
Nemci su objavili prve zvanične slike obnovljenih Mercedesa Viano i Vito, modelske godine 2011.
Najveće vizuelne promene u odnosu na dosadašnje verzije se primećuju na prednjem delu, i to zahvaljujući redizajniranom grilu, novim svetlima i braniku, mada je osvežnje pretrpeo i zadnji deo (svetla, branik).

Uz novi dizajn alu točkova, nekoliko novih boja, kao i modernizovani enterijer (multifunkcionalni volan, kvalitetniji materijali, novi sistem za zabavu...), doterano ogibljenje, unapređeni komfor, novu šestostepenu transmisiju za četvorocilindrične dizelaše i smanjenu potrošnju goriva (do 15%), to je u najkraćem to.

U ponudi će takođe biti i gume sa smanjenim otporom kotrljanja, sistemi ESP, ABS, EBD, ASR, BAS, PARKTRONIC, sistem za nadgledanje pritiska u gumama i ECO Stop/Start sistem, kao i 4MATIC pogon na sva četiri točka, dok paleta pogonskih agregata (svi Euro5) obuhvata dizel i benzinske motore sa 4 i 6 cilindara, i to sa rasponom snage od 70kW/95KS do 190kW/258KS.

Vito i Viano će se nuditi u verzijama:
- Vito/Viano compact - dužina 4763 mm, međuosovinsko rastojanje 3200 mm
- Vito/Viano long - dužina 5008 mm, međuosovinsko rastojanje 3200 mm
- Vito/Viano extra-long - dužina 5238 mm, međuosovinsko rastojanje 3430 mm
Verujem da konkurencija nece sedeti skrstenih ruku, pogotovo TOYOTA koja je "glavna" u Australiji.
Mene ova vozila uvek preticu na auto putu, nabijaju mi komplekse i csto pomislim kao da ih ne voze njihovi vlasnici, vec neke "kabadahije". Zaista brze samohotke ...
Moron
Pozdrav, imao sam priliku da "analiziram" jedan ovakav "Lastin" u ful opremi, sa kožnim foteljama i stolom na sredini, motor je bio (3.0 cdi), mislim da ga koriste samo za VIP klijentelu. Ja bar nisam video konkurenta koji mu dobacuje, što sa komforom što sa brzinom krstarenja, jednom rečiju "Learjet" na točkovima. Ima i VW, onog Multivan-a ali je možda "mlak" za ovoga.
Ako te teši i ja sam u kompleksu, po tom pitanju.
Voleo bi da ga imam privatno , mada ne znam tačno šta bi sa njim, često mi je iracionalno bliže nego obrnuto. Bolest ...
:)))
Đenka
Pozdrav i Tebe ... Pitaš šta bi sa time da ga imaš? Pa, da ga gledaš brate, sasvim racionalno ...
Odavno sam skontao da većina posetilaca ovog bloga ili ima neki mentalni problem koji vuče koren iz detinjstva ili da je na putu da na taj način oboli. Na svakom je da se nadje. Ja znam gde sam...
Nego, pošto ovaj mali "bus" ide i do 285 ks, sećaš se ti nekada davno, kada su veliki TAM-ovi busovi imali "celih" 190 ks. Magirus Deutz besne mašine ... Posle došli oni sa 260 ks što su mogli i da idu uzbrdo... Odavno je sve postalo nenormalno. I dalje mislim da nije u redu da me preticu ove stvari gore ili jos gore, "sprinter"-i i slične "kocke" ... Umreću od srama...
P.s. Kako ti "mačka"?
momci, prilicno je racionalno imati oakvo vozilo ako se bavis nekim gradjevinskim zanatom(keramicari,moleri...). Bez ovakvog kombija je to nezamislivo. Poenta kupovine Mercedesovog kombija kao i TOYOTAinog je njihova pouzdanost samo sto je Mercedes skuplji, VW je negde u sredini sa HYUNDAIem a zatim svi ostali(mislim na manje kombije).
Moron
Možeš da radiš emisiju "Sećanja" na SOS kanalu, čega si se setio :)))))
Magirus Deutz su bili izuzetno "tihi" vazdušno hlađeni motori, ako staneš iza busa blizu motora, možeš se smatrati srećnim ako ti pukne samo jedna bubna opna!
P.S.
Lav = zverka... mogu ti reći da sam prijatno iznenađen obrtnim momentom na oko 1800-2000 rpm "uživo"!
Lako se vozi na vrh gasa.
Ðenka
Eh, da mi je taj tvoj moment ... Ali, neka, jednom ...
P.S. Gledah prosli vikend jednu novu setru, kako li to uznapredovalo u odnosu na "one" ...
Moron
:))))))))))))))))
E,dobar si za "one".
Ako te "čačka" (moment), kaži mesto i vreme sedi pa uporedi, nije problem ...