
Mada je zvanična promocija serijskog Audija A7 Sportback (u formi studije prikazan javnosti još na prošlogodišnjem Salonu automobila u Detroitu) zakazana za 26. jul u Minhenu, slike i ovog noviteta su pre vremena procurele na internet.
A7 Sportback (slično A5 Sportbacku predstavlja neku mešavinu kupea sa 4 vrata i hatchbacka) će se u prodaji pojaviti u novembru ove godine, ali cene za sada nisu poznate.

U ovom trenutku još nisu poznati konkretniji podaci o paleti njegovih pogonskih agregata, ali prema ranijim informacijama, radi se o benzincima 3.0 TFSI i 4.2 FSI, kao i dizelašima 3.0 TDI i 4.2 TDI. Kasnije se očekuju i sportski S7 Sportback (4.2 V8 sa 450KS) i još snažniji RS7 Sportback sa V10 agregatom od 580 konja, ali i nova Plug-in Hybrid varijanta.

U ponudi će biti sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom, start/stop sistem, sistem regeneracije kočione sile i naravno quattro pogon na sva četiri točka.
A7 Sportback je dugačak 497 cm, širok 191 cm, zapremina prtljažnika iznosi 535 litara (sa oborenim zadnjim sedištima volumen raste na 1390 litara), u enterijeru ima mesta za četiri putnika, dok težina baznog modela iznosi 1695 kg.

A7 Sportback concept sa Salona u Detroitu 2009. je inače imao ugrađen 3.0 litarski V6 TDI dizel motor sa 165kW/225KS i 550 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa sedmostepenom S tronic transmisijom), koji već sada zadovoljava Euro6 norme.
@ sima
Moraš da budeš baš veliki fan bmw-a i još veći lažov, koji može sam sebe da laže kako je ovo ružno, pa i da sam sebi poveruješ
A misleh da je 5 GT neugledan...
Bas su konkurencija...
Kao da je zamrzivac pao na zadnji kraj Audi-ja A6 avant...
ne volim audije ali mi nisu ruzni, vec su mi svi isti. Ali ovaj profil, pa to je takva grdoba da nemam reci. Mercedes CLS (ako ovaj audi uopste zeli da se sa njim takmici) je 5 puta lepsi, a o bmw 6 grand coupe (koji ce btw. imati premijeru u parizu 2012.) da i ne govorimo. Pa jel ono lici na kupe. Onaj zadnji vetrobran koji se spusta do kraja i nastavlja na onaj zdepasti repic. bualjak i fuj. Kad sam rekao da su svi audi automobili isti evo i dokaza: http://img189.imageshack.us/img189/5715/audiw.jpg. Po cemu ih razlikujes. Jedino se malo razlikuje novi a8. Ali vrlo malo. Napravili jedan auto i onda samo menjaju velicinu.
Panchev9 je potpuno u pravu ovaj audi moze da se poredi jedino sa bmw 5 gt. S tim sto gt uopste ne pretenduje da bude lep sportski auto. Cak su i njegovi dizajneri rekli da su morali neke stvari da zrtvuju zarad funkcionalnosti. Osim toga gt ima neki smek, razlikuje se od ostalih bmw-a ako nista drugo.
@sima
odlicna fotka! Ja sam o tome vise puta pisao pa su se mnogi nasli uvrdjeni! Zaista mi je zao...
Audi je je jedna od najprepoznatljivijih marki, jeste da su medjusobno slicni, ali bar ne lice na nijedan drugi auto. Nikada, ali bas nikada, ne mozete cuti komentar kada izadje neki novi model audija da on lici na bilo koji drugi auto bilo koje marke. A cinjenica je da danas mnogi automobili vise-manje lice jedni na druge.
Zasto bi neko pazario ovaj frikilus, a ne A5 5v...
Samo zato sto ima 2 broja vise, vise kosta...
@Pancev9 Sigurno su nemci uradili procenu trzista pre izbacivanja ovog modela, imace on svoje kupce, ne brini se
@carobnjak
Audi je BREND...Premijum brend!Da izbace i najruzniji automobil na svetu,PRODACE GA VISE NEGO STO CE ALFA PRODATI NAJLEPSI SVOJ!!Tako da cutis,pokrijes se,i ne pises vise ovde... ;)))
Inace,extra izgleda,nov enterijer,prelep kao i svaki Audi!
