
Povodom obeležavanja svoje 100-godišnjice, Alfa Romeo je japanskim kupcima ponudio specijalno izdanje modela GT.
Naravno, radi se o limitiranoj seriji pa će Alfa GT Quadrifoglio d’Oro završiti u vlasništvu samo 60 Japanaca, koji će za ovo zadovoljstvo morati da izdvoje (preračunato) oko 33.900 evra.
GT Quadrifoglio d’Oro karakterišu, između ostalog, zlatni "Quadrifoglio
d’Oro" logo, petokraki alu točkovi od 18 inča (sa gumama 225/40), crvena
kočiona klešta, hromirana lajsna u prednjem braniku, kožna sportska sedišta i aluminijumske pedale, dok se pod haubom krije 2.0 JTS benzinski motor koji
raspolaže sa 166KS (u paru sa petostepenom Selespeed transmisijom).
dok dostigne starost da postane klasik, pokvariće se stotinu puta...
na žalost...
alfa ko svaka alfa. lepa, brza ali je pouzdanost jako niska, elektronika je muči...i visoki obrtaji...
Znaci imas je pa znas.OK.Pitam,posto sam se sinoc vozio u ortakovom GT-u,star par godina.Al' verovatno nije original posto dosad nije imao takvih problema.A ima i 147,jos stariju,al' isto falsh,sve funkcionise normalno.Zajeba*i ga,majku im...
Hvala Bogu nemam je. Samo zato jer ne volim servise.
Zato vozim BMW. Celog svog života...
kada ga japanci kupuju koji prave naj pouzdanije automobile sta onda reci. sve su to predrasude ja vozim vec trecu alfu za redom a pre toga sam imao dzetu, astru, mazdu 323,sada vozim 147 selespid auto je super i alfe me super sluze
@vlada bolec
Da,da,Japanci prave najpuzdanije automobile,posebno Toyota.
Nadam se da da ce kvalitet biti znacajno unapredjen, bar do nekog nivoa prihvatljivog za svakodnevno koriscenje. Ja posao sa prijateljem na dugo planirani put za Svajcarku njegovom Alfom 159, jak auto, nov, brz itd, kad on se pokvario u Sloveniji, nova kola ostavise nas na sred puta, u nedodjiji, nigde nikog ne znas, STRASNO! Majstori su nam tamo rekli da nismo ni trebali da krecemo sa Alfom na put, bez obzira sto je nova, Alfa je takva, nepredvidiva i cudna, kazu, vozi je samo blizu kuce bez mnogo udaljavanja.
@Dragan
Da ali takve stvari treba uzimati sa rezervom.Proslog meseca je na dnevniku na HRT1 bila reportaza o liku koji je kupio novi Mercedes S klase u Hrvatskoj kod oficijelnog dilera,i koji je dobar deo garantnog roka proveo u servisu.Kad god bi mu ga vratili a njemu opet nesto. Posle isteka garancije,sve isto,nisu ni hteli vise da ga prime zbog ugleda servisa...Ne treba uzimati sve zdravo za gotovo. Najtuznije je bilo sto je lik pasionirani zaljubljenik u Mercedese i sto je rekao da je razocaran u tu marku.
Jednom mom ortaku je novi C5 bukvalno prestao da radi na jednom prevoju u Bosni.Stao auto,ugasio se totalno,vozio jedva 40-na sat do prvog servisa.U servisu u Sarajevu: "A pa da,stalno nam se javljaju za to,tu NATO stalno vrsi neka snimanja satelitom,"gasi" automobile koji imaju previse elektronike.Nemojte tu da vozite."
može svakom autu da se desi..
ali mnogo češće se dešava citroenu, peugeotu, alfi, renaultu...
veoma retko audiju, bmw-u...
Najzesci kriticari Alfe su ljudi koji ne da je nikad nisu vozili nego se nikad nisu ni vozili u njoj.Da nije takvih u ogromnim kolicinama ovaj brend bi sigurno bio vise cenjen ali ja verovatno ne bih mogao sebi da je priustim.
Ja da imam para za novo auto, usudio bih se kupiti alfu, pa makar probati jednom. Jednostavno, auta tako dobro izgledaju, zvuče, idu da im se neke mane mogu i oprostiti. Dok god vozi, dobro je.
Ali, nisu citroen i renault izgubili sve kupce i bili pred zatvaranjem, vec upravo Alfa. Kada su cak i stalni kupci od Alfe digli ruke, onda je sve jasno!
a sta je istina? zasto je alfa prestala da se prodaje svugde u evropi? porudzbina gotovo da nije bilo, i pored promocija brere i 159-ke, zbog cega mislis da je tako? ja cu ti reci-katastrofalno losa vozila, niko vise nece da se bori sa silnim kvarovima i da trpi prgavu narav kvarljivih automobila.
carobnjak
Ne primaj dvoboj. Veliki broj komentara na ovoj stranici piše bivši "dešnjak". Pročitaj detaljno komentare, pa ćeš shvatiti.
Čoveku treba pomoć od strane tvoje struke!
a sta ti mislis da je u pitanju? dizajn sigurno nije problem, vec nesto drugo...
@Mange
ukapirao sam da su zadnja 2 lika ista osoba!
Nazalost nijedan ni drugi nemaju bas NIKAKVE argumente...
aston & esso
evo ja cu vrlo rado da vam dokazete da ste u teskoj zabludi!
"Tokom cele prosle godine Fiat Grupa je zasluzna za 798,317 registracija na domacem trzistu, sto je povecanje od oko 18,000 jedinica u odnosu na 2008. ili 2.65%. U 2008. godini trzisno ucesce Italijanskog proizvodjaca na domacem trzistu je iznosilo 31.92% dok je prosle godine udeo porastao na 32.82%.
