home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poput Peugeota iOn-a, i Citroenov električni C-Zero je u u stvari samo Mitsubishi i-MiEV sa znakom francuske fabrike, a na ovogodišnjem Salonu u Parizu biće predstavljen u definitivnoj verziji. 

Kao i brat blizanac iz Peugeota, i C-Zero je gradski automobil dužine 3475 mm (širina 1475 mm, visina 1608 mm, međuosovinsko rastojanje 2550 mm, zapremina prtljažnika iznosi 166 litara), koji pokreće elektromotor sa 47kW/64KS i 180 Nm, što je dovoljno za ubrzanje 0-100 km/h za 15,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 130 km/h.

Sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (16 kWh) autonomija iznosi oko 150 kilometara.

U opremi se između ostalog nalaze ABS + EBD, ESP + TCS, šest vazdušnih jastuka, servo volan, svetla za maglu, el. podizači prednjih i zadnjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, trip kompjuter, automatski klima uređaj, aluminijumski točkovi, kožni volan, automatsko paljenje svetala, Bluetooth, MP3/CD, USB port, vozačevo sedište podesivo po visini i el. podešavanje retrovizora.



čitanja : 1599



Komentari

Performanse su zaista impresivne...:)))

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 10:48

@carobnjak

Taman za auto-put-vise ne moze i da hoce.

Autor milan 19 Sep 2010, 11:11

Performanse kao Punto. Ali bar ne zagadjuje okolinu.

Autor MiniCooperS 19 Sep 2010, 11:19

Koji je "samo" tri puta jeftiniji od ove igracke...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 11:41

Punto 1.2 8v ima emisiju CO2 od 133g/km, sto je solidan rezultat obzirom na datum rodjenja!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 11:46

@Carobnjak
1,6 hdi u SW verziji ima vecu emisiju CÓ2 nego punto...

Autor Moron 19 Sep 2010, 13:21

@Moron

Koji model?

Autor milan 19 Sep 2010, 14:01

Jednako "moderni" motori od Punto-vih konkurenata i njihove emisije CO2:

Peugeot 206+ 1.1 60ks= 135g/km
Renault Clio Storia 1.2 60ks= 143 g/km
Skoda Fabia 1.2 HTP 60ks=140g/km...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 14:11

carobnjak
Ja fiatovim deklarisanim karakteristikama, ne verujem ništa. Vrednost emisije CO2 od 133g/km, nije realna, kad se upredi sa konkurencijom koju si ti naveo. Jednostavno, svi navedeni modeli troše manje od punta, tako da nije moguće da punto ima manju emisiju od navedenih modela, znači neko laže ili pežo, remo i škoda na svoju štetu ili fiat na tuđu, pa prosudi.

Autor Mange 19 Sep 2010, 14:28

@Mange
ja nisam inspektor da ih proveravam! Ako je tako kao sto ti tvrdis onda ce prava istina ipak biti da lazu SVI!

Fiat je kao sto vrlo dobro znas vise puta proglasavan za marku sa najmanje CO2!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 14:31

carobnjak
Ja odlično znam koliko troši punto a znam i koliko mu pokazuje bord kompjuter, koji sve pokazuje ali istinu ne. Prvo sam mislio da bord laže samo na automobilu koji ja vozim, pa sam ga reklamirao a u servisu, moji drugari su se smejali, onda sam isti nedostatak utvrdio još na barem 4 nova vozila. Polovne i ne pominjem. Konstantno pokazuje prosečnu potrošnju za oko 1.5 L više! A crnjak je što 95% vozača slepo veruje "blesimetru".
Za klija ti garantujem tačnost borda u granicama do 0.2 L i to najčešće na njihpovu štetu (veća potrošnja).
I škoda se može pohvaliti prilično tačnim merilom. Za pežo ne znam.
A prosečna potrošnja punta je 6.5-7.2 l/100km, dok je za klija, u istim uslovima vožnje 5.2-6.2 l/100km.
E sad vidi ko laže i koliko.
Recimo kad sam merio zapreminu gepeka na puntu, na način koji sam dobio tačan podatak zapremine gepeka clia 2, rezultat je bio 30L manji od deklarisanog, itd...

