
Sem Priore Sport, Lada na Salonu automobila u Moskvi Interavto 2009 prikazuje i blago doteranu verziju popularne Nive (auto se već neko vreme u stvari zove samo Lada 4x4), modelske godine 2010.
Promene su zaista male, pa 2010 Lada 4x4 M ima redizajnirane retrovizore, a u kabini obnovljenu instrument tablu, kvalitetnije materijale, novi dizajn sedišta (opciono i sa grejanjem) i poboljšanu ventilaciju. Sem navedenog, 4x4 M je dobio i doterano ogibljenje i unapređeni kočioni sistem.

Motor nije menjan, pa se pod haubom i dalje nalazi 1,7 litarski benzinac sa 80 konja, dok prodaja startuje u septembru (po ceni od 261.336 rubalja ili oko 5.760 evra).
Na kraju i zvanična informacija da će Lada Niva, odnosno Lada 4x4 M, ostati u proizvodnji sve do 2014. godine.
Sve vise od ovoga bilo bi preterivanje i neukus.Ona verzija sto ima plasticne lukove oko tockova i onaj "satro" otvor na haubi je nesto najstrasnije sto joj se ikada dogodilo.Auto je klasik i voleo bih jednog dana da vidim nov model sa retro elementima dizajna po principu Fiata 500 i Minija.
Loše je što je ime promenjeneo. I retrovizori nisu dobro uklopljeni.
Slazem se,Niva je ipak karakteristicno ime.A retrovizori su mi OK nasparam onih praistorijskih sto moras da spustis prozor da bi ih podesio ili da zamolis suvozaca za isto sa samo sa njegove strane.Mada bilo je i u tome neke drazi...Najlepsi detalj na celom vozilu oduvek su mi bila prednji migavci i poziciona u kompletu,kao neke obrvice.Ne mozes da ga pomesas ni sa jednim autom.
Kad pregradis septicku jamu dobijes sta?G sa jedne i g.... sa druge strane.Treba im zakonom zabraniti da prave automobie.
Hahahaha! Ruje su stvarno operisani od ukusa/dizajna. Kao da podjebavaju ceo svet, iz inata!
Za razliku od gomile nekakvih krosovera, esuveova itd... ovo je pravi terenski auto. Blizu mene, u ulici koja je strma i malo bocno nagnuta, sam mnogo puta video kako ona ziljava EDB Niva sve sa merdevinama na krovu i 3 clana ekipe pici po ledu ko po suvom dok se razni Cirokiji, Ravovi i slicne "off road" kreacije okrecu oko svoje ose i otklizavaju bocno i na sto drugih nacina se samoponizavaju...
Znaci, ako vam treba auto da prodjete po ledu, blatu i njivi tu je. A ako vam treba zamena za kratak penis imate razne Padzere, Cirokije, Kajene, ML mecke....
Odlican je za neko sibirsko selo i seljake i brdjane (ovde ne mislim da vredjam, vec govorim o reljefno geografskim pojmovima). naravno da je najbolji za elektrodistribuciju i druge terenske sluzbe koje idu po gudurama... A sto se tice Kajena, moze sa Ladom Nivom da stane na crtu na bilo kom terenu- samo sa terenskim gumama, koje su na Ladi standard... Iz iskustva.
Stole, 100% istina. Niva je otkrovenje za gudure, lovce na terenima i uopste za nepristupacan teren Ma za te pare ne da radi posao, vec je izmislila off-road kao pojam.
CR-V, RAV, Kuga i ostali koji samo ubace Haldex i kao imaju pogon na 4 tocka (ne pravi 4x4) ostaju u prvoj dubljoj bari.
Jedva sam je prepoznao jel ste sigurni da je ovo NIVA!?? Pa kod ruja je stalo vreme,sad je tamo verovatno 1981 god?
Jednom sam isao u lov sa lajkom i nisam se mogao nacuditi gde je sve prosla!!! Nema veze sto je izgled uvek isti,vazna je namena!! Ako pak u kabini urade nesto novo ja cu se radovati!!
@Aleksandar - Sta ce kukavci da urade novo u kabini kad oni misle da je ova kabina najlepsa... Ali se slazem da za te pare u odnosu na mogucnosti- nema bolje rage!
kakvo djubre od automobila :-) najnovija verzija? xaxaxaxa :-D ali sto jes jes, za te pare nema bolje konzerve
JEDNOSTAVNO NAJBOLJI TERENAC STO SE TICE PROHODNOSTI.ZA TE PARE ZAR NE.KO NIJE VOZIO NIVU TAJ NEZNA STA JE ,,SOFT''VOZILO.SA MALO PREPRAVKE U''HARD'' VERZIU STA RECI''SEMPLE THE BEST''
@IVAN VA - brate, sto koristis engleski kad ti ni srpski nije jaca strana...?
Najbolji VAZ modeli NIVA 4x4 i lada 2106 od 1600ccm. Imaju odlicnu izdrzljivost za tu klasu vozila. Jednostavna za odrzavanje i jeftini delovi a retko se kvare. Kada je VAZ poceo da proizvodi automobile po fijatovoj licenci pocetkom 70-tih god prvo su izvrsili doradu. Stavili su deblju limariju i povecali klirens,tako da su automobili VAZ-a postali vislji i jace konstrukcije od fijatovih. Rusi prave gruba ali izdrzljiva vozila u odnosu na zapadna i japanska vozila na kojima ima vise plastike i obicni su krsevi. Pozdrav svima od vlasnika LADE 2106 iz 1980god.