Moja briga i Audi... :)
Izbacili su 2 godine posle BMW-a pa su mogli da doktoriraju na procenama...
Poznatu je da se moze "pokriti" los proizvod sa profitom...
Ako sa ovim modelom ostvare uspeh, onda neko ... nije u redu( normalan)...
@Dusan
da , ne moze biti lepsi! Steta samo sto se ne razlikuju medju sobom, jesi video tu sliku? Ona sve govori i nema potrebe za bilo kakvim objasnjenjem!
Sad ce tebi Carobnjak da pokaze sta je savrsenstvo od automobila! Kad Nemac uspe tako nesto da napravi ja cu mu prvi cestitati, a do tada mogu samo da ga duvaju... :)))
https://www.youtube.com/watch?v=pNqzP_UFb6g&feature=related
a evo ga i BMW lineup: http://img210.imageshack.us/img210/9305/bmwv.jpg
@STrider
naravno da je audi premium brend, ali i medju premium brendovima ima razlike, a ona je trenutno ovakva: vrednost bmw brenda 23 milijardi $, mercedes 12, a audi 4 milijarde $. Tako da se moze reci da je u okviru premium segmenta bmw premium za audi. I audi nisu slicni vec su isti. BMW je jedini brend koji ima originalnu prepoznatljivost koja se ne menja od pocetka - to su njegovi "bubrezi". A audijev gril se menjao 2 puta samo u zadnjih 15-20 godina.
Volim Audi i mislim da nije lose sto svi lice, ali se plasim da je sa ovim modelom Audi krenuo da na dole po pitanju dizajna.
Ne svidja mi se sto su prednji deo razvili samo na gore (ka krovu), a stranice kao da uopste nisu povezali sa ostatkom automobila. Zadnji deo je nekako nedovrsen.
CLS je*e mamicu konkurenciji (ako je uopste u svojoj klasi ima)...
Ccc....Kako nema detaljnih vesti o CL 63 AMG...http://www.leftlanenews.com/mercedes-benz-cl-63-amg.html
@Dusan
evo da te utesim, ovaj A7 nije isti kao njegova braca zahvaljujuci originalno ruznom zadnjem delu...:)))
@carobnjak
Ne zelim da budem grub...Ali samo covek kojem nesto fali,ne moze da vidi razliku izmedju Audi modela ;)) Audi ima svoj karakteristican izgled,poznat u svetu,i to ne zele da menjaju.To je Audi,i uvek ce se kupovati,iako osim A1 ni jedan ne kosta ispod 26000 e :)))
O nemcima...
http://www.netcarshow.com/wiesmann/2006-roadster/1280x960/wallpaper_09.htm
ovaj link sto sam ti dao,ne znam ni da li si cuo za ovaj automobil,mada ko prati automobilizam,mora da je cuo :)
R8,da ne stavljam link,jedan od najlepsih automobila,Sls takodje,A5...itdddd...Molim te,zaobidji ljude ovde sa pricama za malu decu...
@Dusan
kao sto vidis, ima oh dosta koji dele moje misljenje, mada navikao sam da sam uvek ja dezurni krivac! Onaj koji smatra da se modeli na toj fotki puno razlikuju je za psihijatra, jer zivi u snovima...
Naravno da znam za tu marku...
R8 sam uvek izdvajao, kao i A5, sta mislis zasto? Zato sto su tu ITALIJANI umesali prste i to se vidi odmah, tj.vristi!!!
SLS je takodje primer da se moze napraviti nesto novo i drugacije a da bude BOLJE od klonova...
P.S. mozes da budes grub, da li si jaci to ces da vidis! :)))
Bas je bzVz sto ce A7 imati samo 4 sedista. Audi kupuje socijala, a 4 sedista su luksuz!
@Dusan
mala deca bi odlicno razumela o cemu pricam, za razliku od tebe i slicnih "nemackih" zaludjenika...
