
Nakon prvih zvaničnih slika eksterijera novog Picanta (u J. Koreji kao Kia Morning), Kia je objavila i nekoliko fotografija unutrašnjosti ovog gradskog automobila.

Sem novog, daleko atraktivnijeg izgleda, bogatije opreme, veće bezbednosti, izmenjenih dimenzija (duži i sa većim međuosovinskim rastojanjem od dosadašnjeg modela) novost će predstavljati i verzija sa 3 vrata.
U ponudi će, bar u početku, biti trocilindrični 1.0L i četvorocilindrični 1.2L benzinci (sa rasponom snage od 51 kW/69KS i 94 Nm do 63 kW/86KS i 121 Nm, potrošnja od 4,1 do 5,6 litara, emisija CO2 od 95 do 105 g/km - sa start/stop sistemom od 90 do 100 g/km), u paru sa petostepenim manuelnim ili 4-stepenim automatskim menjačem.

U ponudi će biti i verzija sa pogonom na TNG, a za južnoameričko tržište na raspolaganju će biti i flex fuel varijanta.

Novi Picanto je dugačak 3595 mm, širok 1595 mm, visok 1485 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2385 mm.

Novi Picanto, koji će kao i sve ostale Kije nuditi 7-godišnju garanciju na celo vozilo, svetsku premijeru doživeće početkom marta, na Salonu automobila u Ženevi, a u Srbiji se očekuje već u aprilu.


Ivan Mitić – Autoblog.rs

Usvakom slucaju sve sitne mane padaju u vodu kada se dodje do 7 godisnje garancije sto je zaista nesvakidasnje.
a odrzavanje tokom tih 7 godina..auto ti vredi ni 30% onoga sto si ulozio , a odrzavanje placas kao da je nov novcat...lebac ti detinji
Ovakav bi bio volan Yuga da je evoluirao tokom vremena kao sto nije...
Sasvim lep autic, jos da vidimo koliko ce KIA da trazi za malishu...
A sto su nekome makli resenja za enterijer...nema veze..cena ce opravdati sve
Meni je ovo sasvim ok, sta vise jako mi se dopada unutrasnjost. Veliki pomak za klasu kojoj pripada. Inace vozim i10 tako da ne sumnjam da ce to biti jedan jako dobar malisa.
Ovo je isti auto kao I10, samo je malo drugačijeg dizajna, ali će biti skuplji od njega.
Svejedno, ovo je drugi najbolji auto u klasi, pošto I10 realno i nije imao konkurenciju.
Čestitke za Hyundai.
Deluje da ce biti jedan vrlo kvalitetan automobil, prilicno lepo dizajniran. Volan je super, jeste iz najskupljeg paketa opreme, ali deluje kao da je iz barem jedne vise klase.