
Zvanična svetska premijera novog Mercedesa ML (W166) će biti održana u septembru ove godine na Salonu automobila u Frankfurtu, a dok se to ne desi evo i prvih zvaničnih slika i detalja.
Pored novog izgleda eksterijera, 2012 Mercedes ML između ostalog karakterišu i modernija unutrašnjost sa više mesta za putnike, brojni sistemi zaduženi za komfor i bezbednost putnika, kao i smanjena potrošnja goriva i emisija CO2.



Prodaja startuje na jesen, a u početku će biti dostupni modeli ML 250 Bluetec 4Matic, ML 350 Bluetec 4Matic i ML 350 4Matic BlueEfficiency. Sva tri modela imaju pogon na sva četiri točka, a tu je i 7G-Tronic Plus sedmostepeni menjač.


Kasnije će ponuda naravno biti proširena, između ostalog i sportskom AMG verzijom (imaće 5,5 litarski V8 benzinac), kao i hibridnom varijantom (kombinacija 2.1L dizelaša i elektromotora).


ML 250 Bluetec 4Matic pokreće 2.1L četvorocilindrični turbo-dizel sa 150 kW/204KS i 500 Nm obrtnog momenta (ubrzanje od 0-100 km/h za 9,0 sec, najveća brzina 210 km/h), ML 350 Bluetec 4Matic pod haubom ima 3,0 litarski V6 dizelaš sa 190 kW/258KS i 620 Nm (ovaj ML može do 224 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,4 sec), dok benzinski model ML 350 4Matic BlueEfficiency ima 3,5 litarski V6 motor sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 225 kW/306KS i 370 Nm (može do 240 km/h, do 100 km/h za 7,6 sec).

U opremi će se između ostalog naći i stop-start sistem, sistem regeneracije kočione sile, traction control, do devet vazdušnih jastuka, Attention Assist, Pre-Safe, sistem za nadgledanje pritiska u gumama, Active Curve System, Intelligent Light System, Night View Assist Plu Plus, Speed Limit Assist, Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, Distronic Plus, adaptivni cruise control, Active Park Assist, kamera za vožnju unazad, Harman/Kardon Logic7 audio, Mercedes-Benz Comand communication/infotainment system sa pristupom Internetu...



Novi ML je dugačak 4804 mm, širok 1926 mm, visok 1796 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2915 mm, dok su točkovi od 17 do 20 inča (opciono i sa 21-inčnim AMG točkovima).

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Uh... od spolja mi je nekako pomalo neskladan... Deluje kao neki Ssangyong a ne Mercedes! :(
Kao prvo SUV vozilo koje je sumanuto nisko. Ne vidim razliku izmedju karavana i ove nakaze.
Iako ne lici doslovno, mene prednji branik podseca na X6icu
Ima nesto Kinesko u sebi, vuce na onaj fazon kada Kinezi su kinezi kopirali X5icu. Vidim da je ML, ali kao da je kopiran.
Enterijer izvlaci celu situaciju.
Deluje kao naslednik R, a ne ML klase. Zadnja svetlosna grupa kao da je dizajnirana od strane korejskih dizajnera. Aktuelni model deluje mnogo mocnije. A mozda je to samo utisak na prvi pogled, kao sto je bio za BMW 1. Na prvi pogled odvratan, a posle sve bolji...
@Tu je svwe savwrseno pretpostavljam da je VW za nejga izmislio svijet, a? ahahhahah
@n
Bravo, farovi preslikani. Samo jos das vidimo sa kojeg Korijca su skinuli zadnje :)))
Odličan ! Svidja mi se zadnji deo,konačno jedna dobra slika.
Ovaj beli je perverzija. Jedino što bi mu promenio,je da ima sivu masku (rebra). Ili samo jedno sivo rebro u sredini da se ofarba. To je smešna "intervencija". Onaj beli je AMG stajling,ubica.
ML ko ML. Sadasnji ne deluje previse staro u odnosu na ovaj. Naravno treba sacekati i videti uzivo, ali ova linija sto ulazi u prednji blatobran?!? WTF? U svakom slucaju bavarci ne moraju mnogo da zure sa novim X5.
mercedesi su sve ružniji. ovo je bezveze. zadnji kraj kao fiat stilo sw
Odlican naslednik. Enterijer je vrhunski, kao da je neka luksuzna limuzina.
