home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW (vlasnik Minija) je još ranije potvrdio da će Mini Coupe i Mini Roadster (u formi koncept vozila predstavljeni u septembru 2009. na Salonu automobila u Frankfurtu) postati serijski modeli, koji će se proizvoditi u britanskoj Oxford fabrici.

Posle brojnih špijunski slika i rendera, sada su konačno objavljene i ove zvanične fotografije serijske varijante Minija Coupe, dok su još ranije saopšteni zvanični podaci o paleti motora i dimenzijama automobila.


Pod haubom ovog dvoseda će se nalaziti sledeći motori: benzinci sa 122KS i 180 Nm obrtnog momenta (verzija Mini Cooper Coupe, postiže 204 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h za 9,0 sec, potrošnja 5,4 l/100 km, emisija CO2 je 127 g/km), 184KS i 240 Nm (Mini Cooper S Coupe, 230 km/h, od 0-100 km/h za 6,9 sec, potrošnja 5,8 l/100 km, emisija CO2 je 136 g/km) i 211KS i 260 Nm (Mini John Cooper Works Coupe, 240 km/h, od 0-100 km/h ubrzava za 6,4 sekunde, potrošnja 7,1 l/100km, emisija CO2 je 165 g/km), kao i dizelaš sa 143KS i 305 Nm (Mini Cooper SD Coupe, od 0-100 km/h za 7,9 sec, najveća brzina 216 km/h, potrošnja 4,3 l/100 km, emisija CO2 je 114 g/km).

Isti motori (u paru sa šestostepenim manuelnim ili opcionim šestostepenim automatskim menjačem) se očekuju i u budućem Miniju Roadster sa klasičnim platnenim krovom.


Mini Coupe je dugačak 373 cm, širok 168 cm, visok 138 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 247 cm, zapremina prtljažnika je 290 litara, dok su točkovi od 15, 16 i 17 inča (u zavisnosti od verzije).

Glavna vizuelna promena Minija Coupe u odnosu na standardni Mini je naravno novi oblik krova, za koga Minijev dizajner Gert Hildebrand kaže da je inspirisan kačketom za bejzbol. Zanimljiv detalj je i zadnji spojler koji se automatski podiže pri brzinama iznad 80 km/h, a automatski spušta kada brzina padne ispod 60 km/h.


U opremi će se između ostalog naći ABS, Electronic Brakeforce Distribution (EBD), Cornering Brake Control (CBC), Brake Assist, Hill Start Assist, Dynamic Stability Control (DSC), Dynamic Traction Control (DTC) i Electronic Differential Lock Control (EDLC).   

Zvanična premijera Minija Coupe je zakazana za septembarski Salon automobila u Frankfurtu, prodaja startuje u oktobru, dok se serijski Mini Roadster na tržištu očekuje 2012. godine.

Cene za Mini Coupe u Velikoj Britaniji: 

  • MINI Cooper Coupé: £16,640
  • MINI Cooper S Coupé: £19,775
  • MINI Cooper SD Coupé: £20,510
  • MINI John Cooper Works Coupé: £23,795


Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 2624



Komentari

Prelepo,premokno i preskapo :)

Autor manjak 21 Jun 2011, 02:35

mislim da je trebao malo duzi da bude...

Autor NemanjaBB 21 Jun 2011, 02:50

Skupo fazoniranje koje ce ljudi kupovati kao iPhone.

Nije ti preko potreban, ali je fazon da ga imas.

Autor Barosso 21 Jun 2011, 05:26

Bombona!
Evo milion slika:
http://www.miniforum.com/forums/showthread.php?t=1385

Autor toma 21 Jun 2011, 07:36

Nepotreban i nepraktičan, gay auto

Autor Dejan L 21 Jun 2011, 08:22

Moderni Trabant u stvari!

Autor Dejan L 21 Jun 2011, 08:27

BLJAK!

Autor DaMir 21 Jun 2011, 08:37

@ toma
@ 07:36 , na 2 od tvojih milion slika ima prikazana zadnja klupa ( koja ne postoji ) , a na drugoj slici ima nazovi prtljažnik.
U oba slučaja je stavljena torbica u DUGINIM BOJAMA ( gay zastava ), što samo potvrđuje moje komentare zadnjih nedelju dana i moj komentar u 8:22

Autor Dejan L 21 Jun 2011, 08:37

@Dejan L
Pokazao si kolika si neznalica, ne moras to iznova i iznova da potvrdjujes. Kad nesto nisi siguran bolje je da cutis.
Kod dvoseda zadnja klupa ne postoji, vec pregrada za sitnice.
To je normalna zenska torba, i ne vidim sta je tu problem da u MINI-ju stoji zenska torba?!?! Drugo, ti i jos jedan ovde mnogo mi nesto glumite homofobicare. Sumnjivi ste mi. Mnogo ste mi sumnjivi! I na kraju, ona torba nije u duginim bojama, vec je sa MINI motivom u POP-ART fazonu.
Jedan savet za tebe: glupi u drustvu mogu da izgledaju ne tako glupo samo ako ćute!

Autor toma 21 Jun 2011, 10:00

@ toma
Nisam homofobičan, da sam homofobičan govorio bih bljuvotine na račun te populacije, ja sam samo rekao i potvrdilo se kojoj je populaciji namenjen.
A to za zadnju klupu, namerno naglašavam da ti pokažem koliki mentol moraš da budeš, pa da daš pare za ovaj gay Trabant

Autor Dejan L 21 Jun 2011, 10:08

Znaci svi koji kupuju dvosed automobile, dakle bez zadnjih sedista, su mentoli?
Cak i da je namenjen samo zenama (a nije, posto je bas unisex) makar nekome lepo stoji, za razliku od nekih drugih. I nisam ja rekao da ti jesi homofobicar, naprotiv!

Autor toma 21 Jun 2011, 11:26

@toma
Poslovica glasi:
Bolje ćuti i nek svi misle da si glup nego da progovoriš i otkloniš svaku sumnju!! :)))
A to što si primetio da pojedini prečesto pominju gejove, ima osnove u psihologiji i latentnom homoseksualizmu! ;))
I na kraju po kojim kriterijumima, izuzev duboke hronične mržnje prema nekom brendu koja direktno inicira pakost i cinizam, se automobili mogu klasifikovati na gej, lezbo ili mačo??
Al da se vratim na poslovicu sa početka opservacije:
Bolje ćuti...

Autor Gagiba 21 Jun 2011, 11:36

auto je lep za sve pare, samo je nepraktican, tj nisam pristalica malih dvoseda inace...
Mislim, bilo bi lepo imati ga u nekom JCW izdanju, ali pre svega njega imati veci auto za sve potrebe.
Nije mi gay autic, MINI je smekerski auto kako god gledali na njega...

Autor NemanjaBB 21 Jun 2011, 12:57

Najjači su mi ovi "latentni" što im je svaki drugi auto Gay. Mnogo se vi nešto razumete u to šta je Gay (to se kod nas kaže pederski...), a šta ne, sumnjivi ko penal na ivici šesnaesterca...

Autor Djordje 21 Jun 2011, 13:25

MINI je kult, ni jedan DS3, A1 nikad nece ni prici blizu... sdruge strane, MINI u ovom obliku je nesto sto ja ne podrzavam. Primecujem da je MINI postao "rob" u smislu da je imidz izgradio na jednom model i da su sada sve to varijacije... Pomalo smesno,ali ima ko voli izgleda.

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Jun 2011, 00:38