
Pre pojave potpuno nove generacije, aktuelni Hondin Civic (u hatchback verziji sa 5 vrata koji se proizvodi u Velikoj Britaniji) je doživeo još jedno osveženje.
Naravno, izmene nisu velike, a radi se o poslednjem doterivanju pre dolaska novog modela.

Kako bilo, i 2011 Civic hatchback sa 5
vrata je dobio saćasti prednji gril sa trovratne verzije, a tu su i novi dizajn
aluminijumskih točkova od 17 inča, kvalitetniji materijali u enterijeru (pre
svega na sedištima), nova boja eksterijera "Ionized Bronze" i, kod GT
verzije, kombinacija kože i alkantare u unutrašnjosti kao standard.

Koliko je ovaj auto godina ispred konkurencije u dizajnu i unutra i spolja?!
Bice evergreen auto,kao sto je,po meni,sada to Mazda 323F sa podizucim svetlima.Jedan je od najlepsih u klasi i dalje,a kad to kaze neko ko se kune u Alfu onda to nije mala stvar. Jedino mi se vise svidjao sa onim crnim detaljima od plastike oko blaobrana i na branicima jer mislim da malo kontrasta medju bojama nije na odmet.
E sad bojim se da ce naslednik promeniti dizajn totalno.Ista prica kao i za Citroen C4. Malo su se igrali sa dizajnom(sto ja pozdravljam) ali su kupci vecinom konzervativni,pa ce prema njima i dizajnirati naslednika...
@Uros
Ne moze da se kaze da je najlepsi,vise bi mu odgovarao epitet najoriginalnije dizajniranog,najzanimljivijeg...
Milane,
U pravu si, opet se vracamo na pricu da se o ukucima ne raspravlja.
@Milan
slazem se delimicno sa tobom,ali ja to gledam crno-belo. Ali zar "najoriginalniji","najzanimljiviji" nije skoro isto?
Moraju dobro da se potrude oko naslednika jer ce biti tesko prevazici ovaj model, savrsen je u svakom smislu.
Ne moraju da ga menjaju bar jos kroz 2 generacije jer je bio daleko ispred vremena i kad se pojavio.
Ne moraju da ga menjaju bar jos kroz 2 generacije jer je bio daleko ispred vremena i kad se pojavio.
Mene ovaj model, spolja, ne odoljivo podseća na palastične kineske igračke. Sedan verzija mi mnogo više prija oku.
@carobnjak
Pa nije Civic Buba... :)
Prema prvim slikama na netu, novi model za 2012g. se nece mnogo razlikovati...
A ovaj za 2011g. FL u GT izdanju ima alkantru...
Ziveo Civic...
@Ex Italo fan
haha, isto mislimo! Hi-tech igrackica za veliku decu uz nesporan kvalitet...
@Panchev9
svakom savrsenstvu dodje "kraj"...:)))
Da neće da naprave i neki novi "sporohodni" motor, koji bi se možda vrteo na manje od 6.000 rpm? Nešto "prihranjeno", kao sav "normalan" svet ...
Zna li neko koliki je uopšte koeficijent otpora vazduha HB i sedan verzije?
@Moron
Civic sedan = 0.31
HB hybrid = 0.27
Veliki pozdrav od "onog koji nema pojma"...:)))
Carobnjak
Hvala za otpor vazduha, nije baš impresivan ( niti loš ). Hvala i za pozdrav...
P.S. Nekada sam rekao da "nemaš pojma"?
E sad malo ja, ovaj civic je dug 4.27m, pripada C klasi kao i golf 6, koji je dug 4.20m, medjutim, skoro smo drug i ja videli parkiran civic pored golfa 6, neverovatno da je duza od golfa a izgleda mnogo manje, kladio sam se da je duza od golfa i na kraju je moj drug izgubio opkladu. Tvrdio je da civic kraci bar 15cm jer je tako i izgledalo, gledano uživo. Iako sam znao dimenzije oba auta, presabirao sam se da možda ne izgubim opkladu.
@Predrag
Ako je tako mala razlika izmedju civica i floride, tada je cudo da se civic jos pravi :)
@Moron
hahaha :) Ja bih ipak proizvodio Floridu 2, koja bi bila nešto poput Felicije nastale od Favorita, ali prilagođena sadašnjem vremenu ;) Zadržao bih tih 0,32. To bi bio pravi hit...
P.S. Da li ideš na sajam u NS?
a pritom, ima i najveci prtljaznik u klasi :) da ne trazim po netu, ali negde oko 440l, sto je za oko 100l vise od vecine iz klase. i sto mu se zadnja sedista podizu na tako originalan i koristan nacin da bih ja to uveo u svim automobilima (sedalni delovi se podizu navise).
Predrag
Ne, ne idem u NS. Nisam išao čak ni u BGD na sajam poslednje 2-3 godine. Ne čitam više ni auto revije... Pokušavam da se "izlečim", "sve" da "ostavim" ...
p.s. Šteta je što florida ( u nekom naprednijem izdanju ) nije preživela
@Moron
Od čega da se "izlečiš"? Zameraju ti da previše pratiš motorna vozila? "Lečiš" se prinudno ili samoinicijativno? :)))))
P.S. Drago mi je što i ti misliš da je šteta... Da li si je ikada vozio?
@Predrag
Mislim da je postala boles ( pričali su jutros i na radio Index-u ). I da bi trebala neka terapija...
P.S. Probao sam jednu belu floridu, mislim daleke 1992. Beše pravo vojno vozilo. Imala je i zadnji brisač, a danas gledam na mostu onog kineza golf klase, tigo, tengo, kako li se zove veze nemam. Ni zadnji brisač nema ...
@Moron
Ako uspevaš da uklopiš svoja interesovanja sa svakodnevnim obavezama, onda si još uvek dobro ;))) Kako misliš da budeš dobar drugima, ako ne radiš ono što te čini srećnim, a da to pri tom nije škodljivo? ;)
Na sledeći sajam u BG-u idemo zajedno :)
P.S. Ali nisi probao 1.6i sa servom. Ček da je samo malo "zutegnem" sa Milanom, pa da jezdimo :)
Predrag
Hvala za reči utehe...
P.S. Dolazi ti TSI "zmaj", a ti radiš na modifikaciji yuga i floride... Čemu? Kažu fizičari da jedno telo u jednom trenutku može biti samo na jednom mestu. Ili ćeš svoje telo voziti u TSI, dok će ti duša i dalje da bude sa PSA...
@Moron
Nema na čemu i drugi put :)
Floridu voze moji, a ovo što joj sledi, spada u redovno održavanje.
Moram da priznam da ste me ti i Milan malo približili grupaciji PSA (što je ogroman napredak), ali su njihove cene i dalje predaleko od mojih mogućnosti...:( U obzir bi mogao da dođe 308 (ili njegov naslednik) ili novi C4, ali ko zna kada...
P.S. Florida i Yugo su mi posebno dragi (kao što je tebi Niva), i teško da će bilo koji automobil uspeti da zauzme njihovo mesto (u onom drugom smislu).