home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kijin kompaktni model Ceed je prošle godine doživeo svoje prvo veće zatezanje bora, a sada mu se pridružio i restilizovani pro_cee´d, u stvari trovratna verzija modela cee´d.

Dizajneri su i pro_cee´d-u podarili izgled bliži novijim modelima korejske kompanije, a to se pre svega odnosi na doterani prednji deo sa upadljivim grilom, novim svetlima i branikom.

Tu su i revidirano ogibljenje, doterani enterijer, smanjena potrošnja goriva, Kijin ISG (Idle Stop & Go), kao i novi 1.6 CRDi turbo-dizel motor sa 128KS i 255 Nm obrtnog momenta.

Kia pro_cee´d sa ovim dizelašem od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,6 sekundi, postiže maksimalnu brzinu od 197 km/h, po fabričkim podacima troši 4,5 litara goriva na 100 km, a emituje 117 grama CO2 po kilometru.

Ivan Mitić – Autoblog.rs  



čitanja : 2138



Komentari

Lep!

Autor milan 23 Dec 2010, 19:24

Odlično... još da cena bude korektna, biće best-buy u klasi!

Autor Miki 23 Dec 2010, 19:30

Auuu.
Ova treca slika,upropastise ga.

Autor PITBULL 23 Dec 2010, 20:32

Ne svidja mi se ovaj crni deo sto spaja far i gril,kao oni lopovi iz Paje Patka,sto imaju povez preko ociju.. :) Inace auto je super za te pare,imao sam prilike da se vozim.

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Dec 2010, 20:33

Kupio sam novi pro_ceed tek po prvoj restilizaciji, dakle kada je dobio novi enterijer. Nedugo zatim, ovi menjaju jos vise detalja!! Osecam se prevarenim, pa oni menjaju izgled proceeda prakticno svake godine!

Autor Dex 23 Dec 2010, 22:13

@Dex
Tako je kod svih nedovoljno izgradjenih marki, bez uvrede.

Autor lok 23 Dec 2010, 22:26

Jako čudno! Slažem se sa Dex-om. Nije fer, restilizuju 5-ovratu verziju, a godinu dana kasnije pro. Mada, meni su sa ovom maskom kao kod standardne verzije izgubili nit odmerenosti i svrhe (kalemljenje njuški na sve modele). A i ovo mi je čudno. Koja je svrha pojačavanje motora, kad su perfomanse gotovo identične (ob.momenat kao kod prethodne verzije i snaga u višim obrtajima). Jedino, ne sumnjam da je enterijer još doteran, barem ona tvrda loše fiksirana plastika iznad pokazivača - cajgera.

Autor Conrad 23 Dec 2010, 22:30

@Dex
Ne sekiraj se ovaj je odvratan sa novom maskom. Da mi poklone hvala.....

Autor Energy saver 23 Dec 2010, 22:31

@Conrad
To je potpuno novi dizel motor, koliko je meni poznato (ona 2 od 90KS i 115KS su inace ista). Nije samo mapiran drugacije, nego nova turbina, novi mnogi drugi delovi. Inace, za obrtni moment na i30 sajtu stoji da je 260Nm. :)

Autor Cika Sima 24 Dec 2010, 00:00

Lep i dobar auto, nema sta... originalnije izgleda sa ovim prednjim krajem, prosil je bio nemastovit

Autor STrider 24 Dec 2010, 11:41

Mene u stvari najvise nervira:

revidirano ogibljenje, doterani enterijer, smanjena potrošnja goriva, Kijin ISG

Sto se tice izgleda, jeste ruzniji sa ovom novom tigrastom maskom (koja btw super stoji 5v varijanti), ali posto se ja vozim u autu i placam gorivo, onda sam osetljiv na poboljsanja enterijera i smanjenje potrosnje goriva :) da ne pricamo o ISG sistemu...eh...

Autor Dex 24 Dec 2010, 13:40

Taman sam misli da KIA ima jasnu viziju dizajna i gde zeli da stigne... Bas su me razocarali ovom maskom. Mada ja ne vozim KIA pa nisam ni bitan.

Autor Bleki 24 Dec 2010, 14:17

Ovo je slučaj sa belom bojom, na sivoj, plavoj, crvenoj ta razlika i upadljivost maske neće uopšte smetati!
Šta smarate? Nije Peter Šrejer slučajno izabrao takav redizajn!

Autor Dejan L 24 Dec 2010, 16:20

prva slika je najrealnija onom uglu iz kojeg cete najcesce vidjati ovaj auto na ulici. mnogi modeli ne deluju nesto narocito kada se gledaju pravo u "lice", pogotovu ne iz polozaja "na jednom kolenu" (kao sto je ovde slucaj).

Autor dzigi 26 Dec 2010, 00:25