Ja čekam da ga vidim u crnoj boji, jer mi se u beloj uopšte ne sviđa za razliku od ostalih mercedesa bele boje.
Zadnji rub tj. linija koja je potekla od zadnjeg ruba pa do ispod zadnjeg svetla je suvišna.
Od napred je pravi mercedes.
Najveća zamerka mi je 1. utisak na dimenzije, kao da je GLK, izgleda mnogo manji nego što jeste.
Enterijer je domaći zadatak za preostalu dvojicu premijuma.
Sve u svemu, čekam AMG i Brabus obrade!!!!!!!
@ Pitbull
Malo sam ostao ravnodušan, jbg.
@ toma
Ostajem pri stavu da je X5 ali bele boje i dalje najlepši u klasi.
@Barosso
Krenuli oni pomalo da gledaju kako radi Azijati.CLS novi pozadi kao neka Kia,Hjundai,evo sad i ovo...
Mecka je Mecka,i treba biti posebna i da coveka ne podseti nikakav detalj na nesto iz Koreje,Kine.Cak i enterijer,kokpit,gde su ovi dugmici i ovo su uzeli naravno iz drugih modela i nekako da kazem nabutali tu.
Po meni ovo nije dosledan naslednik ML-a!Bolje da ga nisu ni menjali.X5 trenutni je mnogo bolji,a Q7 da ne pricam.
Mecka je Mecka,i neka bude mastovitija.
од позади изгледа као неки санг јонг или не дај боже шуан гуан,шта је бре са Мечкиним дизајнерима?
@dusan
Ma nije mi to jasno. E klasa zadnji plagijat, CLS i evo sada ML.
Ja dugo pratim sve marke, primetio sam da je Mercedes uvek svoj dizajn crpio iz svojih starih modela, sto je bilo fantasticno. Svaki novi model je bio reinkarnacija nekog fantasticnog modela iz daleke istorije Mercedesa.
A evo npr. ovaj novi ML kao da je proizvod firme koja je juce pocela sa radom i to mi je dosta krivo, jer Mecka ima odakle da vuce ideje.
Ovo je jedan od automobila koji ce tesko koga oduseviti,ali je isto tako tesko reci da je ruzan.Klasika.Nemci ko Nemci.
Napred isti CL, samo sa malo vecom maskom i branikom razvucenim na dole.
Nazad je stvarno na nivou Fiat Stilo karavana.
Deluje mnogo nisko od zemlje.
Bocni paneli su mnogo veliki u odnosu na staklene povrsine na belom modelu, a na srebrnom se ne primecuje jer su donje ivice zatamnili.
@Baroso
O čemu pričaš?
Na koga to liči CLS?
E klasa?
Aj prosvetli me,ja još nisam video od koga su to "ukrali".
Pogotovo CLS,domaći zadatak svima. Mogu samo da ga gledaju i razmišljaju kako je nastalo to savršenstvo. :)))
e class
http://riwayat.biz/wp-content/uploads/2009/08/mercedes-benz-e-class-2009-01.jpg
Lexus GS
http://4.bp.blogspot.com/-B2BbsPf7CjE/Tcj3l9iqPfI/AAAAAAAAANA/eo3RU6NH310/s1600/Lexus+GS.jpg
@Pitbull
Momak iz Koreje ili Japana, nisam siguran je dizajnirao CLS.
Otkad je Mercedes uveo dizajnere iz Azije prestao je postojati vrhunski dizajn koji je vukao korene iz modela iz daleke proslosti Mercedesa.
To je cinjenica. E sad druga je stvar sto su oni namerno uzeli dizajnere iz Azije kako bi modeli bili lepsi oku kupcima iz Azije - jer su oni sada najjaci kupci na svetu!
Prvi u nizu nekoliko poslednjih modela mercedesa koji me nije odusevio. Ne samo da me nije odusevio nego mi se ni ne svidja. Ni prosli nije bio lepotan, ali ovaj je bas izgubio onu germansku linije, za razliku od cls-a koji samo sto ne vice na sav glas da je "nemac". Mislim da ovakav enterijer zasluzuje mnogo bolje pakovanje.
