
Premijera druge generacije Mercedesovog kupea sa četiri vrata se očekuje na jesenjem Salonu automobila u Parizu, ali dok se to ne desi evo i njegovih prvih zvaničnih fotografija skeniranih iz procurele fabričke brošure.
Po sadašnjim informacijama, novi CLS će pokretati benzinski i dizel motori sa rasponom snage od 204KS do 571KS.
Benzinci su 3.5L V6 sa 306KS (u modelu CLS 350 CGI), twin-turbo V8 sa 435KS (CLS 550 CGI) i 5,5 litarski V8 bi-turbo sa 544KS u AMG izdanju (571KS sa opcionim Performance package-om), dok će ponudu zaokružiti i dizelaši CLS 250 CDI sa 204KS i CLS 350 CDI sa 252KS.

U ponudi će biti i sedmostepeni MCT menjač i pogon na sva četiri točka (opciono kod modela 550 CGI i 350 CDI), dok ostali detalji slede.

Ovde i podsećanje da je nedavno u Mercedesovoj Sindelfingen
fabrici u Nemačkoj proizveden poslednji primerak dosadašanjeg Mercedesa CLS,
koji je na tržište lansiran 2004. godine i koji je od tada širom sveta prodat u
nešto više od 170.000 komada.
Ja mislim da je svaki komentar suvišan, samo čekam ove BMW i Audi fanove, da čujem njihove utiske ... :))) I naravno utiske ostalih auto fanova :)
inace audi...al ovaj je predobar..prva generacija mi se nije svidjala zbog zadnjeg dijela..iz istog razloga mi se ne svidja A7..osim sa spojlerom :)
Lepsa mi je prva verzija.
Ok je novi,al mislim da je prednji deo trebao da bude dosta lepsi (agresivniji).
I malo ovi bokovi nazad nisam siguran da idu uz ovakvu liniju,al dobro...
Vrlo nespretno uradjena lajsna na gepeku.
Inace takve detalje Mecka uradi veoma dobro.
perverzija od auta...stvarno je prelep...ne mogu da cekam da ga vidim uzivo...
Lepo, nema šta, ali zadnji far nije više originalan, sada liči na 406
Ja vozim Mercedes W203 i prelazim na Audi. Dosadio mi je M retro izgled. BMW mi je suvise sportski, dok Audi tu savrseno balansira...
Voleo bih da mi neko od ovdasnjih strucnjaka objasni kome je namenjen ovaj CLS i koje su razlike i prednosti/mane u odnosu na E klasu? Hvala!
@carobnjak
Nisam strucnjak:)
Kao prvo to je tesko pitanje. Kao drugo, zamislili koliko je Mercedesu bilo tesko da takvo pitanje prevagne da napravi takav model i pod velikim pitanjem ga pusti u prodaju. Zamisli kada su se oni pitali-ko ce ovu neman da kupuje? Jbg to se zove automobilska industrija. To su ti brendovi koji sebi smeju dozvoliti rizik. Zato su oni lideri. Pogledaj sada masu proizvidjaca kako hrle da naprave studiju slicnu CLS-u.
Zasto? Jer su videli da je CLS skup kao sam djavo, ali da se prodaje fantasticno.
Niko ti ne moze reci za koga je tacno namenjen CLS, ali da je ubica od auta-jeste.
Pogledaj proslu generaciju CLS-a i E klase. Meni realno prosla E klasa (koja se paralelno proizvdila kada i CLS) je sada samo za dedice-dosta je zastarela. A CLS nije, meni i dalje I generacija izgleda fantasticno i sveze.
I kao digresija na sve, ako te bas zanima dovoljno je da pogledas do kakvih je sve ljudi dosao CLS. Do porodicnih ljudi, mladih bracnih parova, mladih momaka koji ga samo izvoze u proovd, biznismena koji zele da voze limuzinu a da ne izgledaju u njoj kao vozaci...CLS je kompleksan model, jbg.
P.S. Mislim da sam gledao emisiju negde o CLS-u, ne secam se vise ni gde...Na CLS-u ti je radio najveci tim strucnjaka ikada angazovan na razviju od koncepta do finalnig produkta.
