
BMW je u modelu X1 xDrive28i predstavio novi 2,0 litarski TwinPower Turbo četvorocilindrični benzinac (N20) koji će biti dostupan i u drugim modelima ove bavarske marke.
Novi benzinac razvija 180 kW/245KS pri 5000 o/min. i 350 Nm obrtnog momenta (dostupan pri samo 1250 o/min.), a BMW X1 xDrive28i će biti na raspolaganju kupcima sa manuelnim šestostepenim ili osmostepenim automatskim menjačem.

Po fabričkim podacima, BMW X1 xDrive28i ima potrošnju od 7,9 litara goriva na 100 km, emituje 183 grama CO2 po kilometru, u verziji sa manuelnim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,1 sekundu (sa automatikom 6,5 sec), a postiže maksimalnih 240 km/h.

2011 BMW X1 xDrive28i standardno (između ostalog) ima i Auto Start-Stop sistem, sistem regeneracije kočione sile, Dynamic Stability Control (DSC) i naravno pogon na sva četiri točka.

X1 xDrive28i će biti dostupan i sa opcionim M Sports paketom koji između ostalog podrazumeva M Aerodynamics package, 17-inčne alu točkove (opciono i od 18 inča), hromirane izduvne cevi, sportska sedišta, M sportski kožni volan, aluminijumske pedale, M Sport ogibljenje, zatamnjena stakla, crne krovne nosače i okvire stakala, kao i izbor između nekoliko boja eksterijera (Alpine White, Le Mans Blue, Sapphire Black, Space Grey, Vermillion Red i Mineral White).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nije los ovaj X1 mada mi je lespi Q3.
Video sam jednog na autoputu,izgleda kao karavan.
Ne mozes da "provalis" da li je SUV ili karavan,tako deluje.
Nizak je i sitan.
Ali je bogami bio brz kao metak.
Bas me fascinirao kako ide.
Ne znam koji je bio motor,pretpostavljam ovaj 2.8,imao je samo sa jedne strane izduv.
Skoro ide kao E320 cdi.
Sto je za dzipa bas brzo.
Pa makar on nebio pravi dzip,ipak je podignut malo i slabija aerodinamika nego na limuzini.
ako je bio jedan izduv onda je verovatno 18d(i) ili 20d. Ovaj novi 2.0L motor ce moci da dobije tek od marta.
Ona braon boja u kojoj su ga predstavili mi je bila bljak, ali uzivo svaki dan prolazim pored nekog lokala gde je parkiran jedan braon. I sto ga vise gledam sve sam ubedjeniji da kad bih kupovao x1, mozda bi bio braon. Mada je crni jos bolji.
eto motora za mene... :) plus da smanjim registraciju... i tako mi je sledeci auto trojka
@toma
Samo sa jedne strane je bio izduv,ne mogu sad da se setim jesu dve cevi kao na slici ili jedna.
Mislim da je ovaj 2.8,sudeci prema top-speed-u.
2010 isporučeno 99 990 komada X1.
Motor je perfekicja. 350 Nm na 1250 obrtaja!!! Kako će to da povlači simpatično...deluje mi savršeno za "sirotinjsku" šeticu kabrio.
@pitbull
mozda je 2.8 stari od 3.0l. Kazem ti sigurno u ovom trenutku nigde u svetu nije isporucen ni jedan model sa ovim novim 2.0L twinturbo motorom.
Sto se tice izduva stvari stoje ovako. 4 cilindra jedan izduv sa leve strane. 6 cilindra dva izduva sa leve strane. 6 cilindra turbo benzinac ili twin turbo dizelas sa svake strane po jedan izduv. V8 sa svake strane po jedan trapezoidni izduv. M modeli po dva izduva sa svake strane. V12 po dva trapezoidna sa svake strane. E sad u zandje vreme nesto menjaju na pojedinim modelima. Novi 520d ima dva izduva sa leve strane. A ovaj novi turbo benzinac sa 4 cilindra koliko vidim na slikama ima 2 izduva sa leve strane.
@gagiba
i to bez americkog trzista, gde auto krece u prodaju tek u drugoj polovini ove godine (ne stizu da naprave dovoljno:))
