
Još jedna od svetskih premijera na sledećem Salonu automobila u Ženevi biće i potpuno nova generacija Mazde5, koja će se u prodaji na evropskom tržištu pojaviti na jesen ove godine.
Mazda u ovom trenutku nije
saopštila mnogo detalja o novoj generaciji svog kompaktnog MPV modela sa
kliznim zadnjim vratima (koji pored novog izgleda usklađenog sa novijim
modelima japanske marke ima i prostraniju unutrašnjost za 7 putnika), pa se u kratkom press saopštenju pominje tek da će u
paleti pogonskih agregata, između ostalih, biti i 1,8 litarski benzinac, kao i novi 2.0 DISI benzinski motor sa
direktnim ubrizgavanjem.
.jpg)
.jpg)
Ovaj potonji ima i Mazdin
automatski Start & Stop sistem i novi manuelni šestostepeni menjač (koji će
dobiti i manji benzinac), dok ostali detalji tek slede.
.jpg)
Mnogo je lepsa nego prethodne 2 inkarnacije (tekuca je samo blagi fejslift prve verzije). Od napred lici na CX-7, sto je za svaku pohvalu. Jedino mi ove 2 bocne linije ne idu u glavu, iako izgledaju lepo ujedno mi izgledaju i kao visak (?).
Mazda "5" je meni potpun promašaj. Ima mnogo lepših i originalnijih konkurenata.
Izjaviti za 5-icu da je potpun promasaj moze reci samo vlasnik novog C4 picassa, sve ostalo je ruznije/skuplje/losije od Mazde 5.
A i taj C4 je skup ko djavo i ne moze da se meri po opremi sa Mazdom, a o kvalitetu da ne pricamo.
Ne mozes da zamislis koliko prostora nudi za jedan MPV kojeg je lako uparkirati u gradu kao i svaki automobil C klase.
P.S.
A elektro klizeca zadnja vrata su dar sa neba za svaku >4clanu porodicu koja zivi i radi u Beogradu.