home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tačno četiri godine posle svoje premijere, Fiat Grande Punto će doživeti prvo veće zatezanje bora (premijera u septembru, na Salonu u Frankfurtu), dok će prodaja startovati u drugoj polovini oktobra.
Kako će ovaj novi Punto Evo izgledati već neko vreme u stvari i nije neka posebna tajna, budući da su u javnost još u julu dospele prve špijunske slike jednog nemaskiranog primerka.
Kako bilo, Punto Evo je odgovor italijanske fabrike na mnogobrojne konkurente koji su u međuvremenu predstavljeni u novim ili obnovljenim verzijama (VW Polo, Seat Ibiza, Ford Fiesta, Citroen C3, Renault Clio, Peugeot 207...).


Kao što se vidi sa ovih prvih oficijelnih fotografija, Punto Evo ne donosi revoluciju u dizajnu, već pažljivo izveden redizajn, a sve kako bi ostao dovoljno privlačan kupcima do pojave potpuno novog modela.


U svakom slučaju, Punto Evo pažnju privlači, pre svega, modifikovanim i nešto agresivnijim prednjim delom (gde su izmene najveće i najuočljivije), ali i doteranim zadnjim svetlima i poboljšanjima u unutrašnjosti (sa naglaskom na većem kvalitetu materijala i završne obrade plus drugačiji prednji panel i instrument tabla).


Zbog redizajniranih branika i dužina automobila je sada veća za 30 mm, odnosno Punto Evo je dugačak 4060 mm.

Najveća novost u paleti pogonskih agregata je benzinski 1,4 litarski MultiAir motor koji će biti dostupan u verzijama sa 105KS i 135KS, dok kod dizelaša 1.3 MultiJet ima za 2% manju potrošnju i 30% manju emisiju NOx. U ponudi će biti i Stop-Start sistem, koji je zaslužan za 15% manju potrošnju goriva u gradskoj vožnji. Kasnije se inače očekuje i MultiAir verzija T-Jet motora, koji će umesto sadašnjih 155KS, razvijati 170 konja (ugrađivaće se u Punto Evo sa Abarth oznakom) zapremine, a svi motori naravno zadovoljavaju Euro 5 norme.

Naravno, i bezbednost je na većem nivou, pa se tako u standardnoj opremi nalazi i sedam vazdušnih jastuka (jedan za kolena vozača), a dostupan je i novi sat-nav sistem Blue&Me Tom Tom.
Kako stvari sada stoje, dosadašnji Grande Punto (mada sa siromašnijom ponudom) će još neko vreme ostati u proizvodnji, zajedno sa Puntom Evo.

čitanja : 10978



Komentari

Ej,pa ovo uopste nije lose kako sam ja zamisljao.Mislio sam da ce ovi odbojnici u sklopu branika biti crni (verovatno samo u najjeftinijim verzijama) pa mi je delovao k'o da ima bokserski stitnik za zube.Ovako izgleda sasvim dobro,a unutrasnjost deluje kao iz klase vise.Srebrna varijanta je po mom ukusu.

Autor Uros 31 Avg 2009, 11:59

bas je lep!!

Autor Nedjo 31 Avg 2009, 12:06

Nista bez Italijana

Autor Aleksandar 31 Avg 2009, 15:06

Stizu Multiair motori

Autor Aleksandar 31 Avg 2009, 15:11

Unutra je dobar ali spolja je korak unazad...

Autor Jonie 31 Avg 2009, 16:13

Smanjeni Punto Grande... A nama zavalili onoga klasika...

Autor Stole 31 Avg 2009, 16:17

mi smo poznati kao jako skromni :-)

Autor Jovan 31 Avg 2009, 19:53

Jako dobro!!!

Autor Aleksandar BG 01 Sep 2009, 00:52

Po meni korak unazad što se tiče dizajna eksterijera, unutrašnjost će verujem bolje proći.

Autor Paradigma 01 Sep 2009, 02:16

Stole, ako procitas tekst videces da je ovo Punto Grande, 3 cm duzi i restilizovan...

Autor Mikelangelo 01 Sep 2009, 07:52

u pravu si... nisam ni citao jer me je slika nekako asocirala na gabarite obicnog punta... kao da je nabijeniji od starog grande punta bar na oko...

Autor Stole 01 Sep 2009, 14:15

jeste nabijeniji, zbog boxerske njuske.

Autor Mikelangelo 01 Sep 2009, 17:42

Jedini auto koji je u ovoj klasi lepsi od Punto Evo-a je novi Polo... ali samo spolja.

Sto se tice enterijera, nema lepse dizajniranog auta iz ove klase.

Sto se tice kvaliteta, mogu samo reci da je u posljednjem izdanju domaceg Auto Bilda, za koji smatram da "Gebelsovski" podrzava nemacku auto industriju (tema za neku drugu raspravu), aktuelni MJet 1.3 Grande Punto prosao sa lovorikama, uz poseban akcenat na fantasticni motor!

Da rezimiram, jedina dva paznje vredna i "ozbiljna" automobila u maloj klasi su Punto Evo i Novi Polo... svi ostali su dizajnirani i napravljeni za devojcice (nova Ibiza, Nova Fiesta, i20 nit' smrdi, nit' mirise... Corsa je deplasirana, Fabia je... heh, pa Fabia... ajd stavio bih je na trece mesto, i to samo zabog aktuelne akcije u kojoj ima super cenu i dobru opremu i nije bas toliko "zenskast")

Autor Nedjo 01 Sep 2009, 23:34

Nedjo, a sta je sa Hondom Jazz?
Niko ne moze ni da joj prismrdi

Autor Jonie 02 Sep 2009, 00:40

Dobar je Jazz ali nema nimalo karaktera bas kao ni Polo a novi Multiair motori svakako stavljaju Italijana na prvo mesto na 5000 obrtaja bukvalno reze

Autor Aleksandar 02 Sep 2009, 13:46

Aleksandre svaka ti je k'o u Njegosa!!

Autor Nedjo 02 Sep 2009, 16:26

Jazz je bomba ali mu je cena uboga!Retki su na ulicama verovatno zbog toga.Steta!

Autor Djenka 02 Sep 2009, 22:38

Retki su zato sto ovde ljudi ne shvataju ili ne znaju da jos nko osim nemaca proizvodi automobile ali pocinju polako treba vremena

Autor Aleksandar 03 Sep 2009, 11:17

Rekose, korak u nazad.Tacno, utapanje u more ostalih.Izgubio svoju licnost i prepoznatljivost na putu.Mnogo detalja na prednjem delu, podseca na nesto vec vidjeno.Zadnji deo i unutrasnjast bez komentara.

Autor milan 18 Sep 2009, 14:00

Izuzetno uspesan redizajn.Obicno su redizajnirani automobili ruzniji nego prethodni, ali u ovom slucaju uspeh je 100%
U kombinaciji sa 1.3 m.jet ovaj auto je ekstra pokretljiv i ekonomican, tako da je za svaku preporuku

Autor DJORDJE 30 Sep 2009, 14:03

Punto evo je extra u odnosu na grande punta mozete da pricate sta hocete ja cu ga uzeti..

Autor Veljko 05 Mar 2010, 11:25