@Baroso
Dizajnirao ga je Hubert Lee,Koreanac. I mislim da je napravio najbolji mogući posao,mnogo bolji od prvog CLS-a. Ali ti reče da je plagijat,pa čekam da mi kažeš koga kopira CLS,E klasa...
Citiraću top speed opet : "Novi CLS bi trebao da služi kao primer na studijama dizajna".
Ja tek sad videh ove farove. Sta su pokusali. Ko neki nas ljakse kad svojerucno postavi "obrve" na golfa. Pa jos u crnoj boji. Nego ni to nije bilo dovoljno pa je ubacen i neki zalizak sa strane. Aj da ne pricam vise dok ga ne vidim uzivo ili barem na nekom videu...
@Baroso
Dečko je objasnio kako se dizajnira automobil. Mogu samo da mu zavide na genijalnosti.
http://www.carbodydesign.com/gallery/2010/08/mercedes-benz-cls/17/
http://www.carbodydesign.com/gallery/2010/08/mercedes-benz-cls/29/
http://www.carbodydesign.com/gallery/2010/08/mercedes-benz-cls/4/
@toma
Nemoj o farovima leba ti.
Šta reći za farove na jedinici,novoj 5-ci?
A i na 6-ci kao da imaju podočnjake. Gornji deo je ok,ali migavac u dnu...
@Pitbull
Vec sam ti rekao. Mercedes je godinama bio cenjen jer imao tu "Nemacku notu dizajna".
Bas je dobro sto si stavio ove slike gde se jasno vidi koliko je dizajner opcinjen dinamikom (sto je odlika Azijata), dok to kod nemaca nije slucaj. Njihov dizajn odlise klasicnom notom, sto daje autu posebnu vrednost. Zasto? Zato sto i posle 10 godina taj auto izgleda elegantno i ozbiljno.
Ako cistas izmedju redova, videces da je BMW urado istu gresku sa Bangelom jer se zaneo njegovim dinamicnim dizajnom. Tek su sada shvatili da su njihovi modeli postali "komercijala", a ne BMW za ozbiljne vozace.
Previse je ovo kompleksna tema za raspravu ovako na blogu.
Uglavnom ja sam veliki obozavaoc Mercedesa i zato mi je zao kada vidim modele koji nisu na nivou Mercedesa iako se mozda tebi cine da su ti modeli "atraktivni", ali na duge staze to nije dobar recept.
Ponavljam, istu gresku je BMW uocio i usao je u proces ispravljanja te greske.
@pitbull
sta fali ovim farovima:
http://imageshack.us/photo/my-images/854/1erd.jpg/
i ogradio sam se da cu tek kad ga vidim uzivo da dam konacnu moju ocenu, ali ona obrva u crnoj boji....da su je barem stavili kao na dosadasnjim modelima....ne znam, mozda uzivo izgleda zanimljivo, valjda ne bi to stavili da je mnogo ruzno...
Sve mi se više svidja što ga više gledam. Pogotovo zadnji deo (slika 3). Futuristički deluje. Definitivno mi se najviše svidja u beloj boji.
Od napred je fenomenalan. Slika 9 i 1. I samo bi mu ofarbao srednje rebro u masci u svetlo sivu mat. Ovako :
http://www.automobilez-review.info/images/mercedes-benz-sl-class.jpg
I kraj priče.
Pardon,nisam video da ima sivu masku na gornjim slikama u beloj boji. Ali postoji i sa crnom maskom ( na sivom ML-U). Svakako je lepša maska kad je siva mat.
@toma
Svakako su ovi farovi na ML-u lepši nego na jedinici. Glomazni su mnogo,na tolicnom autu far pola auta...
Ako ćete već da diskutujete,evo da vam dam malo materijala.
Od napred pojavom najviše liči na Q7 ! Oblik farova takodje. Samo Q7 je "tup" napred,a ovaj ML se spušta od haube ka masci. Zašiljen je.
@Baroso
Ne bih se složio sa tobom da je BMW napravio grešku sa Banglom. Ja mislim da su napravili grešku kad su ga otpustili. BMW je najjači bio upravo za vreme Bangla. Pogledaj taj dizajn i dan danas je svež. E60,X5,X6,3-ka,pa 6-ca Banglova. Pa čak i 7-ca koji su svi kritikovali izgleda ozbiljno i krupno,iako nije neka lepotica,al pije vodu.