Slazem se za BMW, i ja ih volim, ali i on ima neke jako ruzne modele, tipa X1 ili X3, dok je npr nova serija 5 extra auto. Sada slicnu foru pokusava i mercedes sa pomalo nesrecno izabranom maskom. Mada, sve je to stvar ukusa. Nisam ni ja rekao da je Audi najbolji auto na svetu, pa u samoj VW grupaciji postoji jedan Lamborgini, koji ce uskoro da izbaci Estoque, a to je auto koji prosto mora da bude u svakom segmentu po malo bolji od A7. Nisu nemci ludi da sami sebi pucaju u nogu. Ovako, za svakog ima po nesto u okviru jedne grupacije, od jeftine skode koja kosta 9000e do najkupljeg i najbrzeg serijskog automobila- Veyrona koji kosta 1,5 miliona evra
----------------
mala deca bi odlicno razumela o cemu pricam, za razliku od tebe i slicnih "nemackih" zaludjenika...
----------------
Nemacki zaludjenici misle da si ti isto zaludjen italijanskom auto-industrijom, koja ima daleko vise mana od nemacke.
A, da, i da dodam-takodje, u okviru iste grupacije postoji i Bentli, ko ce ga kupovati ako za manju kintu dobijete veci luksuz i veci kvalitet u okviru iste grupacije...
@ dragan
2011 CL63 AMG i CL65 AMG
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2010/07/07/2011-mercedes-cl-63-amg-i-cl-65-amg
@Maele
to je moj problem, ne tvoj!
Barem se razlikju medjusobno a i povremeno pomognu Nemcima kada im nestane inspiracije ( u poslednje vreme sve cesce...)
Jedno iskreno pitanje nemackim fanovima...
Kako je glasila oznaka( da li je bio samo prototip) Mercedesa kupe-a( recimo u klasi SLS danas)iz 80-ih...
upravo, i sad se direktori u audiju i vw zabrinuli sto skoda pocela da bude konkurencija skupljoj nemackoj braci. U bmw-u i mercedesu ne mozes da naidjes na neki deo koji te strasno podseca na isti taj deo u skodi:). I o kakvoj audijevoj prepoznatljivosti pisete kad su ovakav veliki gril poceli da prave sa sadasnjim a6 modelom, dakle nekih 6 godina unazad. Ranije su imali klasican gril, kakav se srece na 50% automobila
@carobnjak
Aloo,SLIKE!?znaci svi vi da vam neko parkira novi A4,A6 i A8 vi necete uspeti da ih razlikujete?!Pa onda ste vi za psihijatra...Ocigledno...
@sima
Bmw moze imati vise od Audija,ali od Mercedesa nikako...Te podatke moze da izbacuje ko hoce,ali to nikad nece biti :)
@carovnjak opet:Molim te,voli svoj budjavi Fiat i komentarisi tamo vesti o tome kako planira da izbaci novi gradski autic od 6000 eura...
Da li su se zabrinuli ili je to samo dobra i jeftina reklama za skodu? I Kia Cee'd je od strane tog istog magazina proglasena za bolji auto od A3, pa ne verujem da se iko i pocesao zbog toga...bas nekog briga sto je na istom testiranju Superb bio bolji od Pasata. Auto Bild veliki deo te ocene zasniva na ceni, pa tako po tom njihovom testiranju vidimo da je a3 losiji od golfa 6, a golf 6 losiji od kije...i tako u nedogled
Mercedes C 111
E taj je mogao da zvekne Mercedes u vrh super sportskih...
I kao autic je imao odlicne felne...
I naravno zut...
http://tarkus-magicmac.blogspot.com/2009/01/cars-mercedes-benz-3.html
@Dusan
haha, Laki je malo nervozan...:)))
Nisam nigde pominjao Fiat, priznaj da ti je lose od Alfe 8C?
Mogu samo da zamislim kako se napucani Nemac oseca kad je vidi uzivo...
P.S. domaci zadatak za tebe: ponovi ko je radio R8 i A5 i cijeg je porekla...:)))
@Panchev9
uh, taj C111 je jos iz 1969.
A i ne lici na ostale, da li je moguce?
Jeste, veruj mi...svi ponavljaju pricu kako Auto Bild na svojim testiranjima favorizuje nemacka vozila, ali ja mislim da je to glupost. Pogledajte gde su ih rangirali na lestvici pouzdanosti. Kada su testirali VW Fox kupio sam tu novinu, i bas su ga nagrdili, kazu da je izuzetno podlozan kvarovima
@STrider
nekad su realni pa su tako dali max ocenu za Bravo ali se recimo uglavnom drze svoje "nauke".Kad sam u novom broju video uporedni test B klase odmah sam znao da je pobednik Fabia! Naravno Polo nije bio na testu, inace...
