
Tačno četiri godine posle svoje premijere, Fiat Grande Punto će doživeti prvo veće zatezanje bora (premijera u septembru, na Salonu u Frankfurtu), dok će prodaja startovati u drugoj polovini oktobra.
Kako će ovaj novi Punto Evo izgledati već neko vreme u stvari i nije neka posebna tajna, budući da su u javnost još u julu dospele prve špijunske slike jednog nemaskiranog primerka.
Kako bilo, Punto Evo je odgovor italijanske fabrike na mnogobrojne konkurente koji su u međuvremenu predstavljeni u novim ili obnovljenim verzijama (VW Polo, Seat Ibiza, Ford Fiesta, Citroen C3, Renault Clio, Peugeot 207...).

Kao što se vidi sa ovih prvih oficijelnih fotografija, Punto Evo ne donosi revoluciju u dizajnu, već pažljivo izveden redizajn, a sve kako bi ostao dovoljno privlačan kupcima do pojave potpuno novog modela.

U svakom slučaju, Punto Evo pažnju privlači, pre svega, modifikovanim i nešto agresivnijim prednjim delom (gde su izmene najveće i najuočljivije), ali i doteranim zadnjim svetlima i poboljšanjima u unutrašnjosti (sa naglaskom na većem kvalitetu materijala i završne obrade plus drugačiji prednji panel i instrument tabla).

Zbog redizajniranih branika i dužina automobila je sada veća za 30 mm, odnosno Punto Evo je dugačak 4060 mm.
Najveća novost u paleti pogonskih agregata je benzinski 1,4 litarski MultiAir motor koji će biti dostupan u verzijama sa 105KS i 135KS, dok kod dizelaša 1.3 MultiJet ima za 2% manju potrošnju i 30% manju emisiju NOx. U ponudi će biti i Stop-Start sistem, koji je zaslužan za 15% manju potrošnju goriva u gradskoj vožnji. Kasnije se inače očekuje i MultiAir verzija T-Jet motora, koji će umesto sadašnjih 155KS, razvijati 170 konja (ugrađivaće se u Punto Evo sa Abarth oznakom) zapremine, a svi motori naravno zadovoljavaju Euro 5 norme.
Naravno, i bezbednost je na većem nivou, pa se tako u standardnoj opremi nalazi i sedam vazdušnih jastuka (jedan za kolena vozača), a dostupan je i novi sat-nav sistem Blue&Me Tom Tom.
Kako stvari sada stoje, dosadašnji Grande Punto (mada sa siromašnijom ponudom) će još neko vreme ostati u proizvodnji, zajedno sa Puntom Evo.
Ej,pa ovo uopste nije lose kako sam ja zamisljao.Mislio sam da ce ovi odbojnici u sklopu branika biti crni (verovatno samo u najjeftinijim verzijama) pa mi je delovao k'o da ima bokserski stitnik za zube.Ovako izgleda sasvim dobro,a unutrasnjost deluje kao iz klase vise.Srebrna varijanta je po mom ukusu.
Po meni korak unazad što se tiče dizajna eksterijera, unutrašnjost će verujem bolje proći.
Stole, ako procitas tekst videces da je ovo Punto Grande, 3 cm duzi i restilizovan...
u pravu si... nisam ni citao jer me je slika nekako asocirala na gabarite obicnog punta... kao da je nabijeniji od starog grande punta bar na oko...
Jedini auto koji je u ovoj klasi lepsi od Punto Evo-a je novi Polo... ali samo spolja.
Sto se tice enterijera, nema lepse dizajniranog auta iz ove klase.
Sto se tice kvaliteta, mogu samo reci da je u posljednjem izdanju domaceg Auto Bilda, za koji smatram da "Gebelsovski" podrzava nemacku auto industriju (tema za neku drugu raspravu), aktuelni MJet 1.3 Grande Punto prosao sa lovorikama, uz poseban akcenat na fantasticni motor!
Da rezimiram, jedina dva paznje vredna i "ozbiljna" automobila u maloj klasi su Punto Evo i Novi Polo... svi ostali su dizajnirani i napravljeni za devojcice (nova Ibiza, Nova Fiesta, i20 nit' smrdi, nit' mirise... Corsa je deplasirana, Fabia je... heh, pa Fabia... ajd stavio bih je na trece mesto, i to samo zabog aktuelne akcije u kojoj ima super cenu i dobru opremu i nije bas toliko "zenskast")
Dobar je Jazz ali nema nimalo karaktera bas kao ni Polo a novi Multiair motori svakako stavljaju Italijana na prvo mesto na 5000 obrtaja bukvalno reze
Jazz je bomba ali mu je cena uboga!Retki su na ulicama verovatno zbog toga.Steta!
Retki su zato sto ovde ljudi ne shvataju ili ne znaju da jos nko osim nemaca proizvodi automobile ali pocinju polako treba vremena
Rekose, korak u nazad.Tacno, utapanje u more ostalih.Izgubio svoju licnost i prepoznatljivost na putu.Mnogo detalja na prednjem delu, podseca na nesto vec vidjeno.Zadnji deo i unutrasnjast bez komentara.