
Jeep Compass je na poslednjem Salonu automobila u Parizu dobio Daimlerov 2,2 litarski turbo-dizel Euro 5 motor (ima 120kW/163KS i 320 Nm) koji nudi bolje performanse od 2,0 litarskog agregata koji zamenjuje, a danas je Chrysler LLC objavio i zvanične slike i detalje o njegovoj redizajniranoj verziji.
Izgled obnovljenog
Compassa već neko vreme nije nikakva tajna, budući da su lovci na automobilske
novitete u proteklih mesec dana više puta uhvatili njegove potpuno nemaskirane test
primerke.

Kako bilo, sem potpuno novog prednjeg dela (maska, svetla, branik plus nova hauba), inspirisanog izgledom novim Grand Cherokeeja, doteran je i zadnji deo (novi spojler u boji karoserije, LED svetla...), a unapređenje je doživeo i enterijer. Poput ostalih novih i obnovljenih modela iz Chryslera, i redizajnirani Compass karakteriše detaljno modifikovana unutrašnjost sa novim volanom i daleko kvalitetnijim materijalima nego do sada.
Uz modifikovano ogiblejnje, poboljšano upravljanje, bolju zvučnu izolaciju i nove alu točkove od 17 inča, to je to.

Što se motora tiče, 2011 Compass će američkim kupcima biti dstupan sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim benzincem koji razvija 158 konja i 191 Nm, kao i većim 2,4 litarskim motorom od 172KS i 223 Nm obrtnog momenta.


Oba motora će biti dostupna sa petostepenim manuelnim menjačem ili CVT transmisijom. Takođe, u ponudi će biti verzije sa samo prednjim ili pogonom na sva četiri točka, kao i tri paketa opreme (i bazni u serijskoj opremi ima ESC sistem, Hill-start Assist, bočne vazdušne zavese, klima uređaj, el. podizače stakala, centralno zaključavanje, el. podešavanje retrovizora, keyless entry, cruise control, svetla za maglu...).

I na kraju boje. 2011 Compass će naime moći da se dobije u sledećim bojama: Blackberry Pearl Coat, Bright Silver Metallic Clear Coat, Bright White Clear Coat, Brilliant Black Crystal Clear Coat, Deep Cherry Red Crystal Clear Coat Deep Charcoal Gray i Mineral Gray Pearl Coat.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Mnogo lep enterijer,znacajan pomak u odnosu na prethodnika.Ali i dalje mi se ne svidja ovolika slicnost sa Chirokijem od napred...
Da je malo vislji bio bi realno upotrebljiv, ovako je samo smikeraj.
Nije mi nešto lep... Od napred je karikatura novog Chirokee-a (prosto govori nisam imao para za Chirokee pa sam uzeo ovo što je nalik), pozadi liči na stari model Kia Sportage, unurtra znatno siromašniji od Hyundai ix35, a motor od 2.2L je bespotrebno veći i skuplji za osiguranje...
Sve u svemu, rekao bih jako male šanse da se kod nas proda dvocifren broj godišnje...
Odlican, dizajnom se oslanja na novi gc, enterijer vise nego unapredjen, dobar i dizel motor.
Kao i sto je ranije bilo slucajeva smanjenje snage. Mercedesov motor od 2143 kubika razvija 170 ks i 400nm. Miki, ne gledaju svi osiguranje.
I ovako su kod nas imali lošu prodaju,a sa ovim novim 2,2l dizelom nemaju nikakve šanse.
Šteta,simpatičan auto
Hyundai/BMW imaju 2L dizele od 184KS, a mnogi drugi od 150-170KS, tako da je 2.2L i 170KS totalno deplasirano... Slažem se da ne gledaju svi osuguranje, ali razlika 2L i 2.2L je skoro 500e manje u džepu godišnje! Malo li je?
@hh
ako pravis automobil koji svojom namenom ali i genom treba da bude upotrebljiv van asfalta a u njemu treba da prevezes radnike ili porodicu i napravis ovako nesto (tu mislim na sve SUV) onda je onaj ko ga je kupio zajeban al ko ga j@be kad je glup a ima para-je misljenje kompanija koje prodaju te gluposti. Ta vozila nemaju nikakve bolje karakteristike od obicnih sedana rasporedjeno po klasama. Naprotiv, njihove karakteristike su jos gore ali ima ljudi koji po svaku cenu zele da izgledaju drugacije.
Pravi Dzipovi su nekad bili upotrebljiva off-road vozila.
I da ti odgovorim i na pitanje: Zivim u okolini Novog Sada ida, treba mi traktor za posao kojim se bavim.
Nije taj motor od 2.2 litra toliko los koliko su nasi poreski propisi tragicni.
Meni licno je i dalje Wrangler prava stvar od Jeepa!!
@hh
slazem se ali bi u ponudi svakog proizvodjaca trebao biti i paket opreme za pravi off-road i na taj nacin bi imali kredibilitet.
Haha: "a motor od 2.2L je bespotrebno veći i skuplji za osiguranje" mislis za registraciju u Srbiji?
Da sve svetske auto kompanije prvo gledaju kretenske srpske zakone (gde isti auto sa 10% vecim motorom kosta dva puta vise da se registruje 2.0-2.2L) pa na osnovu toga naprave auto.
Sto se tice auta, on je mnogo lepsi nego prethodnik. E sad sto je prekopirani Grand Cherokee - ko zna da li je to lose/dobro...