@Carobnjak
Namenjen je "sportski" nastrojenim vozacima,linija,izgled su mu prednost.
Manje mesta,preglednosti i veca cena u odnosu na E klasu,mane...
Namenjen je onima kojima je E klasa "dosadno pravougaona", ali i koji nemaju za S klasu...
I onima koji vole 3 slova u imenu... Vise se potrosi vreme kada se kaze CLS, nego samo E...
CLS je jedino sto je MB napravio zadnjih godina da mi se moze dopasti...
@carobnjak
Nemoj puno da pitas, neces ga nikad imati, tako da je to pitanje bespotrebno...
CLS je zakon bio i ostaće. Konkurencija je nemoćna. Kakva motorizacija, ma ubija. Jedino mi čudno što opet ne ubaciše V12, osim što je bio u Brabus Rocket-u. Moj komšija ima prethodnika i neki mu Nemac pričao da je Cls bolje i kvalitetnije napravljen od E klase.
Kao sto rece Valter de Silva:"Ne ceni se vise avangarda,ceni se lepota".To je ovde dokazano.
@dragan
Xaxaxa,u pravu si....
@Eki
CLS se bazira na E klasi,tako da ne moze da bude kvalitetniji.
Koristi vecinu komponenti sa E klase,kao i enterijer. (tabla je identicna kao u E klasi).
Tako da to nema veze sa zivotom.
@Carobnjak
Covece E coupe ima dvoje vrata,CLS 4-ro,CLS je "kupe-limuzina",a E kao sto mu ime kaze kupe...
Razlika u dimenzijama,ceni...
Kao kad bi pitao kakva je razlika izmedju BMW serije 5 i BMW Gran coupe...
Hahahahaa...
@PITBULL
Napisao si:
"Namenjen je "sportski" nastrojenim vozacima,linija,izgled su mu prednost.
Manje mesta,preglednosti i veca cena u odnosu na E klasu,mane..."
To sve vazi i za coupe E klase, nisam pitao za broj vrata nego za NAMENU, tj. ciljnu grupu!
@dragan
tebe nisam nista ni pitao! Uostalom vrlo dobro znas da je za mene Mercedes precenjeno sranje i ne bih ga vozio ni da je besplatan...
@Panchev9
slazem se sa tobom samo mi nije jasno kako su tvoji komentari uvek postedjeni "replika" ili ih ne primecuju ovo "strucnjaci"? :)))
halo madzionicar: ti si bmw kiss ass? ljubis dupe bmwu?
pa taj tvoj bmw je nista drugo nego kocka na cetri tocka sa zadnjom vucom. nikad lep nije ni bio. a konkurencija mercedesu bmw je smesan. kao i ovaj cls je beton svih auta.
@Carobnjak
Pa jel cujes covece? Namenjen je onima koji hoce "kupe-limuzinu" a E coupe onima koji hoce cistokrvni kupe.
Nema tu puno filozofije.
Prosto je...
Nego da se vratimo na temu.
Onima kojima nije jasna namena ili ciljna grupa,najbolje je da upute to pitanje Mercedesu.
Sto se novog modela tice,mislim da bi bi mnogo lepsi da nema "tupu" masku,kao SLS AMG.
Branik lepsi nego kao na restilizovanom ML-u.
Farove lepse i drugacije na restajling R-klasi...
Prvi model je bio originalan i ubedljiv,zacetnik nove klase.Zato je i postigao toliki uspeh.
P.S. CLS je Mercedes koji najbolje drzi cenu a i liniju rekao bih.
@Carobnjak
"da je za mene Mercedes precenjeno sranje "
Xaxaxa. Tvoje frustracije zato sto verovatno nikad neces moci sebi da priustis Mercedesa,ne bi trebao da iskazujes ovde.Da se ne blamiras. Niti znas uopste kakav je to auto.
Ne verujem da si se vozio u nekom novijem Mercedesu.
A neko ko vozi-velica Fiat da pljuje Mercedes,stvarno je degutantno i smesno.
To bi trebalo staviti u onu rubriku "za neverovati". :)
@PITBULL
Pusti ga, namerno daje takve izjave da bi se ljudi sa njim raspravljali. Koji poznavaoc automobila, ma koliko mrzeo Mercedesa, moze reci da je MB precenjeno sran*e.