R8 je dizajnirao Donckerwolke,a A5 Walter De'Silva...Inace Audijevi dizajneri...Donckerwolke je inace dizajnirao i Gallarda i Murcielaga ;)))
Brate,smaras sa 8c,automobil jeste lep,ali nije bas toliko da ga toliko dizes...Inace,i sam znas da uvek gledam da ne budem bezobrazan prema tebi bas zbog godina...Ali sada sam morao nesto da pojasnim,pa mi izletelo :)
@carobnjak
Mislio sam da je sa prelaza 70-80e... Ali on bese vec tinejdzer kad sam ga ugledao...
Meni je zuti fenomenalan...
Prvi sportisti favoriti koje sam "pogledao" su bili Countach, C 111 i Testarossa...
Ovi danas sa puno tehnike su neki drugi automobili...
Zavisi, znam da su Cee'd ishvalili bas puno, valjda im se pokvarile samo 2 sijalice za 100 000km (ili tako nesto). Mozda nisu potpuno objektivni, ali daleko od toga da su potpuno subjektivni
@Dusan
e, wrong brate!
R8 je radio De Silva!
ITALIJANSKOG porekla, eto ti ga na...
Dokaz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_de%27Silva
Naravno da smaram kad je 8C vrh i nedostizan za tvoje "naucnike" u svakom pogledu!!!
@carobnjak Pa upravo 8c je dizajnirao nemac, pogledaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wolfgang_Egger
@STrider
znam, on je bio sef dizajnerskog tima...
Jeste li culi zvuk motora, videli performanse, cenu? Nije samo dizajn...
@carobnjak
Pa dobro,moze samo biti porekla,posto sigurno nije cist italijan :) :P :P
Nedostizan..Molim te,pa R8,SLS,A5,koje sam vec pomenuo su najlepsi automobili danasnjice...
@STrider
Hvala ti na ovome...Nemac napravio 8c...Ma nemci su nikakvi,zar ne carobnjak?!
Inace da napomenem,da vikipediu moze pisati ko hoce ;)
@Dusan
lepota je subjektivna stvar ali cifre nisu...
ZAPAMTI - nema bez Italijana nista!
Evo majstora...
https://www.youtube.com/watch?v=-GI4-2YGXSg
Pozdrav od mene i laku noc...
@Dusan
ako ti Wiki ne odgovara, nadji drugi izvor, nemam nista protiv, tj. jedva cekam...:)))
hehehheh..kriminalni ste obojica :D
Mada ste vise manje obojica u pravu. Dosta toga zavisi od politike kompanije za koju dizajner radi, pa Wlter Da Silva je extra dizajner, ali je zaduzen za novi Golf i Polo koji i nisu bas neki lepotani, niti plene dizajnom. Sve zavisi koliko im kompanija odveze ruke, sigurno je i da ovaj Eger nece imati toliko odresene ruke u Audiju, kao sto je imao ovamo, jer Alfa i Audi imaju drugaciju gamu, drugacije karakteristicne crte, i drugaciji imidz automobila
@carobnjak
Sta se ti upinjes da objasnjavas kako nemci kopiraju sve svoje modele samo u druge dimenzije! I tvoja trula Alfa na kojoj i kvake se raspadnu za pola godine isto radi...
http://www.topcarpictures.com/wp-content/uploads/2009/06/2009-alfa-romeo-159-1750-tbi-front.jpg
http://www.velocityshow.net/wp-content/uploads/2010/03/Alfa-Romeo-Brera-2009-Front-Angle-575x431.jpg
@carobnjak
Da,da...Zato se nemci najvise voze,iako su i najskuplji :)
@IVAN_BGD
jao sto si ti pametan! A nisi znao da je Brera kupe verzija 159?!?
Dovoljno si se "upinjao", bolje nemoj vise da se blamiras...
@Dusan
gde se najvise voze, kod nas? Nisam bas primetio...
@STrider
Silva i Egger su jedno vreme radili zajedno u Alfi, svejedno istu skolu su zavrsili, najbolju!
@carobnjak
Nece biti. Brera je naslednik GTV-a. Sasiju deli sa 159kom, ali nije njena kupe verzija...Po toj politici CL bi trebao biti istog izgleda kao S klasa ;)
@Dusan
ja jos uvek ne znam ciji si ti fan, Audi, Bmw ili Mercedes-ov? Ili ne mozes da se odlucis?
