
Posle tačno šest (uspešnih) godina i preko 1,5 miliona prodatih primeraka, druga generacija Fiat Pande je upravo prošla kroz manje osveženje za novu prodajnu sezonu.
Vizuelne promene su zaista male i jedva primetne na prvi, a i na drugi pogled (prednji gril u boji karoserije, veći retrovizori, novi poklopci točkova, centralni deo krovnih nosača u srebrnoj boji i četiri nove boje za karoseriju), pa je najveća novost u stvari 1.2L benzinac koji umesto dosadašnjih 60KS razvija 69KS (zadovoljava Euro 5 standard i emituje 113 grama CO2 po kilometru). Pomenuti agregat sa 60KS inače i dalje ostaje u ponudi.
Uz nove boje i
materijale u kabini, kao i novu grafiku instrumenata, to je u najkraćem sve.

U ponudi i dalje ostaje prilično široka paleta benzinskih i dizel motora, modeli na TNG i metan, 4x4 verzija, Dualogic robotizovani menjač, sportski model sa okruglo 100 konja...
Uporedite samo Pandu sa HYUNDAIem I10 i iznenadićete se koliko ubedljivo Panda gubi.
I10 se pojavio daleko posle Pande iskopirali su sve sto su mogli a to se vidi kada se uporedi sa starim atosom, jos uvek je ubedljivo najprodavaniji auto u klasi u evropi i zato cemo jos cekati novi model, na auto bildovom super testu pozicioniran je iznad getza,Avensisa...
govoriti o malim Fiatima na taj nacin je stvarno vrhunsko ne znanje
a da jos nesto automobili se ne uporedjuju na papiru
Kakvo bre neznanje, nemoj biti smešan, I10 je kralj za ovo, umesto da ovaj plastični šifonjer izbace iz proizvodnje, oni ga "osvežavaju"....
I10 je samo jos jedan u nizu malih automobila, i niko ga se nece secati kroz koju godinu.
Panda ima vanvremensku lepotu, prosli model je trajao 20-tak godina sa par osvezavanja.
Panda je ikona i institucija- skoro kao Mini, Buba, Trabant i sl.
Voziti malog Fijata je posebno iskustvo, pogotovo benzince, auto jednostavno trazi da ga turiras i vozis u visokim obrtajima ``dok ventili ne poiskacu i pocnu da igraju po haubi, i tek onda promenis brzinu``. To je poenta kupovine ovakvih automobila, treba da ga vozis i uzivas u njemu kao Italijan, da ga isto tako parkiras. Isto je i sa Alfa Romeom (rasprava na nekom drugom postu), naravno da mozes kupiti Audi, ali to jednostavno nema veze jedno sa drugim, jedno je strast i ljubav prema voznji, a drugo je alatka za prevoz od A do B (naravno da je pouzdan, ali i asov je pouzdan, pa ne gajis neku ljubav prema njemu).
I konacno James May vozi Pandu, sta dalje reci.
Ova Panda je u samom vrhu "staro za novo" u Nemačkoj iza Golfa, Fabije, Pola i Korse sa prodatih 22.031 komada.
Kad se nema sta drugo ponuditi, onda ide neki misticni kriterijum kao sto je "uzivanje u voznji".
Nisam posebni ljubitelj Nemaca, ja npr. pozdanost stavljam na prvo mestu - tako da su mi ova proseravanja sa voznjom Fiat Pande i "uzivanjem u voznji" kap koja preliva casu. :D
Slažem se da postoji kategorija UŽIVANJE U VOŽNJI i to ćesto baš i nema veze sa cenom automobila. Meni se sviđa osećaj koji pružaju fordovi malo su slabiji fijati a najgori od svih je vožnja u opelima. To je nešto individualno i o ukusima ne vredi raspravljati.
Sjedajte u toga Hjundaija i gas kod doktora. Panda je institucija, dajte shvatite neko je auta pravio dok je taj Hjundai kopirao Japance.
ha ha ha kakve veze ima uzivanje u voznji sa tom kockastom pandom??? jel ste vi prolupali??? to je zlo za onog ko nema para za bolje! kakvi ventili po haubi sta vi bulaznite , necu da znam da ih ima a ne da mi klapecu dok vozim i dok bezuspesno pojacavam radio da ih ne cujem. kome to fali nek kupi juga starog 20 godina na svakom zvone ventili pa nek uziva po ceo dan.
Kakva bre Panda "institucija", pa to je zaista smešno.
Panda je najobičniji plastični šifonjer, lenj i neudoban, a cenom neverovatno precenjen.
Precenjen je upravo zbog vas koji smatrate da je to nekakva "institucija", pa tu cenu plaćate umesto da za nju kupite pravi auto (I10), mnogo udobniji, brži, tiši, sa jačim motorom, boljom opremom, komforom i garancijom.
Dokle idu ove predrasude i hronično neznanje, to je zaista neverovatno...
Mnogim ljudima prosao je zivot u strahu da ne pogrese. I, uglavnom, nisu imali vecih gresaka. Zivot im je prosao bez gresaka i bez smisla.
-Dusko Radovic
@Dusko, svaka cast
Wow, ne daj boze da prihvatite tudje misljenje. Ako ces kupoviti automobil i voziti ga samo zato sto na papiru ima bolje karakteristike/opremu i nizu cenu, onda tebe generalno ni ne zanimaju automobili, nego je to samo jos jedno cimanje koje moras da platis.
Treba samo da shvatite jednu stvar. Koliko god sam automobila imao i vozio, sto je generalno 5 kom, bey obzira da li su bili 3 ili 5 vrata, dizel ili benzinac, klima ili sam otvarao prozore, najvece uzivanje (najvise secanja) mi je bilo u jednom malom zutom ,trulom do krajnosti, TAS golfu I. Jel on bolji auto od I10, od Pande, naravno da nije, ali nije stvar samo u tome.