U raspravi sa mnom se dosta puta "blamirao" da je to presmesno.
Najjace je bilo kada je rekao da je Brera coupe izdanje 159ke (poznavaoc Alfe). Ne razlikuje sta znaci coupe verzija, a sta deljenje sasije.
Bas lep primer je E klasa. Po njegovoj filozofiji CLS je coupe-limuzina u izdanju E klase jbt.
@PITBULL
pa vidis, postoje i takvi, isto kao i oni koji tvrde da je Mercedes ispred BMW-a, samo ne znam po cemu...
Svako ima pravo na svoj ukus i stav, zar ne?
Za mene je Mercedes vrhunac neukusa, idol za obojene gastarbajtere i zavist komsija! Izvinjavam se ako se neko nasao prozvan...:)))
Kasnije cu vam dat moj carobni zakljucak za CLS, samo cekam da se jave veci strucnjaci : Mange, Dule itd.
Hahe se srecom vec javio...:)))
@dragan
pa raspitaj se na cijoj osnovi je radjen CLS!
Ako nista drugo, svaka ti cast sto si JEDINI ukapirao da su moji komentari uglavnom cista provokacija i zajebancija! Kapa dole...:)))
Tako da i to blamiranje pada u vodu...
@Carobnjak
"Za mene je Mercedes vrhunac neukusa, idol za obojene gastarbajtere i zavist komsija! "
Pa cekaj,znaci zato ga ceo svet kupuje.
Hvala ti sto si nam otkrio tajnu.
Ne secam se da je bilo ko sem Mercedesa uvek vodio napred.
Uvek Mercedes izbaci nesto prvo pa ga onda drugi (svi) kopiraju.
Nego Carobnjak,nisi mi odgovorio na pitanje. Da li si se nekad vozio u E,CL,S,ML,SL,R klasi npr...?
@carobnjak
"pa raspitaj se na cijoj osnovi je radjen CLS!"
Procitaj moj prethodni komentar. To je bila paralela izmedju 159ke i Brere (za koju si rekao da je kupe izdanje 159ke) i E klase i CLS-a (koji dele istu sasiju). Pa sam na kraju zato rekao ovo: "Bas lep primer je E klasa. Po njegovoj filozofiji CLS je coupe-limuzina u izdanju E klase jbt." A realno to nije ni blizu istini
@PITBULL
Nije
Stari CLS je po meni najlepsi serijski "dostupni" auto na svetu.
CLS je auto koji u normalnim zemljama voze ljudi vise srednje klase, koji mogu da priuste da plate ratu koja uopste nije toliko skupa! Auto koji ima neverovatan stil i podize imidz onoga ko ga vozi...
Uostalom, treba da vidite u BGD kakve devojke se voze na desnom sedistu u CLS-u, pa ce vam neke stvari biti jasnije...
Ja sam veliki ljubitelj Alfe i od Brere je jedino CL udobniji (a vozio sam sve) ali Mercedes je jednstavno klasa iznad!
@PITBULL
vozio sam se u taksiju, ne secam se u kom modelu posto su mi svi isti, to znas!
A i nisam bio nesto pod utiskom...
Nije uvek neophodno da nesto probas da bi dao svoje misljenje, ima nesto sto te odbije na prvi pogled kao i sto te privuce...
Tako je i sa zenama...:)))
@dragan
prihvatam salu! :)))
Brate mili, ja vas pola godine vucem za nos svojim saljivim komentarima i provokacijama, a samo si me ti skapirao?!? Pa da li je moguce da su ovde posetioci toliko "inteligentni" ?
Cast izuzecima, tj. mojim blog-prijateljima, znaju oni ko su...:)))
čarobnjak, ne daj se! Udri doktore!
Nego, stvarno ljudi, mnogo ste ga napali. Možete vi da se raspravljate za mercedese i Alfe kolko oćete, ja sam za Audi A1!
nego kad smo kod CLS, baš sam malopre video jedan zeleni. lele kolko je dobar. Ovaj stariji mislim. Dobar je uživo, onaj mora da je budža što ga je kupio.