Upravo je jedna od karakteristika twinpower turbopunjaca (imaju dva skrolera u turbopunjacu pa se zapravo dobija efekat 2 turbo punjaca sa jednim. Ovi twin scroleri cine cuda na V8 motoru u x5m i x6m, a tek ce u m5 i m6) je da imaju dostupnost maksimalnog obrtnog momenta na niskim obrtajima. Jos bolji primer je R6 3.0 u modelima 335i i 535i. Kod njih je cini mi se maksimalni obrtni moment dostupan vec na 1200 o/m u taji sve di 5000:)
@pitbull
tek sad vide. Kako to tebi da se desi da uporedjujes x1 sa autom koji se jos nije pojavio i za koji niko ne zna kako izgleda?
Čarli klovn iz crtaća cipelići. Preduga hauba za ovaj kompaktni krosover.
X3 i X5 liče su ok, ali X1...
TOTAL BZVZ
Autor Gagiba 19 Jan 2011, 14:45
Mislio sam da dajes neku cenu iz Rodica...
@Dejan L
Drago mi je da ti se ne svidja. Greota bi bilo da se BMW svidja svakom!
mali off topic:
nova serija 1 ce imati prelepu haubu
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=477878
@toma
Sigurno je bio 2.8 sudeci po maximalnoj brzini,jer ovi slabiji ne mogu da idu toliko.
@ toma
Izgleda da će biti mnogo lepši od sadašnje jedinice.
Sad je baš ok što se proporcija tiče
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=476354&d=1295396418
uh kako dobro izgleda iz ovog ugla. Posebno mi se svidja ova bocna linija koja se stapa sa blatobranom. Samo da nesto ne zeznu farove i pokidace konkurenciju u ovoj klasi. A bice i verzije sa x pogonom:)
@pitbull
pa izmedju tog trolitarskog i recimo dvolitarskog dizela nije neka preterana razlika u brzini: 2.8 model od 3.0L razvija 230, a dizel 2.0 razvija 218 u verziji sa zadnjom vucom, odnosno 213 sa AWD pogonom. Tako da ne verujem da si mogo na da primetis tu razliku, osim ako si ti isao 220.
@toma
Gore pise da 2.8 ide 240,a takav sam utisak i stekao jer je samo za bocu sporiji bio.
E ide 251...
ja ti pricam o dosadasnjem modelu od 3L. Taj novi sa 2L turbo motorom mogao si da vidis samo ako si se vozio negde u okolini Minhena. Mozda je imao i malo kamuflaze na sebi. Pokusaj da nadjes negde na zvanicnom sajtu katalog ili cenovnik sa tim modelom. Cak jos uvek nije ni cena formirana. Uf, sto si tvrdoglav!
@toma
Ma covece ja mislim na 2.8 ,tri put sam ti vec napisao.
Ne ovaj novi 2.0.
Pogledaj gore,taj 2.8 svuda pise u mom komentaru.
A i taj 2.8 je opet jaci od tog novog 2.0.
Znao sam odma da se radi o najjacem mogucem motoru u tom autu,jer ide kao metak.
Ostvaruje iste performanse kao trolitarski atmosferski agregat u vreme do pre 2 godine kad je razvijao 272KS. Pa cak i bolje.
http://www.germancarforum.com/attachments/1-series/5752d1294844823-next-generation-1-series-thread-spy-pics-info-impressions-fc_2012-bmw-m1_span.jpg
kazu da bi oblik farova kod nove jedinice trebalo da je u ovom fazonu.
Naravno na ovoj gore slici vise lici na audi farove, ali dodajte na to malo zaobljenosti i neke elemente postojeceg BMW dizajnerskog jezika, i eto nove jedinice. Jedinica ce se inace pojaviti u aprilu, nekoliko nedelja posle sajma u Zenevi.
@ toma
Ispalio si se, link koji si postavio ne vidi onaj koji nije član foruma
@Dejan L
jbg. zanesem se po nekad. Evo bacih ga na shack:
http://img810.imageshack.us/img810/8505/fc2012bmwm1span.jpg
@gagiba
jos nije bilo probnih voznji, ali mislim da ona gotovo da ne postoji kod twinpower turbina. BMW je upravo zbog turbo lag-a dugo izbegavao turbo benzince, ali mislim da je to sad uglavnom stvar proslosti...ja sam od BMW turbo benzinaca vozio jedino novi 750 sa v8 twin turbo motorom, i nisam primenio turbo lag, koji npr. primecujem kod 2.0D.