Autor Mange 19 Sep 2010, 14:43

PS
Napravio sam grešku, nije više 1.5 L, nego manje.
Znači potrišnja se kreće za punta 6.5-7.2 l/100km a bord pokazuje 5.2 do mah 6.2. a najčešće drži oko 5.8.
Znači veze nema, čisto obmanjivanje korisnika.

Autor Mange 19 Sep 2010, 14:47

@Mange
e pa kod mene nije tako! Trenutno mi pokazuje 13.6km/l, sto je oko 7.35 litara na 100 km (vozim samo po gradu) a kad sam merio na osnovu punog rezervoara, izracunao sam 7.5 l sto je odlican rezultat i u skladu sa fabrickim "obecanjima"!

A sto se tice prtljaznika, ne bi mi na kraj pameti bilo da ga merim...

P.S. svrha mog komentara pod 11:46 nije bila favorizovanje Punta nego misljenje da je na nivou konkurencije sto se tice ekoloskog aspekta!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 14:54

carobnjak
Taj tvoj bord je stare generacije, potpuno drugačiji, pokazuje km/L, ima displej od tečnog kristala a ovaj je narandžasti led.
Za stari stvarno ne znam ali vidiš da se tvoja potrošnja slaže sa mojom max navedenom od 7.2 L/100km. Razlika je u tvojim širokim gumama i mojoj iskusnijoj vožnji i pored moje brze i zustre vožnje.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:02

@Milan
Kod 308 1,6 HDI od 109 ks emisija CO2 se kreće od 129 do 134 gr CO2 ( zavisno od toga da li je "berlina", "break" ili SW )
http://www.peugeot.hr/media/deliacms/media//0/93-6205e6.pdf

Autor Moron 19 Sep 2010, 15:04

A zna li neko, ako neki i benzinski i dizel motor troši istu količunu goriva ( recimo, 5 litara ), da li je u tom režimu ista emisija CO2 ili neki od ta dva motora emituje više?

Autor Moron 19 Sep 2010, 15:05

@Mange
ja i govorim za svoj!
A sto se tice voznje, otkud ti znas kako ja vozim?!?
Spusti se malo, previse visoko letis...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:08

carobnjak
Mogu da ti opišem ako želiš tvoj stil vožnje.
A potrošnja od 7.5 L/100km je bila primerena veštijim vozačima lada 1300s, 1200s, i samarama.
Znači punto nije baš mali potrošač, što je mene davno iznenadilo.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:11

@Mange
zelim!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:17

@Moron
problem je sto neces naci benzinac koji trosi 5 litara, tako da moras preracunati CO2 po litri potrosenog goriva ( ako to ima smisla)...
I tako dolazimo do podatka da dizel ima prednost ali malu...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:23

carobnjak
Voziš do 3500rpm, preko skoro nikad. Obično, na otvorenom putu sporo dolaziš do 5 br. i retko voziš ispod 2500rpm.
Spašava te što nisi brz vozač, retko prelaziš 80km/h.
Sreća je što nemaš brdske vožnje.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:23

Moron
Postoji veliki broj malih benzinskih automobila koji prosečno troše do 5.8 L/100km.
Ispod 5.4 L je jako teško.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:26

@Mange
uopste nije tako!
Vozim brzo i saltam jako brzo, vec na 2000 obrtaja, jedino kad polazim navucem do 3000...
Ne podnosim penzionersku i opustenu voznju, sve obilazim i volim da sam prvi...
Na auto putu sam u 5. na oko 80 km/h i onda vozim ujednaceno na 120-130, zavisno od prisutnosti kamiona ili policije... Nisam prelazio 4000 o/min!

I to je to, zadovoljan?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:28

P.S. kad bih polazio sa manjim gasom lagano, sigurno bi se potrosnja spustila mozda i za litar ali ja to NE MOGU i NECU!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:30

carobnjak
Igleda si ostvario napredak posle naše diskusije od pre neki mesec. To sam zaboravio.
A auto put nije merilo za bilo šta, tamo i žene voze 120-130, osim za veliku potrošnju na koju se teško može uticati (osim smanjiti brzinu).