CLS (I generacija) ima dosta retro elemenata u okviru svog dizajna, sto je svim vaznijim kriticarima zepelo za oko. Ovu cinjenicu mogu primetiti samo oni koji prate Mercedes skoro od njegovog postanka, pa da mogu da vide vesto uklopljene "stare" elemente na savremenom automobilu poput CLS-a. Tu lezi prava vrednost CLS-a i on kao takav ima reputaciju auta sa pedigreom, a ne samo kutiju punu elektronike.
Carobnjak, verujem da ces, citajuci izmedju redova, shvatiti u cemu je razlika izmedju CLS-a i E klase.
@Vladislav
druze, ja znam odlicno, nisam postavio pitanje bez razloga! Rekao sam da cu zakljucak dati kasnije, samo zelim to da cujem od "strucnjaka"...:)))
@dragan 17:43
"nije"
Hahahahaahahah,blesav si... :)
Provalio si ga.
Zato tako i prica. :)
@Carobnjak
Ajde prosvetli nas :)
Verovatno ovi iz Mercedesa drhte ocekujuci tvoj zakljucak.
Mislim ako ga ti pokudis,sigurno ce prestati da ga proizvode.
Hahahahahahahahahahaha :) :) :)
@PITBULL
a da li si se ti vozio u Ferariju, Lamborginiju ,Maseratiju , Alfi ili Lanci?!?
@PITBULL
da si ih vozio znao bi sta je auto i ne bi hvalio ovo sranje od Mercedesa...
Moze li bolje od ovoga ;)
http://conando1202.up.seesaa.net/image/maserati-quattroporte-sport-gt-s-2-big.jpg
Vozio sam CLS i stvarno je extra i ne bih se složio da dele platformu, i enterijer mu je drugačiji. CLS je duži i širi auto. Pa ovaj se razume u automobile, a ono mu je pričao neki mehaničar što je radio u Mercedesu. Sada taj poseduje nekoliko radionica. Takođe mu je rekao da Mercedes pravi bolje automobile od Bmw-a. :)
@Eki 28
"The Mercedes-Benz W219 automobiles began production in 2005 (though described as an 04 model). The platform is based on the W211 E-Class. It is sold as the CLS-Class "4-door coupe", although the bodystyle is properly termed a 4-door sedan, albeit with fastback styling."
@Eki 28
CLS je ipak napravljen na platformi (narodski receno-ima istu sasiju) kao i E klasa.
Na taj potez se Mercedes odlucio jer je sasija od E klase bila veoma pogodna za CLS (istina CLS je duzi i siri), sto ne znaci da CLS ima iste vozne karakteristike kao E klasa ili bilo sta slicno E klasi. Na kraju, da je CLS radio "novu" sasiju za CLS, on bi verovatno imao (bespotrebno) daleko vecu pocetnu cenu. A realno, ta CLS-ova (nova) sasija bi bila identicna kao ona kod E klase-sto je, moras se sloziti-suludo.
I da dodam, sasija od E klase je vec bila veoma proverena (vec 2 godine) u proizvodnji, sto je CLS-u pomoglo da bude jos jedan stepen pouzadniji automobil.
@Carobnjak
Znas koliko me zanima da li mi verujes. Odgovorio sam ti na pitanje.
Nisam ja vozio,vec se vozio.
Kako mozes da poredis Ferrari i Mercedes?!
Mislio sam da se vise razumes u kola. Ti si totalni laik.
Ferrari je spartanski,sportski,tvrd kao da se vozis na klupi.
Mercedes je ladja,luksuzna,prepuna opreme.
Ferrari nije auto za svaki dan. Ne mozes ga voziti stalno. Treba da imas auto neki i pored njega Ferrari ili Lamborghini (meni omiljen). Nije ni cudo da se nisi vozio u Mercedesu,zato tako i baljezgas.
@Carobnjak
Bolje se ti drzi Fiata,on je najbolji. Sta znaju ljudi,zive u zabludi,misle da je Mercedes najbolji.
Prosvetli ih :)
@PITBULL
nisi ukapirao zasto sam te to pitao, i nisam ih poredio!
