
Uz doteranu Mazdu2, na prošlogodišnjem Salonu automobila u Parizu Mazda je evropskoj publici predstavila i verziju Mazda5 sa novim MZ-CD 1,6 litarskim četvorocilindričnim turbo-dizel motorom, koja je sada konačno dostupna kupcima na Starom kontinentu.
Po navodima japanske fabeike, Mazda5 sa ovim motorom (85 kW/115KS i 270 Nm
obrtnog momenta) troši samo 5,2 litra goriva na 100 km i emituje 138 grama CO2
po kilometru (skoro 15% manja potrošnja i 13.2% niža emisija CO2 u odnosu na
prethodni 2,0 litarski dizel motor).

Mazda5 1.6 MZ-CD od 0 do 100 km/h ubrzava za 13,7 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h.

Sve 2011 Mazde5 u standardnoj opremi između ostalog imaju klima uređaj, el. podešavanje retrovizora, vozačevo sedišta podesivo po visini, audio sistem sa četiri zvučnika, šest vazdušnih jastuka, kao i ABS, DSC, EBD i TCS sisteme.
Cene za Mazdu5 1.6 MZ-CD u Nemačkoj počinju od 22.790 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Gle cuda,nije siva!Onako,nista specijalno.Da su pozadi podigli svetla za bar 5 cm uvis kolika bi razlika bila na bolje... Ovako,radujem se novom Reno Espasu,samo njega priznajem u ovoj klasi! :D
Malo lici na ovo...
http://www.ssangyongpic.com/ssangyong-stavic-test-images
Velika steta...
Reno Espace nije u ovoj klasi,nego u klasi sa MAzdom MPV(8).Pogledaj nju(model 2011),pa uporedi.Ova mazda je u klasi sa Renault Scenic-om.
"Porasla" je malo nova 5-ica,ali i dalje nema mesta za 7 odraslih putnika(treci red samo za decu,i to u nuzdi).
pouzdanost je jedan od najvecih pluseva Mazde,a ukusi su razliciti.