home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai je prošlog meseca na Salonu automobila u Moskvi u formi koncepta pokazao kompaktni sedan RB, ali proizvodnja serijske verzije u Sankt Peterburgu počinje već u januaru 2011. godine.

Serijski Hyundai RB je u međuvremenu nazvan Solaris, a pokretaće ga 1.4L i 1.6L benzinski motori (prvi sa 107KS i 135 Nm, drugi sa 124KS i 156 Nm) koji će standardno biti upareni sa manuelnim petostepenim menjačem (opciono i sa 4-stepenim automatikom). U ponudi će biti i ESP sistem, dok će top verzija serijski imati i šest vazdušnih jastuka.



čitanja : 1324



Komentari

Hyundai je marka koja je najvise napredovala u zadnje vreme.
I po pitanju dizajna i po pitanju kvalitetea a i po pitanju prodaje.
Hyundai je danas 5 proizvodjac na svetu.
Rezultat vredan postovanja.

Autor PITBULL 22 Sep 2010, 10:39

I u odnosu na renault thaliju i peugeot 206 sedan, o ladi priori i kalini da ne govorim, ovaj solaris je auto!

Autor Dejan L 22 Sep 2010, 12:17

Dejan L
Ovaj automobil je u klasi Fluensa, Pežoa 308 a ne talije i sedana 206.
Razlika u proceni je nebo i zemlja.

Autor Mange 22 Sep 2010, 12:34

@Mange

Solaris (koncept RB) treba da zameni Accent,a to sigurno nije auto u klasi Fluence-a.

Autor milan 22 Sep 2010, 12:46

Nije lose za low budget car

Autor ChedomirADELAIDE 22 Sep 2010, 12:46

@Mange

Jos da dodam da Solaris ima duzinu od 4340 mm,a Fluence 4618 mm.

Autor milan 22 Sep 2010, 12:48

milan
Čini se da je ovaj koncept izrađen na "platformi" istoj kao i30. Očigledno je da nema veze sa i20.
Ovako lep izgled i jeste posledica manje dužine, a ne kao neotesana reno balkanska karavela fluence.

Autor Mange 22 Sep 2010, 12:57

Deluje mi kao vagon.. Kao da moze volan na obe strane...

Autor Panchev9 22 Sep 2010, 13:30

@ Mange
Prepotentnost je tvoja mana, misliš da sve znaš. On je na produženoj platformi i20, ali je dužine kao i30 zbog prtljažnika

Autor Dejan L 22 Sep 2010, 13:41

@Dejan L

i30 je cak i malo manji-4245mm.Lepa auto,nema sta.

Autor milan 22 Sep 2010, 14:49

Dejan L
Ja sam komantar u 12:57, započeo reči ČINI SE a nastavio sa OČIGLEDNO.
A ja da znam sve ne bi ovde dangubio sa vama, već bi me valjda neko debelo platio za to.
I nije fazon brljati po guglu i tražiti podatke, predstavljati ih kao da si ti autor.
Ja što pišem ovde sve je iz glave i naravno ima greški, kao i recenzenata koji to obavezno, posle provere po guglu greške jeko vidno označe.
Opet kažem. Ja sam ovde Mange. Ako mi se svidi, možda počnem namerno da pišem naopako i netačno. Ali da guglam i glumim pamet, neću nikada.
A vama svaka čast kad znate sve dužine i veličine kola napamet!

Autor Mange 22 Sep 2010, 15:08

Nije tačno da je Hyundai peta auto kompanija na svetu.

Četvrta je, i to već odavno.

Fantastičan napredak su ostvarili za vrlo kratko vreme, i to za vreme ovolike svetske krize.

Lično, svet automobila dalim na dva pola:

Gornji: Nemci (bez konkurencije)

i Donji: Hyundai (takođe praktično bez konkurencije).

Ostali jedva da postoje, do guše su u problemima...

Autor ogi 22 Sep 2010, 15:24

Ovaj model potvrdjuje moje zapazanje da su modeli Hyundai-a za Azijsko trziste uvek neka medjuklasa! Tako je ovaj Solaris na pola puta izmedju B i C segmenta, dok je nova Elantra izmedju C i D segmenta...
Za evropske modele i10, i20 i i30 nema frke...

Autor carobnjak 22 Sep 2010, 15:58

Kopija Cruza

Autor bK 22 Sep 2010, 17:20

Solaris napred izgleda kao I30,
a zadnji deo kao Opel Insignia.
Sve u svemu izgleda odlično,još
samo kada bi se i kod nas počeo prodavati.Više volim sedan verzije;praktičnije su,više prostora u njima,veći gepek,duže
međuosovinsko rastojanje.Odavno
mi na nerve idu ljudi koji samo hvale VW,a sve drugo smatraju za
smeće.VW vozila su puna mana.

Autor Dragan 02 Okt 2010, 09:58