Od ukupne prodaje Fiat grupe na brend Fiat otpada 549,310 jedinica. To je povecanje od 1.27% u odnosu na 2008. kao i povecanje trzisnog ucesca sa 25.09% (2008) na 25.45% (2009).
Lancia je zavrsila godinu sa ukupno 102,549 registracija, sa impresivnim rastom od 9.88% u odnosu na prethodnu i povecanjem trzisnog ucesca sa 4.32% (2008) na 4.75% (2009).
Iako je Alfa imala nekoliko teskih meseci na kraju 2009 sa svojih 55,251 registracija ipak je ostvarila povecanje od 4.58% a trzisno ucesce se povecalo sa 2.44% (2008) na 2.56% (2009).
Najprestizniji brendovi su ostvarili sledece rezultate: Maserati je prodao 587 automobila u Italiji prosle godine, sto je manje za 27.80% u odnosu na 2008. Najprodavaniji model je bio GranTurismo (376) a pratio ga je Quattroporte (201). Ferrari je ostvario 620 prodaja i takodje je zabelezio pad za 3.88%. Najprodavaniji modeli fabrike iz Maranella su bili F430 (267) i California (205).
Od zasebnih rezultata po modelima treba napomenuti da je Fiat Punto (ukljucujuci Punto Classic, Grande Punto i Punto EVO) bio najprodavaniji model u prosloj godini sa 182,622 jedinica ispred drugoplasirane Pande sa 171,435 komada. Fiat 500 je bio cetvrti najbolje prodavani auto u Italiji (80,078) dok je Ypsilon zauzeo osmo mesto (50,870). U kategoriji karavana Croma je bila cetvrta na listi 2009 dok je 159-ka Sportwagon bila sedma (8,174). U klasi terenaca Fiat Sedici je zauzeo cetvrto mesto(9,719) dok je u klasi malih porodicnih automobila Musa bila najbolja sa 29,587 registracija. Fiat Idea je prodata u 9,037 komada i zauzela je sesto mesto.
Potpomognuti odlukom Italijanske vlade da se stimulise voznja na alternativna goriva prodaja navedenih vozila je isla vise nego odlicno. Punto je ubedljivo najprodavanije LPG vozilo na domacem trzistu sa 41,244 jedinica sto je skoro 10,000 jedinica vise u odnosu na najblizeg pratioca GM-ovog Chevrolet Matiza. Panda je treca (25,141). Medju vozilima sa pogonom na metan Fiat ubedljivo drzi prva tri mesta sa Pandom (65,505), Puntom (43,030) i Multiplom (5,134).
Na trzistu Ujedinjenog Kraljevstva Fiat i Alfa Romeo su jedni od retkih brendova koji su povecali prodaju u odnosu na 2008. Brend Fiat je prodat u 60,337 jedinica sto je za 5,000 jedinica vise u odnosu na 2008 ili povecanje od 9.06%. Trzisno ucesce je poraslo sa 2.60 na 3.02 procenata. Alfa Romeo je povecala prodaju za 52.39% i jedina dva brenda koja su zabelezila bolje rezultate u sukcesivnoj godisnjoj prodaji su dva juzno korejska proizvodjaca Hyundai i Proton. Abarth je svoju prvu punu godinu od kako se vratio na trziste UK zavrsio sa 1,381 prodajom, u odnosu na 100 jedinica u 2008. kada su se sredinom godine pojavili na trzistu.
Na brazilskom trzistu situacija je najzanimljivija jer je sa 736,973 registracija prosle godine, Fiat Automóveis postavio novi rekord u prodaji tokom 33-odisnje istorije prodaje automobila u latinoamerickim zemljama. Takodje su zadrzali titulu najveceg prodavca automobila osmu godinu zaredom.
Sa ucescem od 24.5% od ukupnih registracija putnickih i lakih komercijalnih vozila Fiat Automóveis, koji je brazilska divizija Fiat Grupe, je zavrsio godinu sa razlikom od 52,500 vozila u odnosu na drugoplasirani Volkswagen, i 141,000 vise prodatih vozila u odnosu na treceplasirani GM."
U februaru 2010. je u Evropi prodato 974.346 novih automobila (rast od 3 odsto u poređenju sa februarom 2009.), a od tog broja nešto više od 90.000 je iz Fiat Groupe. Fiat Group je naime prošlog meseca povećao svoju prodaju za 4.9%, dok je tržišni udeo na evropskom tržištu iznosio 9.3 odsto. Sam Fiat je prodao 72.356 automobila (rast od 3%, učešće 7.4%), Lancia je našla 10.271 kupaca (rast 18.7%, tržištno učešće povećano na 1.1%), dok je Alfa Romeo plasirao 7.857 automobila što je za 8.1 odsto više (tržišno učešće je ostalo na 0.8%).
Sa druge strane, Ferrari i Maserati su zajedno zabeležili pad od 9.7%, prodavši 278 automobila. Posle prva dva meseca 2010. Fiat Group je u Evropi zabeležio rast od 12.4%, plasiravši 189.731 vozilo (učešće poraslo sa 9 na 9.3%).
Fiat je u januaru i februaru ukupno prodao 152.392 automobila (rast 11.6%, učešće 7.5%), Lancia 20.327 (plus od 23.2%, učešće 1%), Alfa Romeo 16.330 (plus 8.7%, učešće 0.8%), a Ferrari i Maserati zajedno 682 (minus 18.6%
Ovakve dokaze sam postavljao barem pet puta jer se uvek nadje neki padobranac pa prica ide ispocetka...
Ako treba, ponovicu jos 50 puta, ja sam tu...:)))