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:35

Carobnjak
Svestan sam ja da u uslovima "umerene" vangradske voznje po "regionalnom" putu dizel nije znacajno ekonomicniji od "pandana" benzinca, mozda 1-2 litra ( "češće" samo litar ), ne vise.
Čak sam se lično uverio da logan 1,4 u takvim uslovima ( 80-90 km/h, bez naglih ubrzanja i uzbrdica )troši skoro isto koliko i stari 2.0 HDI od 90 ks.

Autor Moron 19 Sep 2010, 15:39

@Mange
ovako vozim od kako znam za sebe!
Jedina dilema, ako se secas je bila da li vredi koristiti petu brzinu po gradu na 50-60 km /h...
Pokusao sam, prvo mi se ucinilo da potrosnja pada, medjutim na kraju je cak bila za nijansu veca, jer se motor ipak muci! Vise to ne radim, sada ubacim u 5. tek na 60km/h ali samo ako mi je put slobodan...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:40

Ali, da li jedan litar benzina pri sagoravanju emituje istu kolicinu CO2 kao i litar "dizela"?

Autor Moron 19 Sep 2010, 15:41

@Moron
da, ali je ipak bitno sta ti motor pruza, zar ne? Ubrzanje, elasticnost...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:44

Moron
Primer motora koji malo troši uz kako - takvu snagu od 69 ks, je mali tojotin trocilindraš od 998cm3, koji provereno kombinovano troši oko 5.2 L/100km u jarisu a u Aygo, C1 ili 107, verujem da se može kombinovana potrošnja spustiti ispod 5 l/100km.
Pri tome, pažljivom vožnjom potrošnja na otvorenom može sigurno biti ispod 4 L/100.
E kod Aygo D4D prosena potrošnja je sigurno preko 4 L/100, pa je razlika između dizela i benzinca zanemarljiva.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:46

@Moron
ne moze se to tako gledati, jer ne mozes naci 2 slicna motora koja isto trose!
Jedino da kolicinu CO2 podelis sa potrosnjom pa da tako uporedis, znaci koliko pojedini motor "baca" CO2 po jednoj litri...
Na to sam mislio pod 15:23...

Sta bi da uporedis?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:47

Moron
1 litar benzina ima veću energetsku vrednost od litra dizela, pa samim tim oslođa sagorevanjem i više co2, ali je razlika jako mala.
Najveća razlika je u većoj efikasnosti turbodizela i tu se pojavljuje razlika.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:49

carobnjak
Glavni deo priče je bio, da li uopšte voziti ispod obrtaja max obrtnog momenta, koji je na puntu 2500rpm kao itvrdnja da to nije rentabilno po potrošnju. Trebalo je više večeri da ubedim neverne Tome u istinu, jednostavnim pitanjem a šta sa vozilima koji imaju max obrtni moment na recimo 4500rpm.

Autor Mange 19 Sep 2010, 15:53

@ Mange, a jesi li ti jarane cuo za obrtni moment? A za elasticnost motora? Ja moju Vektru tjeram uzabrdo i ona se ne ugasi, malo zashtuca i samo vratim za 1 stepen, odma skachu obrtaji, a benzinac vishe shaltas , no shto uzivash

Autor Boris 19 Sep 2010, 15:54

@Mange
ne, pamcenje te vara!
Moje pitanje je bilo da li maksimalni obrtni momenat ima neku PRAKTICNU svrhu u voznji i da li je za motor tada najbolje da se shalta? Odgovor je NE!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 15:56

Carobnjak & Mange
Da, taj prokleti CO2 je "mera svega".
p.s. Hvala za odgovore

Autor Moron 19 Sep 2010, 15:59

@Moron
evo da uporedimo Aygo benzinac i dizel:

Aygo 1.0 68ks, prosecno trosi 4.5 l, emisija CO2=106g/km
Aygo 1.4D 54ks, prosecno trosi 4.1 l, emisija CO2=109g/km

Kao sto vidis benzinac ima nesto manju emisiju CO2...

