Lancia za Salon automobila u Ženevi nije pripremila neki potpuno novi model, pa će pažnju publike privlačiti pre svega novim 1,75 litarskim motorom od 200KS, koji će se ugrađivati u najjaču Deltu Executive 1.8 Di Turbo Jet.
Ovaj četvorocilindrični agregat (zapremine 1742 kubika) raspolaže sa direktnim ubrizgavanjem i snagom od 147kW/200KS i 320 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa šestostepenom automatskom transmisijom.
To je dovoljno da Delta Executive 1.8 Di Turbo Jet od 0 do 100 km/h ubrza za 7,4 sekunde i da postigne maksimalnu brzinu od 230 km/h. Po fabričkim podacima, ova Delta u kombinovanom ciklusu potroši 7,8 litara goriva na 100 km, dok emisija CO2 iznosi 185 grama po kilometru.
Executive oprema u ovom slučaju podrazumeva Light Bronze boju karoserije, posebne aluminijumske točkove, zlatni D logo na B stubovima, Frau Pieno Fiore bež boju kože u kabini, Reactive Suspension System, parking senzore, ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, šest vazdušnih jastuka, stakleni panoramski krov, automatski klima uređaj...
U Ženevi će biti izložene i Ecochic verzije modela Musa i Ypsilon (sa 1,4 litarskim motorom od 77 konja), odnosno automobili koji sem benzina mogu da koriste i tečni naftni gas (TNG). To u praksi znači da je autonomija Lancije Ypsilon Ecochic porasla na skoro 1300 km (425 km na TNG i 854 km na benzin), a Muse Ecochic na skoro 1200 km (419 km na TNG i 758 km na benzin).