
Mitsubishijev Town Box je za novu prodajnu sezonu doživeo manje osveženje, koje podrazumeva novi prednji gril, širu paletu boja i nove točkove, kao i kvalitetnije materijale u kabini, redizajnirani volan i doteranu instrument tablu.
Uz bogatiju opremu, to je u nakraćem to. Kao i ranije,
i dalje postoje putnička i komercijalna verzija, a što se cena tiče, putnička
varijanta u Japanu košta (preračunato) oko 10.160 evra.

Imam neki bolesni fetis prema ovim japanskim "kei" automobilima. Voleo bi da ovako nesto ima da se kupi i kod nas. Ne bi bilo lose za po gradu.
Ja ovakve spljostene rugobe uopste ne shvatam i nije mi jasno kakav je taj covek koji je ovo dizajnirao.Da stvar bude jos gora ,ovakve nakaze imaju skoro svi japanski proizvodjaci.Zamislite da ovako nesto napravi Audi i Mercedes!?
Ja bi voleo da se provozam ovakvim necim sa maksimalnim brojem putnika koji je proizvodjac predvideo da vidim kako to onda ide. Inace,parking mesto se u Tokiju godisnje placa 700 eura,a i zbog manjka prostora,potreba za ovolikim automobilima postoji..
@milan i Uros,
u Japanu se dimenzije (duzina, sirina) automobila i zapremina motora u "kei" klasi regulisu vladinim uredbama i tu se proizvodjaci nista ne pitaju. Njihovo je samo da iz datih okvira izvuku maksimum snage, komfora i udobnosti. Zato se u takvim kolima cesto mogu naci zanimljiva i napredna tehnicka resenja. Sa druge strane, kupci takvih automobila imaju olaksice pri registraciji kola i zakupu parking mesta.
Ja ovakva vozila zovem "min-džin-san" japanski ružna ali i korisna za dostavu u gustim gradskim jezgrima! Pre desetak godina sam imao prilike da kratko koristim jedan ovakav ali suzukijev, imao je sa obe strane klizna vrata mogao sam da protrčim kroz njega.
To je ustvari luksuzni "fićin" kombi.
Ovo je ružnije ali i bolje od svih pikapova (za centar grada).
Ne znam samo kako bi se ovaj prednji kraj pokazao na EuroNCAP testiranju.Mislim da bi se spljostio do sredine automobila.