home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Subaru je novi Legacy u formi koncept vozila predstavio javnosti još u januaru na Salonu automobila u Detroitu, a danas su objavljene i prve zvanične fotografije i detalji o njegovoj serijskoj varijanti, koja će zvanično biti promovisana na Salonu u Njujorku (za širu publiku se otvara 10. aprila, a za predstavinike medija dva dana ranije).

Kao što se očekivalo po izgledu koncepta i uhvaćenim prototipovima, novi 2010 Legacy (negde poznato i kao Liberty) je prilično atraktivniji nego do sada, mada je serijski model ipak dizajnerski "prizemljen" u odnosu na pomenutu studiju iz Detroita.

Naravno, sem savremenijeg izgleda, novi Legacy donosi i više mesta u komfornijoj i kvalitetnijoj unutrašnjosti (naglasak je pre svega na kvalitetnijim materijalima), veći prtljažnik, modifikovano ogibljenje, povećanu bezbednost, bogatiju listu standardne i opcione opreme i nove, odnosno osavremenjene motore sa smanjenoim potrošnjom goriva.

Najslabiji je Legacy 2.5i koga pokreće 2,5 litarski četvorocilindraš sa 170KS i 230 Nm obrtnog momenta (pri 4000 umesto ranijih 4400 o/min.), koji se standardno uparuje sa manuelnim šestostepenim (ranije petostepenim) menjačem ili sa novom Lineratronic CVT transmisijom.  

Sledi Legacy 2.5GT, za čiji pogon se brine 2,5 litarski benzinac sa turbo punjačem, koji razvija 265KS i 350 Nm, što je za 22KS i 23 Nm više nego ranije (u kombinaciji sa 6-stepenim menaulenim ili 5-stepenim automatskim menjačem). Ovaj model od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 6 sekundi.

Na kraju, tu je i Legacy 3.6R sa novim 3,6 litarskim šestocilindričnim agregatom od 256KS i 335 Nm, a u kombinaciji sa petostepenom automatskom transmisijom. Naravno, svi modeli imaju Subaruov symmetrical All-Wheel Drive sistem pogona na sva četiri točka.

Što se dimenzija tiče, Legacy je u odnosu na istoimenog prethodnika duži za 35 mm (sada 4735 mm), širi za 91 mm, viši za 81 mm, dok je međuosovinsko rastojanje poraslo za takođe 81 mm i iznosi 2750 mm. Točkovi su od 16, 17 ili 18 inča (u zavisnosti od verzije) a ABS, EBD i ESP (sistem elektronske kontrole stabilnosti vozila) su serijski u svim modelima.

Prodaja novog Legacya u Americi startuje već ovog leta, a cene bi trebalo da budu slične onima za modelsku 2009. godinu.

Što se nas tiče, evropska verzija Legacya se očekuje u septembru na Salonu u Frankfurtu, kada će biti predstavljeni i modeli sa 2.0L benzincem i 2.0D dizelašem.

Legacy inače ove godine slavi svoju 20-godišnjicu, a od 1989. do danas je u fabrikama Gunma u Japan i Lafayette u SAD-u proizvedeno preko 3,6 miliona primeraka.



čitanja : 1540



Komentari

Moram reci da serijski model izgleda lepse od koncepta.

Autor Darko 31 Mar 2009, 19:33

Subi je Subi!

Autor Zoki,Beograd 31 Mar 2009, 21:07

Jos uvek se bore sa dizajnom.

Zadnji deo je neoriginalan.

Autor Eki 31 Mar 2009, 22:10

Ruzno do bola.Ne bih ga uzeo ni na poklon.Zaista mi se cini da samo ovde u USA umeju da prave automobile za prave muskarce. Moj novi auto bice Lincoln MKS.

Autor F-150 31 Mar 2009, 22:17

Preloša kopija BMW-a

Autor Marin 01 Apr 2009, 13:52

@F-150
Kod vas u USA se svasta cudno desava... Kod nas se muskarci ne mere u tome ko ima veci auto...

Autor Marko 01 Apr 2009, 16:07