
Kao potvrdu njenog ubeđenja da je potpuno hibridna tehnologija ključ za održivu mobilnost u budućnosti, Toyota na svom štandu u Ženevi predstavlja potpuno hibridna vozila (HV), Plug-in hibridna vozila (PHV), električna vozila (EV) i hibridna vozila sa gorivim ćelijama (FCHV).
Svetska premijera Yaris HSD koncepta (Hybrid Synergy Drive) nagoveštava Toyotinu nameru da uvede potpuno hibridnu tehnologiju u B segment - kao deo kompanijske evropske strategije uvođenja HSD modela.


Yaris HSD koncept ima prostranu unutrašnjost i moderan, ka napred okrenut dizajn. Stilski detalji specifični za hibrid variraju od zadnjeg spojlera do metalik elemenata i klima uređaja na solarni pogon. Redizajnirani HSD pogonski agregat je još efikasniji radi izuzetno konkurentne potrošnje goriva i niskih emisija izduvnih gasova.
Prius+, takođe prvi put predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi 2011, je
novi član Prius porodice. Prius+ je prvi evropski potpuno hibridni automobil sa
7 sedišta. Kao što mu ime govori, Prius+ pruža znatno veći prostor i udobnost
za putnike.


Dizajniran od nule, Prius+ ima treći red sedišta, uz nižu potrošnju goriva od bilo kog vozila sa sedam sedišta na tržištu. Prius+ ima naglašen, elegantan stil, sa legendarnom siluetom Priusa i panoramskim krovom.

Najnovija HSD tehnologija ima kompaktne litijum-jonske baterije. Prius+ ima ista 3 načina vožnje kao i tradicionalni Prius, uključujući bešumni, električni režim sa nultom potrošnjom goriva.
Toyota iQ EV
Toyotin najnoviji EV prototip ima svoju evropsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi.

Toyota koristi prilagođenu verziju Hybrid Synergy Drive®
tehnologije kao platformu na kojoj pravi svoje EV pogonske agregate. Razvijena
paralelno sa revolucionarnim potpuno hibridnim (HV), Plug-in hibridnim (PHV) i
hibridnim vozilima sa gorivim ćelijama (FCHV), električna vozila predstavljaju
dugoročnu viziju Toyote za održivu mobilnost na kratkim relacijama.
EV prototip sadrži potpuno električni pogonski agregat ugrađen u platformu
Toyote iQ. On kombinuje agilnost kompaktnog gradskog automobila sa nultim
emisijama i lakom, bešumnom vožnjom jednog električnog vozila, uz domet do 105
km. Upotreba novorazvijenog, ravnog, izuzetno kompaktnog sklopa litijum-jonskih
baterija je posebno inteligentno rešenje, pa EV prototip ne pravi kompromise
kada su u pitanju prtljažni prostor i udoban smeštaj četiri osobe. Novi Toyota
EV će biti podvrgnut testiranjima u Evropi tokom 2011. godine, a konačna
verzija vozila za serijsku proizvodnju će biti predstavljena 2012, kao deo
programa zakupa.
Konacno praktican Prius...
Moron
Sa 7 "siceva"... :)))
Bas onako pravo dobro...
Lep ovaj Prius ven,samo sto nije prvi evropski hibrid sa 7 sedista nego japanski.