Što se tiče Mečke,pogledaj CLS novi,E klasu. Imaju oni SLS-a koji se bazira na tradiciji. I nemoj da te zavara nešto,nova E klasa se bazira na tradiciji,samo je prilagodjena vremenu,Avangradna je. Imaš na njoj detalje sa Pontona Mercedesa. Nova E klasa me oduševila,a CLS raspametio.
@Pitbull
Detalj na zadnjem braniku na E klasi je bio izriciti zahtev Mercedesa prema dizajnerima, ali je to onako nasilnicki & poprilicno povrsno uklopljeno (moji licni stav)
Dobro je da si shvatio sta sam hteo reci sa "Nemackom notom dizajna". SLS je pravi primer takvog dizjana. Inace SLS je radila ekipa koja je radila prvu generaciju CLS-a.
Sto se tice BMW-a, ja se slazem sa odlukom njihovih menadzera da otpuste Bangle-a. Iz razloga koje sam vec naveo. Ne verujem da cemo se opet ovde naci da pricamo o III generaciji CLS-a, ali sam siguran da ga azijat nece raditi. Tacnije, MB ce uraditi cistku koju sada radi BME medju svojim redovima.
Ako mozes, odgovori mi iskreno. Da li su zadnji modeli BMW dizajnirani poprilicno konzervativno u odnosu na Bnagle-ove modele i da li prepoznajes tu "Nemacku notu dizajna" koju neki nazivaju i dosadnom, ali vecnom.
@PITBULL
Domaci je X6,kako ne shvatas?Toga jos nema,to jos niko ne prati,svi nesto kao obecavaju,ali nema toga...To je domaci,to se tako zove...CLS nije domaci nikome,VW,Audi,Aston Martin,Porse imaju tu klasu,stize i Bmw...
@Barosso
Ne pokusavaj da ubedis Pitbulla ni u sta.Dzabe ti je,on nikad nece prihvatiti nesto lose od Mercedesa.Realno je da je novi CLS Azijat pozadi,nema te originalnosti,pogledajte ovaj ML,pozadi kao Ssang Yong ili kako vec...
Pre CLS-a bi i Passata CC vozio,originalniji je,po meni i lepsi.Barem mu se ne primecuje nigde da ima nesto Azijsko.
@Barosso
Taj detalj je uklopljen fantastično. Al aj sad da ne širimo temu. Ne znam kako bi ga ti uklopio... E sad,meni se SLS ne svidja zato što je retro,mnogo više mi se svidja SLR,tj neuporedivo je lepši.
E sad,ljudi se pale na retro...
Po mom mišljenju,SLS bi mnooogo bolje izgledao da je uradjen mderno-futuristički.
Pa imaš nekih nacrta,ako si video šta su sve razmišljali da naprave.
Modeli posle Bangla su razočaravajući za mene,konzervativni naravno. Jedino 7-ca pije vodu po meni. A i ona je ništa spec,ništa fascinantno,samo pije vodu. Pogledaj Banglovu 5-cu i ovu novu... Smešno. A zamisli tek za nekoliko godina. Pa E60 već sad izgleda svežije nego ova nova. E to je umetnost dizajna. Bangl je bio vizionar i mi obični ljudi nismo mogli odma da vidimo tako daleko kao on. Bilo je dosta podeljenih mišljenja,ali vremenom je leglo na oko. Sećam se kad je izašla E60,svaki dan sam prolazio tuda gde je bila parkirana. I svaki put sam je zagledao,ona je bre bila čudo kad je izašla. Pa svidjala ti se ili ne,privlačila je poglede. Meni nije odma legla na oko,a već kroz neko vreme sam hteo da je uzmem. E sad,taj pravac i taj bum je samo Bangl doneo,toga više nema. U to vreme,to je bio pravi bum,hrabrost. I isplatilo im se ! Najviše su napredovali za njegovo vreme.
@dusan
Cenim ja sto on toliko voli MB, ja takodje mnogo pratim Mercedes vec dugi niz godina.
Upravo zato sam i razocaran sa njima u zadnje vreme. Secam se kada je npr izasla S klasa (W221), CLS, pa CL Coupe (W216), automobili cista fantazija. Toliko retro detalja koji su majstorski uklopljeni da je to bilo blizu genijalnosti.