Ako pogledas da benzinac od 0-100km/h ubrzava za 14,2s a dizel za cak 16.8, kod mene nema dileme!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:02

Sad ce Mange da prica kako to u praksi nije tako i da Toyota laze, ali to sad i nije bitno...:)))

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:03

Opet taj prokleti "moment"... Sinoc sam ponovo vozio i30 1,4, po gradu. On zaista lepo ide vec na 2.000 rpm ( moze i na 60 km/h u petoj ), prosto nečujno "klizi", ali, ako hoces "jako" da ubrzas, pa na tih 2.00 rpm "stisnes" gas do kraja ( pa o manje ), skoro nista se nece desiti. To ce biti jako jadno, bledo ubrzanje ( vise "gušenje" ) i sve to tako dok ne dodje do oko 4.000 rpm. Pa ipak, za čovek koji nije "besan" ( ili voli da šalta ), mislim da je taj motor zadovoljavajući

Autor Moron 19 Sep 2010, 16:04

carobnjak
Nikad necu shvatiti zasto su taj 1,4 HDI ( od njegovih normalnih 70 ks u recimo 207 ), u 107, C1 i toyoti "prigusili" na tako malu snagu. To je besmisleno. A sa "dizelskih" 70 ks ta mala vozila bi zahvaljujući "momentu" prosto "letela" ...

Autor Moron 19 Sep 2010, 16:07

@Moron
zato da ne bude bolji od benzinca koji je proglasen za najboljeg 1-litrasa na svetu...:)))

Znaci, i-30 dusu dao za tebe i tvoju voznju? :)))

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:11

Boris
Hvala, nisam znao. Ako može još malko da pojasniš...

Autor Mange 19 Sep 2010, 16:15

@Mange
ja mislim da je ovo neki drugi Boris a ne onaj nas dobri profesor...:)))
Ne razumem zasto neko nije kreativan kad stavlja ovakav nickname?
Samo dolazi do zabune...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:17

carobnjak
Kod mene je tojota pojam ozbiljnosti. Ja sam te motore i dao kao primer, sličnosti potrošnje dizela i benzinca.
I ne znam o kakvoj tarifi pričaš?

Autor Mange 19 Sep 2010, 16:17

@Mange
dao si primer za potrosnju a rec je bila o CO2 sto NISI dao...

P.S. taksiras ili ne?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:21

carobnjak
Potrošnja je linearno zavisna od emisije CO2 i obrnuto, naravno.
Ja se bavim specifičnom vrstom taksiranja, za posebnu klijentelu i pod određenim uslovima.

Autor Mange 19 Sep 2010, 16:31

@Mange
to nije bas tako!
Da li si ti cuo za Euro norme?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:34

Bar je originalniji, a i nekako lepsi od Punta.

Autor boris 19 Sep 2010, 16:42

@boris
e bas si nasao sa cim ces da ga poredis!
Svaka cast na objektivnosti...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:47

carobnjak
Potrošnja-CO2 je skoro potpuno linearno zavisna.

A Euro norme su standardi i propisi po kojima se atestiraju vozila, dobijaju se vrednosti emisije zagađivača u prvom redu ugljen monoksida, oksida azota, ugljovodonika itd.(co2 nije zagađivač! i on se ne tretira euro normama) a kao osnovni rezultat se dobija generacija kojoj podleže vozilo.
Merenje se vrši u toku od 20min u potpuno standardizovanom ciklusu. Prvo se simulira gradska vožnja a zatim i otvorena vangradska. Prosečna brzina je 33km/h.

Nisi znao da Euro norme nemaju veze sa emisijom CO2 :)))

Autor Mange 19 Sep 2010, 16:55

carobnjak
Jesi li video šta radi dipl. taxi driver?

Autor Mange 19 Sep 2010, 16:58

@Mange
opet NISI u pravu!

http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:58

@Mange
sta radi ?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 16:59

carobnjak
Zašto ne priznaš. Pa ja ono gore napisamo znam napamet.
Pročitaj samo podnaslove sa linka koje si dao:
Не постоји обавезна ограничења емисије возила
ЦО2 емисија генерисан возила су данас предмет добровољног споразума ( у овом разликују од обавезних лимита у САД ЦАФЕ законодавство ) између ЕУ и аутомануфацтурерс (Види АЦЕА споразум) . Крајњи циљ Европске уније са добровољним споразумима су да допринесу , јесте да постигне просечну ЦО2 емисије ( мерено према подацима Комисије Директиве 93/116/ЕЦ ) [н 1][6] од 120 г / км за све нове аутомобиле од 2012.

a co2 ne postoji u tabelama sa def. vrednostima emisije za standardizaciju euro normi!

