
Škoda je nedavno objavila da je prestala sa proizvodnjom dosadašnje verzije modela Octavia Tour (u stvari prva generacija Octavije koja se pojavila još 1996. godine i koja je i nakon dolaska druge Octavie 2004. ostala u ponudi).
Zamena je već spremna, a ovo je nova Octavia Tour, modelske godine 2011., koja nije ništa drugo nego stara verzija druge Octavije.

Kako bilo, 2011 Octavia Tour će kupcima biti na raspolaganju u dve karoserijske verzije i sa tri Euro5 motora (standardno u paru sa petostepenim manuelnim menjačem). To su 1.4L i 1.6L benzinci (sa 59kW/80KS odnosno 75kW/102KS) i 2.0 TDI common-rail dizelaš od 81 kW/110KS.

Što se opreme tiče, i bazna verzija druge generacije Octavije Tour u
serijskoj opremi ima vazdušni jastuk za vozača i suvozača, ABS, servo volan,
centralno zaključavanje, el. podešavanje retrovizora i sedište vozača podesivo
po visini.
Ovaj 1.4 motor od 80 ks VW će koristiti bar narednih "300" godina. Mislim da je to malo za octaviu, posebno ako se "napuni".
Jes vala...
Smanjivace ga VW na ispod 1000cm3( ali ce pisati da je to bivsi - legendarni 1.4)...
Interesuje me kakva su recimo test ispitivanja sa ovim motorom... Test vozac sa najboljim zivcima...
Panchev9
Koliko ja znam, najveći broj golfova je prodat baš sa ovim motorom 1,4, a to ipak nešto znači. Po meni, ne fali njemu ništa, osim malo više snage za preticanja i uzbrdice.
Okej u koliko nije kombi, ali Octavia kombi 80ks sa 4 putinika i punim gepekom???
Panchev9
Pa, ako ne uspeš sa ovim, a onaj gore Ti da novu šansu, idući put uzmeš 1.6 ...
Steta sto ipak nije ostao u ponudi 1.9 TDI 77kw, po mom misljenju najoptimalniji i najizdrzljiviji motor za nase uslove
:)
Pa opet ne uspes...
Ili kao sto kaze Bajaga: uvek si nekad dole, nekad gore...
Ovaj motor je zaista slab za Octavia-ju... Ali tako ne misli Skoda i neki kupci...
@Darko
Pregazi ga vreme...
Euro norme...
Mada ni ovi benzinci nisu bas "zeleni"...
Panchev9
To sa preticanjem, sve je to stvar "strateskog planiranja". Taj 1.4 ubrzava za 15.50, sto je ok - ako na vreme kreneš. A nije ni tako "prljav", emituje 161 gr. CO2
1.9TDI je znao da zakaze sa turbinom...
Nikakva strategija ne pomaze kada je motor "morto"...
"Što se opreme tiče, i bazna verzija druge generacije Octavije Tour u serijskoj opremi ima vazdušni jastuk za vozača i suvozača, ABS, servo volan, centralno zaključavanje, el. podešavanje retrovizora i sedište vozača podesivo po visini".
I po ovome se vidi da je "zakrzljao"...
Vozio sam golfa 4 1.4,to je tuga kako ubrzava ( cini mi se da jugo bolje ide ),a u petoj gazi gas koliko hoces on mucenik jedva da ubrzava. Mogu da zamislim kako ide ova oktavija.
Ja mislim da je i ovaj 1,6 mršav. Jednom sam davno vozio jednu, do duše, ne znam sa kolikom konjicom, da ne grešim dušu. Ni 102 grla mi ne ulivaju poverenje na ovoliku gomilu lima, ali generalno smatram da je vrlo, vrlo ozbiljna naprava sa commonrail-om. Kad bih se sa ovim autom "motorizovala" Srbija (široke narodne mase), gde bi nam kraj bio.
Panchev9
Vidi, ako ti je ovaj 1.4 "morto", a ti uzmi novi C3 sa onim 1.1 i 61 ks :))) Tvoja nedavna "kuknjava" na taj motor je imala za posledicu da se dmc kasnije "obracao" navodeći da se ne može tek tako kritikovati i, primera radi, "reći da je motor 1,1 "shit"...
Nego, gledam cenu za ( prethodni ) "tour" na sajtu, "akcijskih" skoro 11.800 ( sa "pripremom" za radio ). Ni u ludilu i da je 1.6!
Jel ovo dobro vidim da nema "luksuznih" podizača (samo) prednjih prozora?
:)
Taj bi fasovao za "levu stranu tour-a"...
I taj je jos iz 90-ih...
Pančevski,
Ako misliš na pravi "kraj" onda i nije čudo što često o tome zborimo, obojica se služimo (SW) karavanima skoro pa ko Topalovići...
Ipak je to slab motor za takav auto,i uvek treba da radi na visokim obrtajima što skraćuje vek trajanja,bolje jači na pola gasa..:)