
BMW će od septembra ponudu nove, šeste generacije serije 5 obogatiti sa nekoliko novih verzija i motora (uključujući i 550i xDrive sa 4x4 pogonom), M Sport paketom opreme, a istog meseca počinje i prodaja BMW-a 550i xDrive GT (Gran Turismo) i BMW-a 740d xDrive.
BMW 550i xDrive sedan sa elektronski kontrolisanim pogonom na sva četiri točka pod haubom ima V8 benzinac sa 300kW/407KS (u paru sa osmostepenom automatskom transmisijom), dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,8 sekunde, dok je prosečna potrošnja goriva (po fabričkim podacima naravno) 11 litara na 100 km.
Još jedan novitet je BMW 535d (kao sedan i kao Touring), čiji 3,0 litarski šestocilindrični dizelaš razvija 220kW/300KS pri 4400 o/min. i 600 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min. (u kombinaciji sa 8-stepenim automatikom).
BMW 535d do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekunde, a prosečno troši 6,1 litar na 100 km (535d sedan) odnosno 6,3 litara (535d Touring).
Novi BMW serije 5 (F10) će od septembra kupcima biti dostupan i sa M Sport paketom.

M Sport paket podrazumeva, između ostalog, nove branike (napred sa većim otvorima za vazduh), set pragova, zadnji difuzor, spojler na poklopcu prtljažnika, hromirane izduvne cevi, izbor 18 ili 19-inčnih alu točkova (gume 245/45 R18 i 245/40 R19), sportska sedišta, trokraki M sportski kožni volan i ručicu menjača, M Sport ogibljenje, kao i izbor između sedam boja eksterijera.

550i xDrive GT sa pogonom na sva četiri točka (standardno raspored 40 : 60 napred/nazad, po potrebi do 80% pozadi) takođe stiže u septembru, i to sa 4,4 litarskim V8 benzincem od 300kW/407KS i 600 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0-100 km/h traje 5,4 sekunde, najveća brzina je ograničena na 250 km/h, potrošnja po fabričkim podacima iznosi 11,8 litara goriva na 100 km, a emisija CO2 je 275 grama po km.

Ostalo je isto kao i kod običnog 5 GT modela, počev od od prilično kontroverznog dizajna, preko luksuzne unutrašnjosti, pa do dugačkog spiska najmodernijih sistema.
Sem kao 550i, serija 5 GT xDrive će inače biti dostupna i kao 530d xDrive GT, 535d xDrive GT i 535i xDrive GT.
530d xDrive GT raspolaže sa 180kW/245KS i 540 Nm, može do 235 km/h, do stotke ubrzava za 6,9 sekunde, troši 6,9 litara na 100 km i emituje 183 grama po km.
535d xDrive GT pokreće dizelaš sa 220kW/300KS i 600 Nm, a 535i xDrive GT benzinac sa 225kW/306KS i 400 Nm.
U paleti bavarske marke će se naći i BMW 740d xDrive,
koji pod haubom ima šestocilindrični dizel motor sa 225kW/306KS pri 4400 o/min.
i 600 Nm pri 1500-2500 o/min. Do stotke ubrzava za 6 sekundi, a na 100 km u
proseku troši 7 litara goriva (po fabričkim podacima).

gledajuci gore CL za 2011 godinu ovaj BMW se cini isto plasticna kanta..
on topic. bezveze auto i pored svega bmw je 2 a naginje na 3 mesto posle audija. znaci bmw broj 3.
@hahe
Ovaj tvoj komentar je za smeh,ali ironican.
Ovaj M sport paket sa 3.0 biturbo dizelom je prava bomba!Ma svaka im cast!
komentar potpisan sa hehe uopste nije za smejanje, on je za plakanje!
Bmw je dostigao neverovatan uspeh u pomenutoj trojci, ali kada Audi izbaci Q1, Q3, novi A3, A7 , a o modelu A1 da ne govorim, Bmw će se vratiti na 3. mesto, odma iza Mercedesa i Audija!
Sve sami proroci i stručnjaci.
Kako da se BMW vrati na 3. mesto kad je do 2006. bio na 2. iza, od tada, večito prvog Daimler-a :-)?
Da li BMW mrzci čitate strane vesti gde uz BMW uvek stoji "najveći svetski proizvođač luksuznih auta"?
Bayerische Motoren Werke AG, the world’s largest maker of luxury cars...
http://noir.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=ayFhwHLT3LJM
Sam Audi AG je objavio da 2015. očekuje da pređu BMW AG na prvom mestu.
Ali ne, ovde na blogu imamo masu proroka koji su pametniji od svih.
Audi = luksuzni VW.
5 GT se dobro prodaje, iako su auto novinari prognozirali neuspeh.
SEAT je VW na mediteranski način ;-).
@Boris
a tebi se svidja taj GT? Pogledaj mu "lepotu" zadnjeg dela, kao modeli iz sedamdesetih ( Passat, R20/30, Simca itd...)
Seat je VW u skupocenom italijanskom odelu...:)))
Pozdrav Borisu,a vi ostali ne lupajte gluposti!
Bayerische Motoren Werke !!!
Onaj ko je kupio 5 GT,valjda ga je uzeo jer mu se svidja zadnji deo,u suprotnom ne vidim sto bi neko uzeo to a ne standardnu 5-icu!!!!
Pa nadju se pametni koji pokusaju da ocene dizajn GT-a tako sto ga porede sa nekim sportskim kupeom. Ja sam mislio da ce GT da bude odgovor na Mercedes R-klasu (sto donekle i jeste), ali je mnooogo uspesniji, ima neki shmek, za razliku od onog karavana iz Stutgarta. Inace vozio sam se u BMW GT-u, i mogu reci da je voznja u tom autu jedan od najfascinantijih iskustava koje sam imao u tom smislu (dakle ne mislim da sam vozio taj auto, vec sam se vozio na zadnjem sedistu). A sto se tice modela 535d, mislim da je to generalno najbolji auto danasnjice. Brz, strasno ubrzanje, udoban, stedljiv, a elasticnost mu je takva da su mu medjuubrzanja bolja nego kod nekog benzinca od 500ks.