Vecina vas pljuje po italijanskim kolima a mozda ih nikada ni nisu videli uzivo, to je poenta!
I ako mislite da ne volim Mercedes zato sto ga ne mogu priustiti, gresite!
Predmet mojih zelja, postovanja i divljenja su samo italijanska kola, da vam bude jasno!
Istina, ni njih ne mogu da imam pa ih ne pljujem...
@PITBULL
nekulturno je drugima davati savete, pogotovo ako nemaju smisao!
Meni je CLS najlepši Mercedes i jedan od retkih koji nije BMW, a da mi se sviđa.
O superiornim BMW motorima, samo :-). Menjače neću ni spominjati.
Ispravka: O superiornim Mercedesovim motorima, samo :-). Menjače neću ni spominjati.
Doslo vreme da rezimiramo:
meni je CLS nesto najbolje sto je izaslo iz Mercedesove kuce, posebno prva generacija! Takav treba da bude jedan Mercedes!
Istovremeno je dao autogol jer je pokazao kupcima klase C/E/S da su bacili novac jer su mogli kupiti nesto mnogo bolje i drugacije...
Da li se slazete? :)))
P.S.
i svaka cast svima ali samo je Rajko dao zadovoljavajuci odgovor! :)))
Komentari na TTAC-U :lol:
Benz hasn’t been able to style their way out of a wet paper bag post-Bangle. Everything new in their portfolio is amateurishly overstyled crap. That people still pay premium prices for them, I can’t understand.
---
Hideous is the watchword here and proof that Chris Bangle is alive and now ruining cars at Daimler. This is the kind of “design” that used to come out of bad Korean reinterpretation of someone else’s forgettable designs.
Živa istina.
Jos malo....
Mercedes had a clarity of line from the Paul Bracq days and forward, the cars were conservatively styled, but clean and timeless, there was an air of sobriety of it all. Now, Mercedes takes its styling cues from the Hyundai Genesis and Jurassic Park.
Da li ste znali da je 2005. CLS predstavljao prvi model sa poboljsanom kvalitetom izrade. To je bila reakcija Mercedes na mnogobrojne zalbe na kvalitetu od 2000. do kraja 2004.
Da li ste znali da se u BiH sklapaju modeli MB (ne glavni delovi auta).
Besides its native Germany, Mercedes-Benz vehicles are also manufactured or assembled in:
* Argentina (buses, trucks and the Sprinter van. The first Mercedes-Benz factory outside of Germany)[15]
* Austria (G-Class)[16]
* Bosnia and Herzegovina
* Brazil[17] (buses, trucks, C-class passenger cars (export only), established in 1956)
* Canada
* Egypt: Egyptian German Automotive Company
* Ghana (buses, trucks, taxis)
* Hungary (construction of a new plant in the country announced on 18 June 2008, for the next generation A- and B-Class)[18][19]
* India[20]
* Indonesia[21]
* Iran
* Malaysia[22]
* Mexico
* Nigeria[23] (buses, trucks, utility motors and the van Sprinter)
* Spain (Irun)
* South Africa[24]
* South Korea (Mercedes-Benz Musso and MB100 models manufactured by SsangYong Motor Company)
* Thailand (assembly of C, E and S class vehicles by the Thonburi Group)[25]
* Turkey[26]
* United Kingdom (The SLR sports car is built at the McLaren Technology Centre in Woking).Brackley, Northamptonshire, United Kingdom Mercedes Grand Prix Factory
* USA The Mercedes-Benz M-Class Sport Utility, the R-Class Sport Tourer, and the full-sized GL-Class Luxury Sport Utility Vehicle are all built at the Mercedes-Benz production facility near Tuscaloosa, Alabama.[27]
* Vietnam
@carobnjak
Da li je moguce da se raspravljas s ljudima ? Ne lici mi na tebe!!!! :D :D
@PITBULL
Malo si pogresio za Mercedes da je ladja,tj jeste ladja,ali odredjeni modeli nisu ladje :) C180 kompresor npr nije ladja :D A da ne idem na Sl,CL,i tako te modele :)
A S klasa je ladja,Cls,odredjeni modeli jesu ladje :)
Vozio sam se u Mercedesu S 55 AMG,e to vam je azdaja od 2 i jace tone :))
Mislio sam na mesto...