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:03

@Mange
sta da priznam? Ne postoji u tabeli ali se za svaki motor navodi SAMO CO2 ako nisi primetio!

A gde su ostali podaci? Nema! :)))

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 17:06

carobnjak
Podatak o emisiji CO2 je rezultat testa, kojim se dobija deklarisana potrošnja goriva.
Nema žive veze sa Euro normama! Naravno, viša Euro norma, obično podrazumeva eksplicitno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2.
Ugljen dioksid je produkt sagorevanja i tačno se zna njegova količina emisije po jedinici goriva.
Razlog njegove nelinearnosti može biti zbog neispravnih motora, nepotpunog sagorevanja, izbacivanja neosidovanih ugljovodonika itd..

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:16

@Mange
Citroen Ax dizel je jos 1988. imao prosecnu potrosnju od samo 4.6 litara!
I sta mislis kakav je bio njegov CO2?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 17:18

carobnjak
Ako nisi video da ti pokažem:

Стандард Еуро-норма 1 Еуро 2 Еуро 3 Еуро 4 Евро 5 Еуро 6 [2]
Оксида азота ( НОКс) - - 500 250 180 80
Угљен моноксид (ЦО) 2720 1000 640 500 500 500
Угљоводоника ( ХЦ ) - - - - - -
ХЦ + НЕКс 970 900 560 300 230 170
Честица (ПМ) 140 100 50 25 5 5

Iza naziva su date vrednosti, redom po Euro normama 1,2,3,4,5,6.

A sve se ovo uči u Taxi školi...

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:19

carobnjak
Mali, osim ako grejanje u kabini nije na lož ulje. Samo je problem što te 1988god. se drugačije utvrđivala potrošnja goriva, gorivo je bilo D2 itd..

Vidiš da se u tabelama euro normi ne pominje co2!

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:22

@Mange
znam za to, to nije odgovor na moje pitanje1

Tema je CO2!

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 17:23

@Mange
evo ja cu da ti kazem da je taj AX imao veliki indeks CO2 i to je dokaz da tvoja teorija u vezi povezanosti samo sa potrosnjom ne pije vodu! To je bila svrha mojih pitanja...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 17:24

carobnjak
Pročitaj gornje komentare. Ti si pokrenuo vezu emisije co2 i Euro norme. Ćak si me pitao, jesam li čuo za njih!
Priznaj da nisi znao da euro norme ne zavise od emisije co2.

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:26

carobnjak
Još kad bi našao te rezultate...
Ali ti opet kažem da su se promenili standardi obračuna emisije co2, kao i potrošnje goriva.
Promenjeni su standardizovani ciklusi!

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:29

@Mange
ok, CO2 ne spada u tu grupu ali spada u "European Automobile Manufacturers Association"...

To je manja greska nego sto su neki ovde tvrdili da u Euro norme spadaju ABS i vazdusni jastuci...:)))

Nisi mi odgovorio zasto se navodi samo podatak za CO2, ako nije bitan?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 17:32

carobnjak
Emisija CO2 je jako bitna u pojedinim zemljama i to prilikom registracije vozila razlika u taksama je ogromna, u zavisnosti od predviđenih "razreda". Postoje i drugi benefiti za LOW Emision CO2. (takse na ulaske u gradove, zabrane ulaska u neka područja, itd)
Ona se dobija po standardima koje propisuje Evropska unija proizvođača automobila. Po mom mišljenju postoje proizvođači koji daju lažne podatke, samim tim što vozila iz prodaje ne odgovaraju testiranim vozilima. Dovoljna razlika je u pneumaticima, na kojima emisija CO2, može da varira i do 5%, itd...

