
"Honda" je danas u Japanu počela da prodaje novi "fit" hibrid, u okviru programa širenja linije "zelenih" automobila, u kojoj se već nalaze modeli "insajt" i CR-Z.
Cena hibrida "fit" je 1,59 miliona jena (19.160 dolara) i najjeftiniji je među "Hondinim" vozilima na benzinski i električni pogon.

Kompanija je lansirala novi automobil u trenutku kada su vladine subvencije,
namenjene podsticanju tražnje "zelenih" kola, okončane u septembru.
Taj japanski drugi proizvođač automobila, posle "Tojote", nema plan
prodaje hibridnog "fita" u SAD, ali će ga iduće godine ponuditi u
Evropi, gde je taj model poznat kao "džez."
"Honda" vodi rovovsku bitku sa "Tojotom" na tržištu
hibrida. Prodaja "Tojotinog" hibrida "prijus", japanskog
najprodavanijeg vozila ove godine, pala je u septembru, prvi put u poslednjih
17 meseci.
Hibridna verzija "fita" od 1,3 litara, ima benzinski motor i-VTEC i električni motor, što omogućava da sa jednim litrom benzina vozilo pređe 30 kilometara. Baterija se nalazi u prostoru ispod prtljažnika, tako da ne zauzima unutrašnji prostor vozila i omogućava flesksibilnije postavljanje sedišta.
"Honda" je danas, takođe, predstavila obnovljenu verziju standardnog "fita", u verziji sa 1,3 i 1,5 litarskim motorima, jednog od najpopularnijeg modela kompanije, koji je prodat u 3,5 miliona jedinica, od kada se pojavio na tržištu u 2001. godini.


Autor : Tanjug.rs
Foto : Response.jp i Carview.co.jp
Ja obozavam Jazz, i nemoguce je koliko toga moze da stane u gepek, a i na mesto zadnje klupe kada se osnova sedista uspravi. Ali, s obzirom da je benzinski Jazz prilicno skup, a i da je jedan od najvecih potrosaca u klasi, uvodjenje hibridnog pogona i povecanje cene za 30% kako bi se postigla ekonomicnost koju vecina konkurenata ima i bez elektricnog motora je besmislena.
Ja vozim novog Jazza vec godinu i po dana i to 1.2 i mogu reci da je verovatno najstedljiviji auto u klasi. U gradu do 7l, na otvorenom sam se spustao i do 3,7l i to sa klimom... Ne znam otkuda ti to da je najveci potrosac kada ga je npr Auto express poredio sa specijalnim verzijama drugih proizvodjaca
On je najmanji potrosac a ne najveci, ja imam 1.4ben u gradu trosi 7lit.ako se vozi slabije moze da trosi 6l na otvorenom 5l ili 6l zavisi kako se vozi
Ja vozim Novi c3, i u gradu trosi 5 a na putu 4. Moj drug vozi Jazza, i tacno znam ko koliko staje na pumpu, a obojica vozimo jako blago.
Moja sestra kada vozi trosi joj po gradu 5.5l, 6l a na otvorenom 4,8 moja voznja dosta brza po grdu 7l, na otvorenom 6l ali bas brza voznja, nema sanse da citron trosi manje od jezza jedino ako nije dizel, jezz ima mali rezervo.pa moguce je da zbog toga cesce ide na punpu a ne zbog potrosnje.
@ neko
Punpu? To mu dodje ono kad treba da se naPUNI, jer valjda se ne puMpa?
Čisto da znate 1.4hdi je odličan štediša, moj 2.0hdi ne prelazi 7.5L u gradu
Interesantan je ovaj "braonski" nesam ga viđo na kaldrmi do sad, jel to neka nova bojica... sa plaže?
@Dejan L
Moras u svakoj corbi da budes mirodjija? :)
Prica je o Jazz-u, a ne o HDI motorima. Honda je batalila dizel motore jer njeni benzinci trose manje od konkurenata, narocito ovaj Jazz 1.4 za kojeg cetvoro kolega kaze da na otvorenom trosi oko 4,5l. A "Moje ime" moze da kaze detalje koj motor on ima u Jazzu a koj prijatelj sa C3 (teorije nema da ima neko manje potrosace od honde, sem ako nije manji motor)
Covek sa slike mi ne deluje kao "HondaSH"...
@Đenka
Nije ih bilo do sada, kao ni zelena i naranzasta... Plava ima u malo drugacijio nijansi...
Meni deluje Ok "braonski"...
@Makedonsko fudbalerče so devetka,
Pa i meni "liči" da nesam viđo te kolore kod nas do sad, slabo se razumem u te nijanse (nove, stare) nesam pratio, sve su mi OK. A naročito mi je OK JAZZ-er (naravno 1,4), rado bi to gonio po našem velikom selu. Slabo šta poštujem kao što poštujem Soičiro Hondu! Kapa dole.
dejan l
Ne znam kako je na tvojoj tastaturi ali n je odmah pored m pa tako sam i napravio gresku, ali dobro je sto se ti zezas malo na moj racun, kada nista pametno ne znas ni da kazes u vezi ove teme, bar mozes da pricas o hdi... :)
Oba su dizelasi, moj je dobro poznati 1.4, ali ne mogu nigde da nadjem koji je to njegov Jazz. Pitam, javljam. I dalje mislim da je PRESKUP.
