
Čekanju je konačno kraj. Posle brojnih pokazivanja maskiranih primeraka u raznim prilikama, teaser slika i videa, kao i curenja podataka, BMW je upravo objavio zvanične detalje i set fotografija najsnažnije verzije serije 1, modela 1 M Coupe (zvanična premijera će se održati u januaru 2011. na Salonu u Detroitu).
BMW 1 M Coupe pokreće 3,0 litarski redni TwinPower-Turbo šestocilindrični motor sa
direktnim ubrizgavanjem koji razvija 250kW/340KS pri 5900 o/min. i 450 Nm
obrtnog momenta pri 1500-4500 o/min. (sa overboostom privremeno 500 Nm), uparen
sa manuelnim šestostepenim menjačem.


Po fabričkim podacima, BMW 1 M Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi (tačnije 4,9 sec), do 200 km/h za 17,3 sekunde, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h. Potrošnja je 9,6 litara na 100 km, a emisija CO2 iznosi 226 grama po kilometru.

Dužina automobila iznosi 438 cm, širina 180 cm, visina 142 cm, međuosovinsko rastojanje 266 cm, težina je 1495 kg (raspored 51.7% napred i 48.3% nazad), odnos težina / snaga iznosi 4,4 kg po KS.


Deo paketa čine i agresivniji body kit, M točkovi od 19 inča (gume 245/35/R19 napred i 265/35/R19 pozadi), M sportsko ogibljenje, M izduvni sistem, sportskiji enterijer (sportska kožna sedišta prošivena narandžasrim koncem, alkantara, sportski kožni volan, M instrument tabla...). jače kočnice (diskovi 360 mm napred i 350 mm pozadi), Dynamic Stability Control (DSC), ABS, Dynamic Brake Control (DBC), a hill-hold assist, Cornering Brake Control (CBC), Xenon Adaptive prednja svetla...

U ponudi će biti tri boje, i to Alpine White, Black Sapphire metalik i Valencia Orange metalik, dok prodaja u Nemačkoj startuje u maju naredne godine
(po ceni od 50.500 evra).


Ivan Mitić – Autoblog.rs
@PITBULL
Patuljak na steroidu sto bi rekli braca amerikanci! :)
340ks...umece to da potera volan iz ruku...ko bude imao srece da piloptira... :))
Uf kako je dobar. Rado bi ga posedovao.
@Gagiba
Zavisi ko šta voli. Ja bi radije uzeo ovo nego X5 ili X6.
Više volim sportske automobile. Kad pomisliš da dobijaš automobil iz ///M odeljenja sa vrhunskim trkačkim performansama onda to i nije puno.
Ovaj me više asocira na 2002 Turbo nego na prvi M3. U svakom slučaju, pun pogodak.
Dosta performansi i malo dizajna. Skup je, skup.
50 k pocetna, mnogo je, mislim da 5 GT ima slicnu cenu. Za hecbek dvosed (zadnja klupa potpuno neupotrebljiva), pa makar i sa 340 hp. Za 50 k od sportasa lancer evo, nista dalje ne bih trazio.
al je gadno dizajniran ... mislim da je 1-series ubedljivo najruzniji bmw ikada proizveden
@sale
decko pogresno gledas. Da gledas onako kako treba da se gleda rekao bi: "samo je vizuelno ostao skoro nepromenjen. Sve ostalo je M"
Za 50.000€ zna se šta je auto, a ne ovaj M1. Što je mnogo, mnogo je
Ovo mu je predak a ne 316
http://de.academic.ru/pictures/dewiki/66/Bmw_02_2_v_sst.jpg
mislim da su se zeznuli sa ovim , osavili su ga i dalje ruznog kao inace umesto da su ovo ulepsali i 1500kg?...do necini cuda uz 340ks...ali je dobar momenat od 450...da je barem oko 380ks , oko 530nm i barem 100 kila laksi i da je lepsi.....ovo bi bio bmw za sva vremena....ovako je nista posebno.
Cena je stvarno velika.Za te pare pre bi kupio m5 par godina stariji sto ne moze da se uporede.A,da izgleda, izgleda.Svaba je to!
Koje razočarenje, najvljuju ga godinu dana sve u fulu i AUDI ih preduhitri 20 dana kao grom iz vedra neba sa RS3 koji za iste pare pruža veće zadovoljstvo boljim performansama
@Denis
Jesi probao oba pa znas ko pruza veci uzitak?Ne verujem da si probao!
kako god..mislim da audi daje bolji proizvod od ovog bmwa...mislio sam da kolko ga najavljuju da ce bit vrunac a ono obicni tuning iste masine i istog izgleda.