
Nakon onih procurelih fotografija od pre nekoliko dana, Citroen je i zvanično pustio u opticaj prvi set fotografija osveženog MPV modela C4 Picasso.
Doterani C4 Picasso će inače biti jedan od noviteta koje je francuska marka pripremila za domaći teren Salona automobila u Parizu koji se ove godine održava od 2. do 17. oktobra (za novinare se otvara 30. septembra).


Kako bilo, Citroen je C4 Picasso podvrgao ovom manjem redizajnu kako bi i pored novijih konkurenata i dalje bi privlačan potencijalnim kupcima. Nedavno su naime predstavljeni novi VW Touran i Ford C-Max, a prošle godine se pojavila i nova generacija Renault Scenica.

Osveženi C4 Picasso (i dalje će postojati u kratkoj i Grand verziji) je najveće promene doživeo na prednjem delu (maska, branik, LED dnevna svetla...), mada su manje izmene pretrpeli i zadnji deo i enterijer.


Što se motora tiče (svi zadovoljavaju Euro5 standard), u paleti će se između ostalog naći i 1.6L benzinci sa 120KS i 156KS, kao i dizelaši 1.6 HDi sa 110KS i 2.0 HDi sa 150KS.
U ponudi će biti i e-HDi verzija sa dizelašem od 110 konja i Stop&Start sistemom, koja po fabričkim podacima troši 4,8 litara goriva na 100 km i emituje 125 grama CO2 po kilometru.

Takođe,
opcioni Black Top podrazumeva crni krov i to u kombinaciji sa šest različitih
boja karoserije.
Koja je nagrada u "prepoznavanju razlika" osvezenog i ne-osvezenog...
Na C4 gde je "usao sa idejom" vise ne postoji jer se nije pokazao kao dobro resenje...
Ali to isto lose nastavlja u Picasso i C5...
Cudna odlika...
Panchev9
Ne kontam... Pa C5 nema ovaj idiotski volan!
Ja bih autora "kola upravljaca" na ovom C4 bukvalno streljao.
Evo look...
https://www.youtube.com/watch?v=UJUhulwwTko&feature=related
Panchev9
Siguran sam da sam negde čitao da se za nemačko tržište C5 isporučuje sa normalnim volanom ...
Meni od volana vise smeta ova digitalna tabla po sredini. Nije mi jasno kako se moze voziti auto sa takvom tablom. Ja se u izvesnom smislu divim vozacima Citroena C4. Francuzi imaju neko seme jakobinskog zla u sebi, stalno teze ka tome da budu posebni
Hehe...
Glavna prednost po recima ljudi iz Citroen-a je da se na ovakovom volanu air-bag otvara pod najboljim uglom...
Ali izgleda da im to nije vise previse vazno...
Vladigar
To sa "centralnom" tablom je tek debilna prica za sebe, koju citroen deli sa jos nekima. Totalno nebezbedno. Ali, nisam hteo da pominjem, da ne cepidlacim...