@IVAN_BGD
159 m Brera uopste ne lice jedna na drugu, izuzev prednjice i nikako se ne mogu pomesati zbog razlicitog oblika karoserije, sto za Audi ne vazi!
Brera je radjena na bazi 159!
Pominjao si NEMCE,ja sam odgovarao sa nemcima..Inace od te trojke sam najveci fan Audija,pa Mecke...
Inace,kod nas se najvise voze?Mogu ti reci da drzim restoran-brzu hranu na jednoj magistrali,ulica gde leti prodje milion stranaca...Znas sta najvise voze?Audi A6,Mercedes E klasu,Audi A4,Bmw 5,Vw passat,Vw sharan itd,tu sam prvi put vidjao i corvettu,pa npr one americke kamione sa ogromnim haubama...Tako da vidjam sve i svasta...Ali nemci dominiraju :)
@Dusan
pusti ti strance, pogledaj sta nasi voze...
I zbog cega bas Audi?
IVAN_BGD
ja? Jok, bice da si ti , ali nema veze...
"The stunning Alfa Romeo Brera made its debut at the 2005 Geneva Motor Show, three years after the first public appearance of the original Giorgetto-Giugiaro designed concept car at the same show in 2002 (images). That car went on to gain international acclaim, and the production version maintained almost exactly the same outstanding looks.
Based on the premium platform and mechanicals of the Alfa 159, the new Brera has those characteristics most associated with Alfa Romeo - sportiness and elegance - in a unique and exclusive style. The harmony of the Brera's shape and size, allied to the outstanding engineering and driveability of an Alfa Romeo, makes for a car which is both beautiful and functional."
I?!?
@carobnjak
pa kazem stranci,zato sto je bitno sta se vozi i po evropi..Bio sam i u Italiji,mogu ti reci,da pored Alfe naravno,Lancie,da se dosta vozi Audi,mercedes...
A ti meni reci zbog cega to audi?
Vec sam ti rekao, nadji u literaturi sta znaci "based on", a sta znaci "coupe version" pa se ponovo javi
@Dusan
pitao sam te zasto ti je Audi favorit, necu valjda ja to da objasnjavam?!?
@Dusan
mislio sam da ces biti malo kreativniji! Sve to ima vecina marki, posebno BMW...
E, ljudi, ajde da pokusamo da napravimo ovu temu najpopularnijom u istoriji auto bloga, na dobrom smo putu, ovo je osamdeset drugi komentar :D
Maserati i Lambo su jedine talijanske marke vredne pomena, ostalo u skart ;)
Usrase ga pred kraj... Ranije onaj sto je prikazivan je bio mnogo-mnogo lepsi i agresivniji...
Prodajem M6icu da kupim novu A7micu :)))
http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2008/10/dirtiest_bmw_m6_5.jpg
@carobnjak
The GT is positioned as a luxurious Grand Tourer in Alfa Romeo's range, and sits alongside the more sporting Brera (which is based on the newer mid-size Alfa 159 sedan/saloon car.) Both cars can be viewed as successors to the 916-series GTV.
Znaci da nije Brera kupe verzija 159, a kao sto se GT razlikuje od 156 (na kojem je baziran), tako je i brera mogla da se razlikuje od 159.
A, ako cemo da idemo tom logikom A5 je kupe verzija A4, pa je onda normalno da lice, zasto vam onda to smeta?
Ovo se odnosi na sve: dosadni ste vise sa tom istom pricom kako su svi Audi modeli isti, pa sta, niko nece sve modele da kupi, pa da ne moze u svojoj garazi da se snadje.
Uostalom, ko kupuje i voli Audi, taj zna da ih razlikuje, a da li ce neka baba na ulici da pogodi da li vozim A4 ili A5 - bas me briga:)
"a da li ce neka baba na ulici da pogodi da li vozim A4 ili A5 - bas me briga:)"
Brinu se oni zbog sponzorusa, one sve raspoznavaju, hihi
https://www.youtube.com/watch?v=nmgpd6n9L5M&feature=related
335i je (ocekivano) brzi, ali je S5 je zato prelep auto.