A ovo sad ja ne mogu nazvati fantazijom, jer je prepuno amaterskih pokusaja da se uguraju neki detalji koji ne prilice Mercedesu. Cak negde i vidim nepostovanje starih modela MB-a, gde se doslovno "otkine" neki detalj i zalepi na novi model.
@dusan
Tvoj ukus je poznat svima ovde. 911 vrhunac dizajna. Pa naravno da ti se onda CLS neće svideti. :) Ili ti se svidja Isidora Bjelica ili Kim Kardašijan. :)))
Novi CLS je sašio sa dizajnom. Jedino ko može da mu parira je Aston Rapide,ali on je ss limuzina. Posle CLS-a Panamera (dizajnerski).
Passat CC,haha.
Još nešto,X6 nije domaći. Domaći zadatak je CLS,jer su deca radila kući domaći i izbacila modele. X6 je odličan,Audi će napraviti konkurenta i to je to.
Na domaćem zadatku se radi !
Vidiš primer CLS-a. Kad svi "polude" za nečim,to je to. Drugo X6 se dosta ljudi ne svidja (meni se svidja),ali oprečna su mišljenja. CLS-u svi samo nakrive kapu ! E to je domaći !
@Pitbull
Odustajem. Razlikuju nam se misljenja kada je u pitanju dizajnerski izraz Mercedesa.
Po meni sumanuto potenciranje dinamike i futurizma vodi ka fabrikaciji dizajna. Nemci su se odrazli toliki niz godina zato sto nisu pratili svetske trendove nego su se drzali svoga stila.
Ljudi su zaboravili da je BMW postojao pre Bangle-a i da je BMW pisao istoriju pre Bengle-a, a za njegovo vreme su samo lupali lovu na racune.
Dobro je da su shvatili na vreme da gomila love na racunu nista ne znaci, ako imas truo dizajn - citaj masovna Azijska i Americka auto industrija.
Seti se starih modela u Americi, a pogledaj kako im danas izgledaju auta.
Veruj mi teske su ovo teme za prepiske na blogu ;)
sto toliko ke*ate oko tog Bangla i modela posle njega. Ali evo vam malo materijala da uposlite digitrone. Za svaki BMW finalni dizajn se odobri oko 3 godine pre njegovog izlaska na trziste. E sad Bangl je bio sef dizajna do pre 2 godine.
Enterijer konacno odlican u MB SUV klasi!! Sve pohvale, mozda da grunu malo veci ekran iz kurtoazije :D
Spolja dobar, nema veze sto je nizi, ko to jos uzima za van puta realno...
Stopaljke cudne, podseca na kineza, ali to je slican far kao na prosloj e klasi karavan, samo sa ostrijim linijama....a ima malo da vuce na SS kineza...mada je generalno dobar.
Svidjaju mi se motori, konacno da se osete dobre cigre iz ne prevelikih motora! Mozda i najveca pohvala za to!
@Barosso
Truo dizajn???
Aj mi nadji jednog koji će reći da E60 ne valja dizajnerski? X5,6-ca Banglova.
Naslednici su trebali da budu superiorniji u odnosu na njih a ne inferiorniji. BMW sa tim konzervativnim dizajnom je bio iza Mercedesa sa prodajom. A sa Banglovim plamenim dizajnom je krenuo opasno da povećeva prodaju.
Sad će se vratiti na staro,moje mišljenje.
@Pitbull
Ti ocito ne razumes o cemu ja pricam. Procitaj ponovo moj post. Kada nesto pokusavas shvatiti, sagledas sire.
Rekao sam ti lepo, nije sve u profitnom balansu. Pogledaj sta su Amerikanci uradili svojoj auto industriji sa takvim razmisljanjem - pa sada to pokusaj povezati sa BMW-om.
Jbt izvini, ali ja kao da pricam sa...necu vredjati nije posteno.
Najlepše Mercedesove štopaljke po meni i jedne od najlepših štopaljki uopšte.
http://image.internetautoguide.com/f/2006_mercedes-benz_cl-class/2309551814886635032+ppromo_iag_large/tail-light.jpg
http://www.mercedesbenzwheel.com/myfiles/image/Mercedesbody/3222m.jpg
@pitbull
nova petica je glavni krivac velikog BMW profita u zadnjih godinu dana. Do prosle godine su 5-ica i E klasa bili tu negde po prodaji, a u prvom kvartalu ove godine petica limuzina je prodata u 15 hiljada komada vise nego E klasa limuzina.
