
Fiat je još ranije brazilskim kupcima ponudio atraktivniju, Sporting verziju svog popularnog pick up modela Strada (sa 1.8i 16v motorom i 115 konja), dok je za novu prodajnu sezonu pripremio i jaču verziju koja raspolaže sa 132KS.
Sem privlačnijeg izgleda (alu točkovi od 16 inča sa gumama 185/55 R55, crna kućišta prednjih svetala, novi pragovi i spojleri, svetla za maglu, srebrna kućišta retrovizora...), Strada Sporting u opremi ima i kožni volan prošiven crvenim koncem i sportske pedale, kao i za 15 mm niže ogibljenje.


U serijskoj
opremi se između ostalog nalaze i klima uređaj, servo volan (volan podesiv po
visini), putni kompjuter, el. podizači stakala, centralno zaključavanje, krovni
nosači...

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Da li neko zna koliko bi "ovo" kostalo u Srbiji?
Da li postoji ovakav automobil sa 4x4 pogonom? Tojota Hilux i slicni su postali preglomazni i prilicno je tesko ubaciti neki teret u njih bez viljuskara, pricam o najnovijim modelima.
sta je poenta ovakvih vozila? sta ovaj pickup moze da poveze sta recimo karavan ne moze? plus u karavanu se podignu sedista i mozes i putnike voziti, dok u ovom pickupu ima mesta samo za 2 osobe
@mile antena,
Ako bi tretirao tovarni prostor karavana kao ovaj kod pickup-a onda i nema neke prednosti u odnosu na ovaj prvi.Ali ako radis ceo dan,i nemas zelju da brines da ces ostetiti eneterijer prtljaznog prostora tog karavana,ubacivati u njega nasumicno cepanice,sljunak,cement,gajbe,ves masinu...onda ovakav tovarni prostor i ima smisla.Bar ja to tako vidim.
@ Uros Cuore Sportivo
upravo tako. ta vozila sluze za razne manje poslove tamo gde je bezmisleno angazovati jace i skuplje masine.
@ChedomirADELAIDE,
Ima par nekih serija iz "down under" koje se pustaju kod nas i uvek su mi bili zanimljivi oni(cini mi se Holdeni ili fordovi) koji su zapravo limuzine cija je druga polovina pretvorena u tovarni prostor.Kao moderni El Camino-i.E sad ne znam kakav je kvalitet voznje kad se natovare jedino...