home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Škoda je nedavno objavila da je prestala sa proizvodnjom dosadašnje verzije modela Octavia Tour (u stvari prva generacija Octavije koja se pojavila još 1996. godine i koja je i nakon dolaska druge Octavie 2004. ostala u ponudi).

Zamena je već spremna, a ovo je nova Octavia Tour, modelske godine 2011., koja nije ništa drugo nego stara verzija druge Octavije.

Kako bilo, 2011 Octavia Tour će kupcima biti na raspolaganju u dve karoserijske verzije i sa tri Euro5 motora (standardno u paru sa petostepenim manuelnim menjačem). To su 1.4L i 1.6L benzinci (sa 59kW/80KS odnosno 75kW/102KS) i 2.0 TDI common-rail dizelaš od 81 kW/110KS.

Što se opreme tiče, i bazna verzija druge generacije Octavije Tour u serijskoj opremi ima vazdušni jastuk za vozača i suvozača, ABS, servo volan, centralno zaključavanje, el. podešavanje retrovizora i sedište vozača podesivo po visini.



čitanja : 8548



Komentari

Ovaj 1.4 motor od 80 ks VW će koristiti bar narednih "300" godina. Mislim da je to malo za octaviu, posebno ako se "napuni".

Autor Moron 02 Okt 2010, 18:13

Jes vala...
Smanjivace ga VW na ispod 1000cm3( ali ce pisati da je to bivsi - legendarni 1.4)...
Interesuje me kakva su recimo test ispitivanja sa ovim motorom... Test vozac sa najboljim zivcima...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 18:57

Panchev9
Koliko ja znam, najveći broj golfova je prodat baš sa ovim motorom 1,4, a to ipak nešto znači. Po meni, ne fali njemu ništa, osim malo više snage za preticanja i uzbrdice.

Autor Moron 02 Okt 2010, 19:34

Okej u koliko nije kombi, ali Octavia kombi 80ks sa 4 putinika i punim gepekom???

Autor Moje ime 02 Okt 2010, 20:07

@Moron
"Samo toliko"...
Pa ako "ne uspes", bye bye...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:11

Panchev9
Pa, ako ne uspeš sa ovim, a onaj gore Ti da novu šansu, idući put uzmeš 1.6 ...

Autor Moron 02 Okt 2010, 22:23

Steta sto ipak nije ostao u ponudi 1.9 TDI 77kw, po mom misljenju najoptimalniji i najizdrzljiviji motor za nase uslove

Autor Darko 02 Okt 2010, 22:25

:)
Pa opet ne uspes...
Ili kao sto kaze Bajaga: uvek si nekad dole, nekad gore...
Ovaj motor je zaista slab za Octavia-ju... Ali tako ne misli Skoda i neki kupci...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:27

@Darko
Pregazi ga vreme...
Euro norme...
Mada ni ovi benzinci nisu bas "zeleni"...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:28

Darko
Slažem se sa Tobom, taj se svuda dobro pokazao.

Autor Moron 02 Okt 2010, 22:30

Panchev9
To sa preticanjem, sve je to stvar "strateskog planiranja". Taj 1.4 ubrzava za 15.50, sto je ok - ako na vreme kreneš. A nije ni tako "prljav", emituje 161 gr. CO2

Autor Moron 02 Okt 2010, 22:34

1.9TDI je znao da zakaze sa turbinom...
Nikakva strategija ne pomaze kada je motor "morto"...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:41

"Što se opreme tiče, i bazna verzija druge generacije Octavije Tour u serijskoj opremi ima vazdušni jastuk za vozača i suvozača, ABS, servo volan, centralno zaključavanje, el. podešavanje retrovizora i sedište vozača podesivo po visini".
I po ovome se vidi da je "zakrzljao"...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:42

Vozio sam golfa 4 1.4,to je tuga kako ubrzava ( cini mi se da jugo bolje ide ),a u petoj gazi gas koliko hoces on mucenik jedva da ubrzava. Mogu da zamislim kako ide ova oktavija.

Autor Bagzi 02 Okt 2010, 22:44

Ja mislim da je i ovaj 1,6 mršav. Jednom sam davno vozio jednu, do duše, ne znam sa kolikom konjicom, da ne grešim dušu. Ni 102 grla mi ne ulivaju poverenje na ovoliku gomilu lima, ali generalno smatram da je vrlo, vrlo ozbiljna naprava sa commonrail-om. Kad bih se sa ovim autom "motorizovala" Srbija (široke narodne mase), gde bi nam kraj bio.

Autor Đenka 02 Okt 2010, 22:44

@Djenka
@Moron
Samo o nekom "kraju" zborite... :)

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:46

Panchev9
Vidi, ako ti je ovaj 1.4 "morto", a ti uzmi novi C3 sa onim 1.1 i 61 ks :))) Tvoja nedavna "kuknjava" na taj motor je imala za posledicu da se dmc kasnije "obracao" navodeći da se ne može tek tako kritikovati i, primera radi, "reći da je motor 1,1 "shit"...
Nego, gledam cenu za ( prethodni ) "tour" na sajtu, "akcijskih" skoro 11.800 ( sa "pripremom" za radio ). Ni u ludilu i da je 1.6!

Autor Moron 02 Okt 2010, 22:49

Jel ovo dobro vidim da nema "luksuznih" podizača (samo) prednjih prozora?

Autor Đenka 02 Okt 2010, 22:50

:)
Taj bi fasovao za "levu stranu tour-a"...
I taj je jos iz 90-ih...

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 22:52

Đenka
Dugoročno posmatrano, bolje je bez "luksuza" u kolima ...

Autor Moron 02 Okt 2010, 22:52

Pančevski,
Ako misliš na pravi "kraj" onda i nije čudo što često o tome zborimo, obojica se služimo (SW) karavanima skoro pa ko Topalovići...

Autor Đenka 02 Okt 2010, 22:59

Ma lavovi ste Vi... :)

Autor Panchev9 02 Okt 2010, 23:07

Dok ne probam (da jedem) lava, za mene je jagnje, kralj životinja:)

Autor Đenka 02 Okt 2010, 23:54

"Hannibal come back"... :)

Autor Panchev9 03 Okt 2010, 00:10

's

Autor Panchev9 03 Okt 2010, 00:24

Ipak je to slab motor za takav auto,i uvek treba da radi na visokim obrtajima što skraćuje vek trajanja,bolje jači na pola gasa..:)

Autor Polovni delovi 03 Okt 2010, 08:26

Djenka & Panchev9
Ha, ha ... Mesožderi jedni!
Odoh sada malo popravljati prosek brzine ... pešačenja

Autor Moron 03 Okt 2010, 09:25

Pun pogodak sa 2.0 CR TDI.

Autor milan 03 Okt 2010, 16:47

Bah...mogli su makar da stave 1.6 16V...Kako bilo, svim ljubiteljima Skode cestitam novi model...buhahahahahaaaa!

Autor Vladigar 04 Okt 2010, 12:15