@Barosso
Shvatam ja šta ti pričaš ali nisi u pravu ! Pogledaj izgled Banglovih modela i ovih novih. Mada,grešim ja,u pravu si. Tojota i VW su najprodavaniji,pa si s toga u pravu...
@toma
Misliš poduvala? :)
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_E-Class/
Ja pričam o dizajnu,a 5-ca će se prodavati i da je prelepa i da je ružna,kao i E klasa. Jer ne prodaje njih samo "lice". Meni je važnije koji je auto bolji,a ne koji je prodavaniji. I naravno koji mi se više svidja. Nikad mi reper nije bio šta neko drugi misli ili šta se nekom drugom više svidja pa da se ugledam. Meni se npr R klasa izuzetno svijda,iako se ne prodaje baš najbolje.
@toma
O ovome ti pričam :
http://213.239.205.196/gallery/main.php?g2_itemId=5181
http://listers.co.uk/img/v/used/large/80771/Mercedes-Benz-E-Class-Diesel-Saloon-Diesel-E250-CDI-BlueEFFICIENCY-Sport-4dr-Tip-Auto-in-Calcite-White.jpg
http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2009/11/2010-BMW-5-Series-5-450.jpg
Prosta je suviše i jednostavna. Nema ništa zanimljivo na njoj.
@pitbull
pa ti si malopre pricao o prodaji Banglovih i post Banglovih modela, a ja ti izneo neke cinjenice. To sta je 5-ica uradila E klasi na trzistu mozemo da imenujemo na hiljadu nacina - oduvala, poduvala, sve jedno, ali za razliku od dizajna, ovde nema subjektivne note, ovde je sve crno na belo...
P.S. Mislim dizajnerski.
E60 je dosta agresivniji od W211. Sad su obrnuli uloge...
@toma
Bangl je povećao prodaju,polako,sačekaj da vidiš kako će proći novi dizajnerski pravac. Pogledaj novu seriju 1. Sačekaj novi X5,X6,važne modele pa ćemo onda videti kako će proći.
Nova trojka,plašim se da će ličiti na novog keca.
@pitbull
opet te pitam sta sa novom jedinicom?
Pa X1 si pljuvao do besvesti, pa kad si ga video uzivo, okrenuo si drugu pricu... zivi bili, pa uzivo videli novu jedinicu:)
@toma
Nije tačno. Za X1 sam rekao da izgleda ružno na slici,a da mi je uživo simpa. Ali on nema buljave farove i štopove sa Pola. :) Nisam ja sad video X1 uživo,već odavno. Nego sad pričamo o tome. A ako je auto prodavan,to ne znači i da je lep,primer Tojota,VW. Dakle,dusan koji voli Porše kaže za 911 da ne impresionria dizajnom ali da ga on voli itd,zbog onog što je ispod lima bla-bla. Ljudi kupuju i 911 koji je dizajnerska komedija. Šta dalje da pričamo. Pa Ferarri FF koji je kvazimodo se prodaje. i to ne prodaje,već je rasprodat unapred ako ne lažu...
@toma
Hoću da kažem,sačekaj da vidimo "eru" pre i posle Bangla. Za Bangla znamo da je bila uspešna,ova tek treba da dobije ocenu vremena. Barem da ispratimo cele generacije od 3-ke pa do 7-ce,kao i X5,X6. Vidi novog keca,ne obećava dizajnom baš zar ne? Na kraju se broje mrtvi,videćemo kako će proći era pederka Van Hoydonka.
