home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota je danas u Japanu i zvanično predstavila novu generaciju modela Yarisa koji se na tamošnjem tržištu zove Toyota Vitz.

Ipak, detalji (i slike) nove Toyote Vitz / Yaris su se na internetu pojavili još pre nekoliko meseci (zahvaljujući procureloj fabričkoj brošuri), pa je iznenađenje izostalo.

Kako bilo, evropska premijera se po ranijim informacijama očekuje u martu 2011. na Salonu automobila u Ženevi (s tim što će prodaja na Starom kontinentu startovati sredinom 2011.).

Sem izmenjenog izgleda, novi Vitz / Yaris odlikuje i prostranija unutrašnjost (za 35 mm više mesta za noge putnika pozadi, uz kvalitetnije materijale i bolju zvučnu izolaciju) i ekonomičniji motori, a u planu je i hibridna verzija (hibrid se očekuje 2012. godine).

Što se dimenzija tiče, novi Vitz / Yaris je za 100 mm duži od sadašnjeg modela (dužina je porasla na 3885 mm), 20 mm je niži nego do sada (1500 mm), ima 50 mm duže međuosovinsko rastojanje (2510 mm), širina je ostala 1695 mm, a u proseku za 30 kg lakši. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.285.

U Japanu će ponuda motora obuhvatati 1.0L benzinac sa 51 kW/69KS pri 6000 o/min. i 92 Nm pri 3600 o/min., zatim 1.3L motor sa 70 kW/95KS pri 6000 o/min. i 121 Nm pri 4000 o/min., kao i 1,5 litarski sa 80 kW/109KS pri 6000 o/min. i 138 Nm pri 4400 o/min.

Japanci će dobiti i atraktivniju RS verziju (aero body kit, 16-inčni alu točkovi, drugačija maska, sportskiji enterijer...), i to sa 1,5 litarskim benzicem, dok kasnije stiže i verzija sa dizel motorom.


U ponudi će biti petostepeni manuelni menjač i CVT transmisija, pogon na sva četiri točka (sa 1.3L motorom, 4WD verzija ima visinu od 1530 mm), kao i Toyotin Stop & Start sistem.

Osnovni Vitz će u Japanu (gde se planira prodaja od oko 10.000 primeraka mesečno) koštati 1.060.000 jena, što je oko 12.650 dolara.  

Specifikacije za evropsko tržište će biti objavljene naknadno.


Ivan Mitić – Autoblog.rs   



čitanja : 2898



Komentari

Prednji rub (oblik blatobrana) original 207, kao i donji deo branika, zadnji deo pokušaj dvestasedmice. Far poput klija 3
Nije ni čudo kada su svoj dizajn centar smestili u Francusku.
Enterijer je prost, ali klasičan, Ipak nešto mu fali

Autor Dejan L 22 Dec 2010, 12:49

A tek zadnji far original kao redizajn 207-ice. Bezobrazluk. Toyota se uhvatila dobrog i proverenog kineskog modela COPY/PASTE , save changes yes/no
Click Yes !
Tako jak brend poput toyote A NEMAJU POJMA O DIZAJNIRANJU
B R U K A

Autor Dejan L 22 Dec 2010, 12:57

Sramota eto toliko

Autor nikokaoja 22 Dec 2010, 13:22

Hmmm...

Autor milan 22 Dec 2010, 13:29

Tojota vic, tako se zove u japanu i tako se izgovara.
Vic u pravom smislu te reči, ali se ne nasmejah, zamalo da zaplačem

Autor Dejan L 22 Dec 2010, 13:37

Uz najbolji kvalitet u klasi ima konkurencija da zaplace. Nema originalnost kao sto nije imao ni prethodnik, ali vlasnicima to i ne treba.
A ko zeli kod majstora svaki mesec nek uzme 207 ili sl.

Autor Tataratira 22 Dec 2010, 13:46

Radije bih gledao i majstora nego ovaj tetrapak...

Autor zoki 22 Dec 2010, 14:06

@Tataratira

I najpouzdaniji....

Autor milan 22 Dec 2010, 14:16

Vec ga zaboravio...

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Dec 2010, 14:27

Evo u cemu je Toyota naj...
Ubedljivo je najruznija!

Autor Milos 22 Dec 2010, 15:22

steta, onako lep auto u prvoj i drugoj generaciji je kasnije bivao sve nezgrapniji. ajde de, dacu mu drugu sansu uzivo, ali na slikama je vrlo nefotogenican i nesrazmeran.

Autor dzigi 22 Dec 2010, 15:58

Spolja izgleda sasvim ok, ali je enterijer 2 generacije iza aktuelnog, sta im samo bi?

Autor Damko 22 Dec 2010, 17:09

Doslo vreme da "japanci" kopiraju "kineze"...

Autor carobnjak 22 Dec 2010, 17:13

Idu mi na živce ovi Japanci sa dizajnom u poslednje vreme. Prvi yaris mi je lep, drugi još lepši, ali ovo mi je ružno da boli. Ovo inače važi za kompletnu aktuelnu Toyota liniju. Mogli bi malo da se ugledaju na komšije!

Autor Djordje 22 Dec 2010, 17:31

Ne zna se ko je više upropastio naslednike svojih uspešnih modela u ovoj klasi: Toyota ili Nissan! Ovo je ruglo. Osim unutra

Autor Jonie 22 Dec 2010, 18:26

Tek unutra je ruglo...

Autor carobnjak 22 Dec 2010, 18:32

@Tataratira

Iako mi racio govori da je kvalitet najbitniji faktor kod auta, ipak ne bih mogao da trpim toyotin dizajn svaki dan... to prosto ima svoju cenu :) To je nekako kao da ozenis ruznu devojku samo zato sto je pouzdana ;D

Autor joca 22 Dec 2010, 21:39

joca
Sto ljudi.......
Kakav si to dzentlmen, jer ne postoji ruzna devojka. :)
Naravno da ne mozes voziti automobil koji "ti ne pashe", ali samo nemoj kao neki da ga povezuju sa Kinezima, jer je bevredno. Nisam ima Tojotu, ali os svakog vlasnika sam cuo isto- dobar kvalitet.

Autor Tataratira 22 Dec 2010, 21:45

Ovo je najlepsi yaris od svih dosadasnjih modela. Konacno ima instrumente postavljene ispred volana!!!!!!!!!!! Prelep auto - svaka cast za dizajnera.

Autor fosters 23 Dec 2010, 12:51

imam obe generacije yarisa i osim pouzdanosti oba imaju neku svoju originalnost ali ova nova generacija je spolja pola kopirana pola nedovrsena.enterijer je katastrofa totalna.unistili su auto da bi se spolja koliko toliko uklopio u image game ali je to uradjeno totalno nevesto i tragicno.a enterijer jel sam pomenuo?uzas!ma koliki fan toyote bio ovo ne kupujem sigurno!

Autor alex 24 Dec 2010, 00:33