa trokrakim volanom, modifikovanim ogibljenjem (kod verzija sa turbo motorom), aluminijumskim točkovima od 14 inča i novim bojama za karoseriju.
VIDEO : reklama za Hondu Zest Spark
Mugen Honda Zest Spark
Istovremeno je i japanski specijalista za doterivanje Hondinih modela, firma Mugen, izbacio na tržište tjuniranu verziju ovog malog automobila, koji u njihovoj verziji raspolaže sa novim prednjim i zadnjim spojlerom, maskom, pragovima, zadnjim krovnim spojlerom, doteranim ogibljenjem i novim izduvnim sistemom.