
- Proizvodnja Cruze hečbek verzije
- Novi Aveo kao dokaz kako dobro mogu da izgledaju male limuzine
- Camaro coupe i kabriolet dolaze u Evropu
- Rekordne cifre za 2010.
- Stogodišnjica poslovanja 2011.
Bilo da ima premijeru tri modela, proslavu rekordnog udela u evropskom tržištu ili stogodišnjice poslovanja, očekuje nas mnoštvo aktivnosti na Chevrolet štandu (hala 1) u Ženevi, između 3. i 13. marta.
Kao dokaz da količina novosti koje je kompanija imala u Parizu u septembru prošle godine nije bila slučajnost, posetioci Chevrolet štanda će ponovo biti dočekani širokim spektrom novih proizvoda i dobrih novosti, s’obzirom da Chevrolet impuls u Evropi nastavlja da jača.
Glavne novine su svetska premijera proizvodne verzije sportskog Cruze hečbeka, kao i evropski debi zgodne nove Aveo limuzine i ikone Camaro kabrioleta. Višestruko nagrađivani Chevrolet električni automobil sa proširenim dosegom, Volt, ne samo da će biti izložen ovaj put. Ovaj severnoamerički automobil godine će takođe biti dostupan za kratke test vožnje kao deo Chevrolet aktivnosti u Zelenom paviljonu (Pavillon Vert) tokom dana za medije i dana za javnost.
Pružajući podršku svim novim automobilima na štandu, Chevrolet je nedavno objavio postignuće najboljeg udela u tržištu Evrope 2010. godine, dok kompanija ove godine započinje ambiciozan program aktivnosti za obeležavanje 100 godina otkada je prvi Chevrolet ušao u proizvodnju.
Cruze hečbek
Proizvodna verzija novog Cruze hečbeka će po prvi put biti predstavljena u Ženevi. Lansiranje ovog modela će se desiti u savršenom trenutku za Chevrolet, dok ovaj proizvođač slavi pobedu sa Cruze modelom sa četvoro vrata na World Touring Car šampionatu u decembru.

Uvođenje nove hečbek verzije kupcima nudi alternativan stil karoserije na nagrađivanoj limuzini i predstavlja dodatni dokaz namere Chevrolet-a da unese najbolju vrednost dobijenu za uložen novac u sve mejnstrim segmente u Evropi. Segment kompakta u Evropi predstavlja četvrtinu ukupnog tržišta, a hečbek modeli igraju presudnu ulogu, predstavljajući oko 65% ukupne prodaje u segmentu kompakt automobila.
Sa atraktivnom čistom krovnom linijom i kratkim prepustima u prednjem i zadnjem delu novi Cruze hečbek poseduje isti dinamičan stav kao i sedan, te će biti trenutno prepoznatljiv. Ovaj hečbek koristi isti integralni sistem rama karoserije (BFI) kako bi obezbedio „zategnutu“ vožnju i upravljanje, usklađene sa evropskim ukusima. Chevrolet kupci širom sveta su već uvereni u njegove kvalitete, a Cruze nočbek je prestigao prognoze da će u 2010. postati najprodavaniji putnički automobil brenda.
Teretni kapacitet modela Cruze hatchback je skoro 400 litara i auto je izveden u izvedbi podele zadnjih sedišta u odnosu 60/40. Naći će se u prodaji širom Evrope sredinom 2011.
Aveo sedan
Poboljšavajući privlačnost novog Aveo modela, nova sedan verzija ovog malog Chevrolet automobila će imati premijeru u Ženevi.