Sviđa mi se što si priznao pogrešku i to možda po prvi put, pored mase prethodnih. Svi mi grešimo i učimo.
A na pitanje, šta imam protiv tvojih komentara, odgovor je ništa. Možda jedino mi se ne sviđa tvoja uporna tvrdoglavost u vidnim greškama. Recimo tvoj komentar od 15:56, sigurno nije korektan, ali nema veze.
Meni je drago ako sam bilo kome pomogao.
Ja sam ovde jedan običan dipl.taxi.driver. :)))
Sad si jednu ispravio.

Autor Mange 19 Sep 2010, 17:48

@Mange
da, permutovao sam CO i CO2, jer je nama lekarima to jednako stetno!

Nisam ja tvrdoglav nego borben i stojim iza svojih reci za razliku od nekih ovde!
Uvek sam priznao gresku ako si me ubedio u suprotno, tj. svako ko iznese argumente jer ja samo to trazim!

Moj komentar pod 15:56 je savrseno tacan, znam dobro sta sam pitao jer je dan posle toga u SAT Plusu izaslo bas identicno pitanje!

A Predrag i Moron ce ti objasniti da je upravo to bila tema diskusije koju sam ja poceo, naravno da su se druge teme nadovezale, to ne iskljucujem!

Koja je sledeca moja "greska" koju nisam priznao?!?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 17:53

carobnjak
Niko nije pobedio, i neće!
Nije to cilj.
Cilj je druženje a neko možda i nešto novo nauči...
Ovde čovek može da bude ono što želi a da ne košta i ne boli ništa.
Eto ja sam taksista...

Autor Mange 19 Sep 2010, 18:02

@Mange
naravno, nikakva pobeda nije cilj, vec korektnost!
Meni kod tebe smetaju 2 stvari:
1.predstavljas sebe u svetlu da si popio svu pamet ovoga sveta, da su svi glupi i nisu nista proziveli, samo si ti taj koji zna sve, i pravu istinu a svi smo u zabludi, znaci, ne mozes da podneses da svako od nas NESTO zna, i da to treba ovde da RAZMENIMO...

2. mene stalno optuzujes a kad trazim argumente onda ih nemas!

Ono prvo mi manje smeta (navikao sam), ovo drugo vise! Odlican primer je bila ona rasprava za turski Megane gde ti uopste nisi razumeo sta ja pricam...

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 18:10

carobnjak
Nisam znao da se megan pravi u Turskoj. To nije sporno. Sporno je sto opet tvrdim da taj reno nema isti kvalitet kao onaj iz Francuske, i da nije namenjen za sva tržišta.
To nisi hteo da prihvatiš. Čak sam ti dokazao nenormalnim razlikama u ceni.
U međuvremenu sam vozio i jedan i drugi. Naravno, razlika je očigledna.
I uz sve to JA vozim i imam reno i trebalo bi kao i ostali da to sakrijem...

Autor Mange 19 Sep 2010, 18:17

@Mange
eto vidis, tek sada si priznao da to nisi znao, a saznao si tada od mene!
A sada da ti objasnim sta je bio uzrok nesporazuma: ti si tvrdio da je Generation jeftiniji SAMO zato sto je turskog porekla, sto ja NISAM negirao, nego sam ti rekao da je i oprema siromasnija i da to moze i tako da se gleda...
Druga stvar je da sam rekao da nije iskljuceno da ce ubuduce sve ostale verzije za Srbiju dolaziti upravo iz Turske...

Ok, razlika je u plastici i zavrsnoj obradi ali je motor/menjac/elektronika ista zar ne?

Autor carobnjak 19 Sep 2010, 18:22

carobnjak
Nisam znao da se megan pravi u Turskoj. To nije sporno. Sporno je sto opet tvrdim da taj reno nema isti kvalitet kao onaj iz Francuske, i da nije namenjen za sva tržišta.
To nisi hteo da prihvatiš. Čak sam ti dokazao nenormalnim razlikama u ceni.
U međuvremenu sam vozio i jedan i drugi. Naravno, razlika je očigledna.
I uz sve to JA vozim i imam reno i trebalo bi kao i ostali da to sakrijem...

Autor Mange 19 Sep 2010, 19:16