
Kao što je bilo i najavljeno, danas se u Mađarskoj održava zvanična prezentacija novog Suzukija Swift, koji će se za potrebe evropskog tržišta i proizvoditi kod naših komšija.
Ove prve slike pokazuje da novi Swift, bar što se tiče izgleda, predstavlja evoluciju dosadašnje verzije, poznate još od Salona automobila u Parizu 2004. godine.

Novi Swift je naravno porastao u odnosu na sada već staru verziju (koju inače uvoznik za Srbiju ovih dana nudi po sniženim cenama), što u praksi znači da je dugačak 3850 mm, širok 1695 mm, visok 1510 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2430 mm. Poređenja radi, stari model ima ovakve dimenzije: dužina 3760 mm, širina 1690 mm, visina 1500 mm i međuosovinsko rastojanje 2380 mm.


U paleti motora će se (bar u početku) naći 1.2L benzinac i 1.3 DDiS dizelaš. Benzinac razvija 69kW/94KS pri 6000 o/min. i 118 Nm obrtnog momenta pri 4800 o/min., a 1.3 DDis dizel raspolaže sa 55kW/75KS pri 4000 o/min. i 190 Nm pri 1750 o/min.

U odnosu na stari model, ovi motori naravno imaju smanjenu potrošnju i emisiju CO2, pa tako benzinac po fabričkim podacima troši tačno 5 litara goriva na 100 km i emituje 116 grama CO2 po km (ranije 5,8 litara na 100 km i 140 grama CO2/km), dok dizelaš troši 4,2 litra i emituje 109 grama CO2 po km (ranije 4,5 litara na 100 km i 120 grama CO2 po km).

Treba raći da će standardna oprema obuhvatati i ESP sistem i sedam vazdušnih jastuka (jedan i za kolena vozača), kao i to da prodaja startuje ove jeseni.


Po nekim ranijim najavama, postoji i mogućnost da se novi Swift pojavi i na tržištu Severne Amerike, kao konkurencija Toyoti Yaris i novom Chevrolet Aveu.
Tekst : Autoblog.rs
Foto : Suzuki i Totalcar.hu
Meni je ovo sasvim pristojno. Ne bih trosio reci na cega je slicno, ovo je SUZUKI.
Enterijer(instrumenti i srednji tunel) su korektni, cak bolji od VW i konkurencije iz Francuske.
@isti
Jes, Suzuki nema druga posla nego da kopira propale francuske fabrike.
Kao što sam i rekao onomad, ovo je samo redizajn postojećeg modela. Sve je isto, zamo zaobljenije.
Koliko li će ovo da košta sa onakvom "standardnom" opremom? Doduše, za Srbiju će za slične pare da "očupaju" barem 5 vazd. jastuka i ESP ...
U pitanju je vise od "fejslifta". Ako radi, ne popravljaj. Verovatno je zato dizajn slican trenutno aktuelnom.
Kostace vise od Fabije, ipak bi unutra trebalo da bude Toyotin motor sa VVTi tehnologijom pa i VW komponente sto bi kao zbir trebalo da ima dobar proizvod. Obzirom da je siri i duzi trebalo bi da je i konforniji od prethodnika koji je u Australiji prilicno popularan.
Cene za Australiju: http://www.suzuki.com.au/cars/price.php?location=4&model=swift
Pre neki dan je moja gruba procena bila da ce alto kostati 9.000e. Obistinilo se, onda ce swift biti 12.000e. Novi swift je 14cm kraci od fabije, 14cm od vw polo-a, 11cm od fieste, 10cm od C3, 18cm od 207-ice, jedino je od minija duzi i od yarisa! Ne mogu da verujem da alto i fiesta kostaju isto, a fabija je jeftinija od altoa, znaci ovaj novi swift ce biti 12.000 minimum
Problem Swifta, i ovog i proslog je u tome sto ih je Skoda iskopirala sa Fabiom pa je auto izgubio na autenticnosti svog oblika. Inace, Swift sam uvek smatrao solidnom alternativom za Mini.