Obavezno poslusati - AUDI "S" RULES
https://www.youtube.com/watch?v=Cxs52HQAkuQ&feature=related
Auhhhhhhhhhhhhh!
https://www.youtube.com/watch?v=URiTxr001h0&feature=related
Ima li ko da je protiv Audija ;)))
@Vlada
u pravu si za poredjenje, mada se A4 i A5 vrlo lako razlikuju zbog oblika, problem se odnosi na limuzine!
Na slikama A8 izgleda bzvz, a uzivo ludilo, a A7 sportback i na slikama izgleda extra, a videcete i uzivo, ima da se raspametite
P.S. najbolji komentar veceri je ovaj:
Autor sima 25 Jul 2010, 00:20
Covek je izneo realnu situaciju...
U poredjenju sa S5, CLS 500 je dosta bolje resenje. Coupe oblik, ima 4 vrata i veoma snazan motor, o dizajnu necu trositi puno reci-skulptura brate.
https://www.youtube.com/watch?v=a3wG-lmfZgQ
@ Dimitri
5 gt stvarno izgleda kao glodar, dabar ili veverica sa 2 zubića
@ sin83tat
Biće lepši uživo, ali nekako kad sam pogledao više slika na netu, visi mu dupe, predugačak je nekako
Elem prodavaće se , što da neće, ali meni je A6 uvek bio najlepši
@Vlada
ne biras ti auto da bi ga neko drugi razlikovao, posebno ne babe, nego da bi se tvoj razlikovao od ostalih, barem tako ja razmisljam, kad vec dajem citavo bogatstvo za njega... Puno trazim? Ne bih rekao...
@ carobnjak
Otpozadi gledano A6, a bočno gledano A5 mi je najlepši! ne svidjaju mi se zadnji farovi od A4, koje sad trpaju na sve modele. Takodje najlepši C (D) stub krova ima A6
@Dejan L
A5 je ubedljivo najuspeliji Audi, to je i De Silva izjavio, ali samo Coupe verzija!
Naravno da se slazem...:)))
Imam Audi A5 3.0TDI quattro, i moram reci da je jedan od najlepsih automobila. Sportback varijanta istog je vec osetno ruznija, ali brate, ovaj a7 sportback je odvratan. Ne znam ko je dozvolio da ovo ode u proizvodnju
@carobnjak
Da Silva,da silva...Alo,to je nemacki automobil,vidim komentare,pojavili su se dosta fanovi audija,nije ti dobro? :))
Vidim izbacuju S5,a sta radi tek RS5 sa 450 konja :)
RS6 sa 580 :) Jaooo...Azdaja! :)
@Dusan
pa ocigledno mi nije dobro cim hvalim Audi! :)))
A ko kaze da nije nemacki?!?
Znao sam da nece smeti da izbace ovako lep prednji deo,a ne znam cega se plase! Lepote???
http://e-carbuyer.com/?p=29
slazem se,ali je bar imao drugaciji i mnogo lepsi (originalniji) prednji deo od svih postojecih modela.
Meni je i Audi A5 Sportback bio ruzan na slikama. Ali zato kada sam ga video predvece crvenog sa tamnim staklima i xenon farovima ostao sam bez daha. Iako nisam fan Audija, taj mi se model bas svideo.
Treba pricekati A7 da se vidi uzivo, mogao bi to biti zanimljiv auto - bas zato sto je izduzen, a nizak.
ovo ce da pojede cls amg..
najlepsi auto u zadnje vreme. bmw nema sta da ponudi.
5gt , debelo sranje od 2000kg , ruzno neugledno i usrano.
ovo vrh dizajna posle mercedesa.
@hahe
Tesko da ce "pojesti" CLS-a :-/
To ce ti priznati i najveci fanovi Audija
CLS više nema tu originalnost, deluje kao spljoštena S klasa, Audi će ovaj put dobiti i bitku i rat ( III svetski)
Kome je na pamet palo usporedjivati GT model sa coupe limuzinom.
To su dve razlicite kategorije...
BMW 5 GT i ovaj A7 su konkurenti. Mecka nema odgovor na tu klasu modela
Bice zanimljivo videti dvoboj CLS AMG i RS7 posto su i jedan i drugi novi modeli.
@carobnjak
:)) hvala.
Pa ono, ne znam tacno da ti kazem, imam firmu, dobro posluje, godinama se skupljao novac za ovakvo zadovoljstvo :)
OVO mene podseca na one stare Skode :-))
nasim matorcima je to bio COOl auto :-)))