
Odmah nakon bratskog Peugeota 4007, i Citroenov C-Crosser je dobio novi DCS6 menjač sa duplim kvačilom, kao i manje osveženje enterijera i 2.2 HDi motor sa smanjenom potrošnjom i emisijom CO2.
Šestostepeni DSC6 menjač se ugrađuje u C-Crosser sa 2,2 litarskim HDi turbo-dizel motorom koji razvija 156KS, na 100 km u kombinovanom ciklusu troši 7,3 litara goriva, a emisija CO2 iznosi 192 grama po kilometru (C-Crosser sa standardnim manuelnim menjačem sada emituje 185 grama CO2 po km).
Ovako motorizovani C-Crosser DCS6 inače od 0 do 100 km/h ubrzava za 11,1 sekundu, a može do maksimalnih 198 km/h.
Što se enterijera tiče, osvežen je prednjim panelom sa novim hromiranim detaljima, kao i kvalitetnijim oplatama vrata.

C-Crosser modelske godine 2010 će premijerno biti prikazan javnosti na predstojećem Salonu u Frankfurtu, a njegova cena još nije saopštena.