"Ali, s obzirom da je benzinski Jazz prilicno skup, a i da je jedan od najvecih potrosaca u klasi"
"Oba su dizelasi, moj je dobro poznati 1.4, ali ne mogu nigde da nadjem koji je to njegov Jazz"
Malo si diskreditovao sam sebe :) A Jazz-a dizel neces naci jer i ne postoji u prodaji kod nas, jedino van ako ima, mada mi to nije poznato. Tako da dolazimo do toga da je normalno da njegov Jazz trosi vise nego tvoj C3 jer je tvoj dizel, a kao sto sam vec rekao Honda je prestala sa razvojem dizelasa tako da je pitanje da li ce u skorijoj buducnosti biti Honde sa dizel motorima (sem ako ne sklope dil sa nekim o kupovini motora)
@Dejan L
Ti si jedini koji vozi i ima HDI a obožava Fiat grupu a posebno punto clasic!
Svaka čast na izboru.
@Makedonsko fudbalerče so devetka, by Djenka
Uzajamno postovanje too Honda !
Jazz zbog nekih drugih razloga ne moze cenovno da bude oko 12.000e, a u tom slucaju bi bio ubedljivo najbolja kupovina...
Ima sada sa full opremom( koja je stvarno kompletna) za 15.000e... Sipas i ne mislis...
Pozdrav za kreatora interesantnih nickova, pocev od svog... :)))
@Panchev9
za 15000 mozes uzeti Civic sa skoro full opremom i 100ks...
U toj konstalaciji, bih uzeo Jazz-a jer sam vec rekao da je to slab motor za Civic... I moguce da je 2009g... Ovo je samo sumnja...
@Panchev9
isti motor je i u Jazzu, koji je 150kg laksi, ali, oprema u Civicu...
P.S. pardon Civic je 15990...
Ako je 2009. onda to vazi i za Jazz!
@carobnjak
Vozio sam pa zato kazem...
Oprema je kod oba modela najbolja moguca...
1.8 je vec bolje za Civic HB( iako se taj motor bolje ponasa kod sedan verzije) a diesel je zmaj... Steta sto je preko 2000cm3 pa registracija ode do 60.000din...
Nagovaram Moron-a da proba taj diesel ali posle nece moci da spava onako rano... :)))
@Panchev9
Moron je racionalan čovek. Ne verujem da bi on kupio bilo koji motor preko 2000 cm3. Ne bih ni ja ;)))
Nisam zvao da pitam za godista, ali je to moja prepostavka jer Honda u Srbiji daje velike popuste samo kada su "stara" godista u pitanju...
@Predrag
Dobar dan...
SVako ima u sebi malo (i)racionalnog...
Sada naravno se ni ja ne bi usudio da "obilato" popunjavam budzet sa (i)racionalnim taksama preko 2000cm3...
@Panchev9
naravno da bolje pristaje Jazzu, ali ovo je snizenje za skoro 5000 eura!
Uz ovaj Civic dobijas: VSA, TCS, ABS, EBD, BAS, putni racunar, prednji, bocni, i prozorski vazdusni jastuci, AUTOMATSKI klima uredjaj, zadnji parking senzori, senzori za kisu, senzor za automatsko paljenje svetala, alarm, CD-MP3 sa 6 zvucnika, USB prikljucak, tempomat, elektropaket, hromirani izduv, alu pedale i ALU felne!
Jazz nema skoro pola od ovoga...
Taj Jazz koji ti pominjes je bazni model, za te pare, a ovo je Civic sa kompletnom opremom!
carobnjak
Jos ovo...
Jazz je ESH... Nije bazni i na akciji je 15.000e...
Ciao
@Panchev9
da ali pogledaj njegov spisak opreme na sajtu! Nema vece razlike u odnosu na bazni a ni blizu nije Civicu!
Inace ova neobicna "braon" boja na Jazzu se zove "dark mocha pearl"...
Stari Accord je imao tu opciju...
Ispostavlja se da nije novi Jazz, vec onaj "prosli". Nisam ni znao koja je razlika. hah!
carobnjak
Mislis da je ovo malo opreme...
http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=16&ModelId=13&VerzId=56
Tacno je da je EXH najvisi paket(nije na popustu)... Ubedacili su sa nazivima opreme...
Panchev9
Jazz ESH (1,4) u potpunosti zadovoljava moje kriterijume, po meni je to pravi paket opreme i onda upravo kako si rekao:
"Sipas i ne mislis..."
Možda još može da se traži od fabrike da "zapunktuju" haubu, ali postavlja se pitanje tečnosti za šoferku...
Prilično sam "iracionalan" kad je Soičiro Honda u pitanju, pa po meni "ta sreća" nema cenu, za tu kupovinu bi se konsultovao sa srcem uz novčanikovo klimanje glavom... eh da mi je samo ta bolest... lahko bi ja... :)))
Nego, de ga je "spavač" ?