
Mercedes je osvežio paletu pogonskih agregata u E klasi, pa se svi modeli sada odlikuju smanjenom potrošnjom i emisijom CO2.
Takođe, 3,5 litarski V6 benzinac u modelu E350 BlueEFFICIENCY je pojačan sa 292KS na 306KS (potrošnja smanjena na 6,8 l/100 km, maksimalna brzina 250 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h za 6,3 sec, emisija CO2 je 159 g/km), dok je Mercedse E500 BlueEFFICIENCY dobio V8 motor zapremine 4633 kubika sa 300 kW/408KS i 600 Nm obrtnog momenta (potrošnja 8,9 l/100 km, od 0-100 km/h za 5,2 sec, najveća brzina 250 km/h, emisija CO2 je 209 g/km).




Više detalja o motorima E klase MY 2011 možete
pogledati u priloženim tabelama.



Ivan Mitić – Autoblog.rs
Lepsi su mi ovi LED-ovi u obliku slova L (slika 2) nego ravni. Slike 2 i 3 AMG stajling,ubija kako izgleda. Samo još da je bela boja i panorama krov. :)
Za ovakav dizajn mora da se naglasi da je iz 2011. da neko ne pomisli da je stariji model:) Salim se, ali zar ne bi trebalo da se sada modeli zovu MY 2012?
@toma
Jel ti znaš da je sada 2011-a godina?
A ovde se radi o drugim agregatima a ne dizajnu. E klasa još nije restilizovana. Samo su promenjena LED dnevna svetla.
@pitbull
jbg, da si negde izasao iz svog dvorista znao bi bolje neke stvari. Da li znas da su se pre nekoliko dana pojavile verzije softverskih paketa maya 2012, 3dsmax 2012, da li znas da ovih dana na stranim casopisima koji se pojavljuju pise jun 2011, a ne maj 2011. Ja znam da kod BMWUSA pocetkom tekuce godine objavljuju se cene i specifikacije i uslovi narucivanja i da se zovu MY (sledeca godina). A mislim da tako svi rade, posebno u USA. Ali da predjemo na tvoj teren: to svakako znas da vecina igara koje u svom nazivu imaju godinu npr. fifa, nemaju onu godinu u kojoj izlaze, vec sledecu godinu. Tako to funkcionise na zapadu. Najcesce. I to nema veze sa novim ili starim modelom, vec se to tako radi svake godine. Da bre, pa ja sam skroz zaboravio da si ti deckic, cim ne znas da su se cene automobila posle prelaska na evro (1.1.2002.) u roku od nekoliko godina dosle do toga da su bile skoro pa 1e=1DM, iako je odnos marke i evra bio 1:2.
@toma
" da se zovu MY (sledeca godina)"
To ne znači to !!!
Ako 2011-e ugradjuju nove motore,šta je nelogično da piše 2011??
Objasni mi molim te.
Izgleda da je AMG-styling paket zadrzao maglenke u obliku slova L, ostali paketi imaju sada ravno predjane LEDove... Inace, E na prvoj slici je NGT - sa fabricki ugradjenim plinom. Pitam se hoce li to i kod nas nuditi... Osim LED svetala, sada E moze da ima onaj novi sportski volan, iz CLSa.
@William
"Izgleda da je AMG-styling paket zadrzao maglenke u obliku slova L, ostali paketi imaju sada ravno predjane LEDove..."
U pravu si.
A E200 NGT imaš i kod nas po ceni od 46 300 eura.
Automobili proizvedeni od septembra tekuce godine vode se kao model sledece godine. Posto je ovo akturlni model, nemoze jos da bude 2012, jer su motori vec u upotrebi. Inace, meni je ova E klasa nekako zastareo model od samog pocetka kada se pojavila, cak mi i restajling C klasa izgleda modernije od nove E klase. Kad li ce restajling, da promene ovu ruznu zadnju svetlosnu grupu...?
Plava boja na 3. slici je fantastična, nejlepša nijansa plave ikada
@William
Evo enterier E klase kakav ce biti od sad. Nije promjenjen samo volan vec i savljen color displej u instrument tabli.
http://www.4shared.com/photo/fullsize/wXUSv3QS/New_engines_for_the_E-Class__1.html
@Dakara
Najlepši volan koji sam video. Ne treba mu drvo da bi izgledao odlično. :)
@Dakara
Najgori enterijer u klasi...Pogledajte to sivilo,sve i svasta,milion dugmica...
Neka pogledaju iz Mercedesa kako se to doktorski odradi...
http://www.netcarshow.com/audi/2012-a6/1024x768/wallpaper_4c.htm
katastrofalni dizajn kad ga gledam malo iskosa od napred prema nazad toliko mi je odvratan da je to neverovatno ! O=Svetlosna grupa kao kod nekih kineza ... Sa druge strane enterijer je fantastican , stvarni bez zamerke !
Pitbull, kao sto sam rekao, ovo drugima ni na san nece naici a kamoli da naprave ovako nesto. hahaha Pogledaj link sto sam postavio na koliko se vrti motor od 190 2.5 dtm. Ja nista ne pricam bezveze samo sa dokazima. hehe
@McLaren
Ono čudovište,najveći simulator na svetu,tate ! :)
Zato i imaju najudobnija i najsuperiornija kola. Prvi simulator Mercedes,najbolji na svetu opet Mercedes. I posle se neki čude kako to?
Ili kažu "šta ima veze ko je prvi" ?
Zato je Mercedes uvek ispred svih. On vodi,ostali ga slede. Šta li će biti kad sad opet opale šamar svima i ubace Magic drive. :)