Spreda gledano, i nočbek kao i hečbek dele isti moćan izgled sa istaknutim dvostrukim prednjim svetlima, dvostrukom rešetkom i kompaktnim čvrsto postavljenim panelima tela automobila. Uzdižuća ramena linija nočbeka je posebno uočljiva, dajući premijum profil novom modelu sa četvoro vrata, i podseća na svog većeg rođaka, Cruze limuzinu. Sjajni lukovi točkova primaju točkove veličine do 17 inča, naglašavajući izgled male limuzine koji je karakterističan za višu klasu.
Chevrolet očekuje da će zreliji dizajn ovog nočbeka privući drugačiji tip kupaca od hečbeka, prvenstveno porodice. Praktične osobine ove limuzine su očigledne ako pogledamo na nivo prostora koji je obezbeđen u ovom malom automobilu. Sa 4389mm dužine i 1735mm širine, nova Aveo limuzina je duža i šira od sadašnjeg modela, dajući prostran enterijer. Zapremina prtljažnog prostora je takođe među najboljima u klasi sa 502 litre.
Unutrašnjost kabine novog Aveo modela je okarakterisana modernim dizajnom, kao na primer instrument tabla inspirisana motorima sa analognim tahometrom ukombinovanim sa digitalnim brzinomerom i svetlima upozorenja.
Bogat izbor benzinskih i dizel motora će biti u ponudi. Ponuda benzinskih motora uključuje dve 1,2-litarske verzije (snage 70 i 86 KS), 1,4-litarski agregat (100 KS) te 1,6-litarski (115 KS). Po prvi put će Aveo biti ponuđen sa dve verzije 1,3-litarskog dizel motora (75 i 95 KS) sa Start/Stop tehnologijom. Svi motori su reč najnovijih tehnologija, kao što su promenjiv rad ventila, dvostruki kontinuirani promenjivi hod bregastog vratila i common-rail ubrizgavanje goriva za dizel motore.
Prvi Chevrolet šestostepeni automatski prenos na ovom malom automobilu će biti dostupan sa Aveom 1,4 i 1,6 kao opcija na većini tržišta. Ručni prenosi su peto ili šestostepeni, u zavisnosti od odabira motora.
Aveo limuzina i hečbek će se naći u prodaji širom Evrope na leto.
Camaro coupe i kabriolet
Camaro coupe i kabriolet će sigurno privući mnogo pažnje u Ženevi. Kada se nađe u prodaji u odabranim Chevrolet prodajnim salonima širom Evrope u septembru, Camaro će biti ponuđen sa V8 motorom i sa moćnim nisko postavljenim položajem i proporcijama prednjeg i zadnjeg dela koje ostaju verne originalnom konceptu, jer dizajn novog Camaro modela odaje priznanje svojoj legendarnoj prošlosti, ali nema retro izgled.
Ispod haube se nalazi 6,2-litarski V8 motor sa 432 KS i 569 Nm obrtnog momenta, koji novom Camaro modelu daje „mišiće“ koji su u skladu sa njegovim izgledom. U verziji sa šestostepenim automatskim prenosom, dostiže 405 KS/556 Nm i uključuje GM-ov aktivni sistem za kontrolu potrošnje goriva, omogućavajući mu da se vozi na samo četiri cilindra dok su svetla uključena.
Unutrašnjost kabine Camaro modela je okarakterisana savršenom ravnotežom između nasleđa i modernosti, dok detalji kao što su velike hromirane kontrole, površine sa slabim odsjajem i prvoklasne tkanine ili dodaci kod akrilnog nivoa opreme donose vrhunski kvalitet.
Elektronska kontrola stabilnosti (GM-ov StabiliTrak sistem) i sistem kontrole proklizavanja su deo standardnog seta opreme, dok je prilagodljivi „Sport“ režim namešten za vrhunske performanse vožnje, kao za dane trka. Opcija za kontrolu startovanja automobila obezbeđuje brz i bezbedan polazak, a veliki diskovi za kočenje sa ventilacijom (355/356 mm spreda/natrag), zajedno sa aluminijumskim Brembo kočnicama sa četiri klipa, obezbeđuju impresivne performanse kočenja.
Obimne sigurnosne karakteristike uključuju i dvostruke prednje vazdušne jastuke, bočne vazdušne jastuke kod prednjeg sedišta postavljene tako da zaštite grudni koš i krovne vazdušne jastuke za putnike na prednjim i na zadnjim sedištima.

Kabrioletski rođak coupe-a je od samog početka dizajniran tako da može da se sklopi u coupe i u kabriolet – ima najnoviji krov na sklapanje kome treba samo 20 sekundi da se sklopi. Napravljen u saradnji sa istim proizvođačem kao i za krov Corvette kabrioleta, radi na sličan način, sklapajući se u jednostavan oblik slova „Z“, a pričvrsti se jednostavnom, zgodno postavljenom ručkom koja se nalazi na sredini gornje ivice vetrobrana. Napravljen je od debelog, izdržljivog platna i obložen je akustičnim materijalom koji obezbeđuje tihu vožnju kada je krov podignut. Takođe ima i stakleni zadnji prozor i odmagljivač zadnjeg prozora.
Inženjeri Chevrolet-a žele da pokažu da kabriolet nije automobil za vožnju bulevarima, ali može da parira coupe-u kada je u pitanju vožnja i upravljanje, zahvaljujući prisustvu četiri strateška pojačanja koja ojačavaju već čvrstu strukturu karoserije; ovo uključuje povezano oslanjenje ispod haube, sponu koja ojačava prenos, sponu na podvozju i prednje i zadnje spone na podvozju.
2010: godina rekordne prodaje
Pobeda na WTC šampionatu nije bila jedini povod za slavlje u Chevrolet-u 2010. godini. Godina je kulminirala ukupnom evropskom prodajom od 477.194 vozila, što je poboljšanje od 12,0% u odnosu na 2009. godinu, i drugi najbolji rezultat svih vremena za Chevrolet u Evropi.
Tržišni udeo Chevrolet-a u Evropi se popeo na najviši nivo svih vremena – 2,5%. Godina se završila sa tržišnim udelom od 2,7% u četvrtom kvartalu, i sa 3,0% samo u decembru. Tokom čitave godine udeo u tržištu je porastao u 21 državi Evrope.
2011: proslava stogodišnjice poslovanja
Snažni rezultati su savršeno pripremili scenu za 2011. godinu, godinu u kojoj Chevrolet slavi 100-godišnjicu poslovanja. Novembra 1911. godine je renomirani vozač trka i inženjer rodom iz Švajcarske, Luis Ševrolet, u saradnji sa američkim biznismenom Vilijemom Krapom Durantom osnovao kompaniju Chevrolet Motor u Flintu, država Mičigen, a prvi Chevrolet automobil je bio luksuzni šestocilindarski Classic Six model, koji je ušao u proizvodnju nedugo nakon toga. Kako bi obeležili ovu istorijsku priliku, kompanija planira ambiciozan program aktivnosti. Više vesti o ovome će biti objavljivano tokom čitave godine.
PR Chevrolet