home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Nissan Moco

16 Feb 2011 - 09:23 Noviteti Link

Suzuki je prošlog meseca u Japanu startovao sa prodajom nove generacije malog gradskog automobila MR Wagon, a sada je svoju verziju ovog modela predstavio i Nissan.

Nissanova verzija će se u Japanu od 19. februara prodavati kao Nissan Moco, koji se od Suzukijevog originala razlikuje tek po nešto izmenjenom prednjem delu.

Kako bilo, i novi Nissan Moco se odlikuje modernijim izgledom u odnosu na prethodnika, dužim međuosovinskim rastojanjem (sada 2425 mm), prostranijim enterijerom i manjom potrošnjom goriva.

Za pogon se i ovde brine trocilindrični benzinac od 658 kubika zapremine, i to u dve verzije. Slabija raspolaže sa 40 kW/54KS i 63 Nm, a jača ima 47 kW/64KS i 95 Nm.

Novi Moco je dugačak 3395 mm, širok 1475 mm, visok 1625 mm, težina baznog modela je 810 kg, a točkovi su od 13 ili 14 inča, u zavisnosti od verzije (sa gumama 145/80R13 odnosno 155/65R14). 

Nissan očekuje prodaju od oko 4.000 primeraka Moca mesečno u Japanu, gde ovaj auto u zavisnosti od verzije košta od 9.535 do 13.345 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1075



Komentari

Coko-moko!

Autor milan 16 Feb 2011, 09:39

Moka-kafa

Autor Dejan L 16 Feb 2011, 10:39

Frizider na tockovima :D

Autor PITBULL™ 16 Feb 2011, 11:56

600 kubika, automatik?! zanimljivo...

Autor Gagiba 16 Feb 2011, 12:10

Jeste da ovo nama izgleda smesno,ali sad ozbiljno da prokomentarisem.
Japanci ovo prave iz ciste potrebe,jer su nenormalne guzve,malo mesta ima. Treba im sto manji auto,da ima sto vise mesta i da moze da sedne cetvoro ili petoro ljudi.

Autor PITBULL™ 16 Feb 2011, 12:10

Pametno iskorišćen "prostor", tj. dužina vozila. Svaka čast!

Autor Moron 16 Feb 2011, 12:46

Moron
Sa "duzinsko iskoriscenim Wb"...
Pretpostavio sam da ce se Vasoj malenkosti svideti, jer dizajnerski "ne upada" u oci...

Autor Panchev9 16 Feb 2011, 12:51

tj. "visinkosti"...
:)

Autor Panchev9 16 Feb 2011, 12:54

Panchev9
Sa aspekta praktičnosti, posebno cenim vozila kod kojih odnos: 1/ zbira oba prepusta i 2/ Wb-a, predstavlja broj koji "teži" nuli, tako da je ovo pun pogodak.
Dizajenrski, ovo vozilo je za mene potpuno neutralno, odnosno, vanvremenska lepota.
Čak mu mi čeona površina nije velika ...

Autor Moron 16 Feb 2011, 13:02

Moron
Nisam razumeo "nepoznatu", ali ovako...
Da sam prosecni Japanac( znaci kraci za 40cm) sa sve porodicom, ovakva kocka bi mi bila savrsena za Tokijske ulice... Ali na srecu moju, nisam...

Autor Panchev9 16 Feb 2011, 13:19

Panchev9
Ako su prepusti mali, i njihov zbir je mali. Kada taj zbir podeliš sa velikim Wb-om, količnik teži nuli.
Primer:
- prednji prepust: P=500 mm,
- zadnji prepust: Z=400 mm,
- Wb=2425 mm,

=> (P+Z)/Wb= (500+400)/2425=0,37

Što su prepusti manji, ili Wb veći, i količnik će biti manji :)))

hahahah ;))

Autor Predrag 16 Feb 2011, 14:34

Podseća me na trambelaj i to onaj sportak sa dva "lagera" napred.
Kad sam bio mali maštao sam i pokušavao da napravim ovakav sličan trambelaj.
E da mi je onda bila ova slika "moca" kockice, ideja bi proradila...

Autor Energy saver 16 Feb 2011, 15:31

A suvozaceva noga bice ispod menjaca, sreca pa je automatik.

Autor Damko 16 Feb 2011, 16:37

Sta vi mislite o ovome to Amerikanci misle o evropskim kompaktnim vozilima...

Autor JA 16 Feb 2011, 18:58