
Hyundai je prošlog meseca na Salonu automobila u Moskvi u formi koncepta pokazao kompaktni sedan RB, ali proizvodnja serijske verzije u Sankt Peterburgu počinje već u januaru 2011. godine.
Serijski Hyundai RB je u međuvremenu nazvan Solaris, a
pokretaće ga 1.4L i 1.6L benzinski motori (prvi sa 107KS i 135 Nm, drugi sa
124KS i 156 Nm) koji će standardno biti upareni sa manuelnim petostepenim
menjačem (opciono i sa 4-stepenim automatikom). U ponudi će biti i ESP sistem,
dok će top verzija serijski imati i šest vazdušnih jastuka.

Hyundai je marka koja je najvise napredovala u zadnje vreme.
I po pitanju dizajna i po pitanju kvalitetea a i po pitanju prodaje.
Hyundai je danas 5 proizvodjac na svetu.
Rezultat vredan postovanja.
I u odnosu na renault thaliju i peugeot 206 sedan, o ladi priori i kalini da ne govorim, ovaj solaris je auto!
Dejan L
Ovaj automobil je u klasi Fluensa, Pežoa 308 a ne talije i sedana 206.
Razlika u proceni je nebo i zemlja.
@Mange
Solaris (koncept RB) treba da zameni Accent,a to sigurno nije auto u klasi Fluence-a.
@Mange
Jos da dodam da Solaris ima duzinu od 4340 mm,a Fluence 4618 mm.
milan
Čini se da je ovaj koncept izrađen na "platformi" istoj kao i30. Očigledno je da nema veze sa i20.
Ovako lep izgled i jeste posledica manje dužine, a ne kao neotesana reno balkanska karavela fluence.
@ Mange
Prepotentnost je tvoja mana, misliš da sve znaš. On je na produženoj platformi i20, ali je dužine kao i30 zbog prtljažnika
Dejan L
Ja sam komantar u 12:57, započeo reči ČINI SE a nastavio sa OČIGLEDNO.
A ja da znam sve ne bi ovde dangubio sa vama, već bi me valjda neko debelo platio za to.
I nije fazon brljati po guglu i tražiti podatke, predstavljati ih kao da si ti autor.
Ja što pišem ovde sve je iz glave i naravno ima greški, kao i recenzenata koji to obavezno, posle provere po guglu greške jeko vidno označe.
Opet kažem. Ja sam ovde Mange. Ako mi se svidi, možda počnem namerno da pišem naopako i netačno. Ali da guglam i glumim pamet, neću nikada.
A vama svaka čast kad znate sve dužine i veličine kola napamet!
Nije tačno da je Hyundai peta auto kompanija na svetu.
Četvrta je, i to već odavno.
Fantastičan napredak su ostvarili za vrlo kratko vreme, i to za vreme ovolike svetske krize.
Lično, svet automobila dalim na dva pola:
Gornji: Nemci (bez konkurencije)
i Donji: Hyundai (takođe praktično bez konkurencije).
Ostali jedva da postoje, do guše su u problemima...
Ovaj model potvrdjuje moje zapazanje da su modeli Hyundai-a za Azijsko trziste uvek neka medjuklasa! Tako je ovaj Solaris na pola puta izmedju B i C segmenta, dok je nova Elantra izmedju C i D segmenta...
Za evropske modele i10, i20 i i30 nema frke...
Solaris napred izgleda kao I30,
a zadnji deo kao Opel Insignia.
Sve u svemu izgleda odlično,još
samo kada bi se i kod nas počeo prodavati.Više volim sedan verzije;praktičnije su,više prostora u njima,veći gepek,duže
međuosovinsko rastojanje.Odavno
mi na nerve idu ljudi koji samo hvale VW,a sve drugo smatraju za
smeće.VW vozila su puna mana.