
Kao što je već ranije najavljeno, Fiat će na sledećem Salonu automobila u Ženevi (od 3. do 13. marta) javnosti predstaviti svoju verziju nedavno obnovljenog Dodgeovog modela Journey. Fiat je svoju verziju nazvao Freemont, a njegova prodaja na Starom kontinentu počinje u drugoj polovini ove godine (prodavaće se i u Srbiji). Nakon prvih slika spoljašnjosti, evo i prvih zvaničnih fotografija njegove unutrašnjosti.
U svakom slučaju, Freemont je po navodima italijanske fabrike prostran, komforan i praktičan porodični automobil sa tri reda sedišta i za sedam putnika.

Freemont je dugačak 489 cm, širok 188 cm, visok 172, međuovinsko rastojanje iznosi 289 cm, dok zapremina prtljažnog prostora može biti do 1461 litra.

U ponudi će biti verzije sa 2WD pogonom (sa 2.0 Multijet turbo-dizelašem od 140KS i 170KS) i 4WD verzije (sa 2.0 Multijet dizelašem od 170KS i 3.6 V6 benzincem sa 276KS), uz izbor manuelnih ili automatskih menjača.
U standardnoj opremi će se između ostalog nalaziti i sedam vazdušnih
jastuka, ABS, Brake Assist, Electronic Stability Program ESP i Hill-Holder, a u
ponudi će biti i trozonski automatski klima uređaj, keyless entry system, cruise control, putni kompjuter,
sistem za nadgledanje pritiska u gumama, svetla za maglu, alu točkovi od 17
inča, DVD plejer, Bluetooth, zadnji parking senzori, automatsko uključivanje
svetala, zatamnjena zadnja stakla, krovni nosači...

Proizvodnja Freemonta će se odvijati u fabrici Toluca u Meksiku, gde se pravi i Fiat 500 za potrebe američkog tržišta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljene slike



čarobnjak, pozdrav brate!
Kako ti se dopada ovaj ,,američki" Fijat? Meni, onako, nije loše, može da prođe, lepši je nego Dodžova verzija, mada to je stvar ukusa.
Ma da im nije Fijat, i Krajsler, i Dodž bi ga sada duvali. Možda i Džip.
Bilo bi GM serijal 2, ovaj put bez spasenja. No ressurection! haha
@MasterHaosis
nije los, tu je negde kao Mercedes...:)))
Ja sam protiv ove saradnje, ne volim nista preko bare...
@carobnjak
Jes bre brate...kako ti podnosiš ove Fijatove transformacije?? :)))
Ko zna, možda i ispadne nešto iz svega ovoga... :)
@Gagiba
pa napisao sam, najblaze sto mogu...:)))
Samo da mi Alfu ne diraju...
čarobnjak, haha, ali pazi, nije im loša strategija. Lanča ionako je proizvodila Deltu, Ipsilon i još po nešto, a Krajsler neznatno veći broj automobila, pa lepo su sastavili obe marke, pa sad Lanča prizvodi i svoje i Krajslerove modele u Evropi, A Krajsler svoje i Lančine tamo, i na još par tržišta. Pa sad faktički svi proizvode duplo više vrsta modela, što i nije loše za Lanču koja je imala slab izbor, a i za krajslera mrtvog kome nije imalo pomoći.
Ali, stiže novi Ispilon!!!!!
Šteta što nema ništa o Deltini.