@PIT
Meni uzivo, vizuelno, 5 izgleda sire i nize...dok mecka nekako uska i visa...moje subjektivno misljenje
@NemanjaBB
E izgleda kao predator a 5-ca deluje mlako. Kao da ju je VW dizajnirao a ne BMW. Prošla je bila agresivna baš,a ova kao spušten Q spram nje (E60). :)))
svidja mi se ovaj ML...jedva sam docekao zvanicne slike jer mi je jedan od omiljenih modela Mercedesa...ok, jesu mu cudni stopovi, ali treba tu vremena da se covek malo navikne...ne svidja mi se deo od zadnjih vrata do stopova...nekako deluje predugacko, prednji deo dobar, mada su farovi mogli da budu malo veci...ogromna pohvala za enterijer, koji je inace bio jedina zamerka proslom modelu, takodje pohvala za motore, krecu sa dobrom kombinacijom...citam ovde komentare i iskreno ima mnogo smesnih...ML je premijum auto i sigurno ce da razbije sa prodajom kao i prethodne dve generacije...dosta ljudi ce da ga kupi samo zbog imena, inovativnih tehnologija, zbog pouzdanosti, udobnosti, luksuza...jer kad ode da kupi Mercedes ML zna da je uzeo dobar auto za duze vreme...jebe se mnogo nekom sto stopovi lice na nesto sto je doslo iz Koreje...meni prvom...da imam para za takav auto sad bi ga rezervisao bez razmisljanja...i ljudi dokle vise svadja Mercedes vs BMW...shvatite da su to razlicite filozofije, razliciti ljudi ih kupuju...obe marke prave extra automobile, samo sto su namenjeni razlicitim vrstama ljudi...
ssang yong+stilo pozadi, R klasa, iz profila, sve u svemu- tanko. Trenutni ML Grand Edition je lutka za ovaj.
@DaMir 08 Jun 2011, 08:57
Svaka cast i Ja tako mislim. Za mene je dizajn uvjek bio najmanje vazan, najvise paznje obracam na enterier, a drugo mi je vise manje nevazno.
@Dakara
hvala :-) ma sigurno je dobar auto...a ljudi ce se vremenom navici na izgled...
@Dakara
hvala :-) ma sigurno je dobar auto...a ljudi ce se vremenom navici na izgled...
ML nikad besniji,izgleda jako dobro,opet zadao domaci zadatak konkurenciji.
@auto
http://www.polovniautomobili.com/wiki-Zanimljivosti/maybach-62s-ukrasen-dijamantima.php
izgleda veci. duzi je. i definitivno je SIRI.
enterijer je Odlican.
vani su ostavili puno posla za facelift i americko trziste.
za americko ce sigurno imat vecu resetku koja bi bolje pristajala nego ova mala i veca zvjezda. sve u svemu dobar je ali ostalo je puuuuno mjesta za ispravke.
ML 350 bluetec je pogodjena masina i to bi uzeo kad bi biro.
bice interesantno vidjet kakav ce bit BMW X5 , nadam se ljepsi od ovog , ali enterijer ce sigurno zaostajat za ML-om. masine od BMW-a ocekujem nista manje nego perfektne i bolje od ovih...ali i ovaj ML je strasno dobar auto..strasno
Помешани утисци, ако се оградим од личне перцепције бесмислености ове класе аутомобила генерално, морам признати да ми се допада, и да ми се допада више од актуелног МЛа. Јесте да делује мало као набубрели караван, али пажљивим посматрањем све то добија смисао. Фора је у томе што на возилу изгледа не постоји недорађен детаљ. Све је савршено уклопљено. И све му одлично стоји. Е сад, ако неко има проблем с тим што је неко у Кореји применио неку дизајнерску форму па у сад зато Мерцедес Бенц изгледа као кореанац, тај би свакако требало онда да престане да носи фармерке, да једе свињетину, да користи тач скрин телефоне... јер је све то у Кореји свакодневица.
U pocetku mi se nije dopao,ali par puta sam ga pogledao i bas je mocan.Ipak je to u pitanju
Ne moze se raspravljati o dizajnu nekome se svidja nekome ne i kraj price. Npr. BMW 5GT je ruzan i nekim najludjim fanovima BMW-a, a meni taj automobil nesto lezi ko da sam ga sam pravio, prakticno bez mane ako se izuzme da ga je pravio BMW hahahahahaha salim se malo palim tomu i slicne, inace gotivim BMW. Ne komentarisem dizajn upravo zbog gore navedenog al napravicu izuzetak sad i reci da mi se ovaj ML neverovatno svidja kad se gleda spreda, a nije toliko los ni direktno od pozadi jedino mi malo bode oci sa boka a pogotovo zadnji bocni dio. Al to opet nije razlog da ga ne bi pazario kad bi imao taj kes kao sto nemam, a i da imam kupio bi nesto drugo tipa stan.