Gde se seti Setre( gore levo pise auto blog)...
IMR je vrh vrhova!
@dusan
ej gde si bre! :)))
Pa ja i zaboravio na tebe...
Ne raspravljam se, samo sam bacio mrezu, a oni uleteli...:)))
@dusan
Malo si pogresio za Mercedes da je ladja,tj jeste ladja,ali odredjeni modeli nisu ladje :) C180 kompresor npr nije ladja :D A da ne idem na Sl,CL,i tako te modele :)
CL nije ladja. Ako ti tako kazes...:))))
čarobnjak, ja se nisam ni trudio da dam odgovor jer nebi znao ta da kažem. kad ja nešto neznam, ja ne pričam, za razliku od nekih.
Došli smo do zaključka da je Mercedes Benz najbolje prevozno sredstvo današnjice. :)))
@carobnjak
Pozdrav braticu!
@Ostali
Ljudi,glupo je raspravljati koje je prevozno sredstvo najbolje danas,svako ima svoj ukus,i svako voli nesto drugo...Kazu,Bmw je brzi,agresivniji,ali je mercedes udobniji,pouzdaniji...E sad,vozio sam se u jake Mecke,takodje i Bmw-e,ja stvarno ne vidim neke razlike,sem toga da su azdaje :))) Kad nesto ima 300 konja,to je azdaja :D
Dušane, zadnjih godina je Mercedes i sportskiji i agresivniji od Bmw-a. :) Ne zaboravite sportske klase što imaju, Bavarci mogu samo da sanjaju a možda ni tada.
@carobnjak
Naravno da nisu :) Ti modeli su simboli,pogotovo M3 i M5...Ali Mecka je uz njih sa C63Amg,i E63 amg...Ali npr zanimljivo je to da Bmw nema supersportski automobil ;)) S klasa je uvek ispred Bmw 7,Mecka ima GL,Bmw nema SUV te klase,da ne stavljamo X5 sa GL-om,ipak je Bmw X5 u klasi sa ML-om...ML63 Amg,san snova...Bmw ima X6,Mecka nema to,ali ima CLS :)) i tako dalje,i tako blize :D :)
C63 dere M3, E63 dere M5. :) Nemaju klasu kao CL, SLS, SLR, GL, SL. :)Tanak je Bmw mnogo. Oni ako se diče sa M5 i M6, neka se ubiju momentalno. :D
@Eki28
Teske reci, ali donekle se slazem sa tobom - pogotovo sa - Oni ako se diče sa M5 i M6, neka se ubiju momentalno. :D
Koja količina gluposti na jednom mestu. Samo da se osvrnem na jednu budalaštinu.
@Eki 28
Gde ti Mercedesi AMG sa kamionskim motorima "deru" BMW-e ///M? U dragu jedino. U svemu ostalome, ni do kolena.
U čemu je razlika između AMG-a i američkih proizvođača koji isto prave ogromne kamionske motore za automobile, a zajeničko im je još i to što imaju mediokritetne menjače?
@Boris
"U čemu je razlika između AMG-a i američkih proizvođača koji isto prave ogromne kamionske motore za automobile, a zajeničko im je još i to što imaju mediokritetne menjače?"
Borise jesi se ti nekad vozio u AMG-u?
ML63-AMG ima menjac sa 7 brzina.
Vozio sam ga,menjac je perfektan,kao i motor,kao i ceo auto.
Velika kubikaza je bolja od manje sa turbo-punjacima.
ML63 kad god mu das gas puca od snage. Ne treba da cekas da postigne obrtaje da bi vuko.
A zvuk tek...
AMG je vrhunac...
Borise, pogledaj za koliko je E63 prešao Nirbugring a za koliko M5 pa se javi posle. :) Treba ti mnogo da porasteš i da čitaš da bi znao kao ja, i da voziš mnogo automobila kao ja. Pitbull, džaba ti to objašnjavaš, kad je lakše zidu objasnit'. Dragane, pogledaj šta ljudi prave, a oni se diče sa onom smehotekom. :D Pozdrav.. ;)