
Četvrta generacija čuvenog terenca Jeep Grand Cherokee od nedavno je na tržištu sa novim 3.0 turbo common-rail Multijet dizel motorom. Dostupan u dva nivoa snage, od 241 KS i 190 KS, taj motor smanjuje potrošnju goriva i emisiju ugljen dioksida za 17 odsto.
Usavršeni 3.0 litarski V6 turbodizel razvija maksimalnu snagu od 241 KS pri 4000 o/min i 550 Nm obrtnog momenta pri 1800-2800 o/min. Unapređene performanse kao što su viši obrtni momenat za 8 odsto i 10 odsto više snage u odnosu na prethodni motor doprinose ubrzanju, maksimalnoj brzini i većem uživanju u vožnji. Pored toga, novi motor veoma je kompaktan: dugačak je 695 mm, širok 729 mm i visok 697,5 mm, dok njegova ukupna težina iznosi 230 kilograma. Novi Jeep Grand Cherokee opremljen je i savremenim automatskim prenosnim sistemom kontrole sa pet brzina.
„Veliki pogavica“ ima unapređen sistem vešanja i sadrži Quadra Lift sistem, koji reguliše visinu vozila. Napredna Select-Terrain tehnologija omogućava prilagođavanje uslovima vožnje po najrazličitijim terenima – od uobičajenih, brdovitih do vožnje po pesku, blatu i snegu. Jeep Grand Cherokee sa novim turbodizel motorom dostupan je u tri verzije: Laredo, Limited i Overland.
Četvrta generacija modela Jeep Grand Cherokee iznova postavlja standarde kada je u pitanju snaga, komfor i bezbednost. To potvrđuje i 4 miliona prodatih primeraka širom sveta od kako se ovaj luksuzni SUV pojavio na tržištu.
PR Fiat Automobili Srbija
postujem ovaj auto...ali mi se nesto ne svidja...uvek izgleda kao da mu nesto nedostaje...ima mnogo modela koje bi pre uzeo nego njega
Kada bi kod nas koštao koliko i u Americi plus samo troškovi prevoza a ne i silne marže evropskih prodavaca. Tada bi evropski modeli hvatali prašinu po placevima. Ovako je već za diskusiju.
''Novi Jeep Grand Cherokee opremljen je i savremenim automatskim prenosnim sistemom kontrole sa pet brzina.'' 5 brzina? Stvarno savremeno.
@vladan
pa ne bi bas hvatali prasinu, ali sigurno bi se mnogo vise prodavao...a sto se tice cena u Americi, o tome ne treba ni pricati...kod njih su jeftinija evropska kola nego kod nas...a njihova duplo skuplja u Evropi...kako god okrenes nas deru...i za nasa i za americka kola
@DaMir @vladan
Da li se uopste neko zapitao zasto je to tako?Prvo modeli koji se prodaju na americkom trzistu su losijeg kvaliteta(plastika u enterijeru), jeftiniji materijali, dobar deo entry level modela ima motore starije generacije. A sto se tice prodaje - tesko da bi ona ikada bila bolja s obzirom da su uglavnom svi modeli radjeni posebno za svako trziste(Evrope i Amerike)gde kupci imaju dugacije vrednosti i ukuse. Kod amerikanaca je koza odlika premiuma dok kod nas se cene i druge stvari poput kvaliteta izrade itd.
@Orlo
ima tu istine, ali opet ne bi trebalo da bude tolika razlika...generalno amerikancima je mnogo lakse...kod njih ti je godisnja reigstracija 70$ bez obzira na model, motor, godiste...svi placaju isto, gorivo mnogo jeftinije i jos plus jeftinija kola :-(
a i nisu bas svi losijeg kvaliteta...nemaju svi proizvodjaci posebne modele za americko trziste...glavna razlika je ta sto oni ne mogu da konfigurisu kola po zelji, nego odaberu od onoga sta dodje kod dilera...a dileri narucuju ogromne posiljke i dobijaju velike popuste...ali opet kad uzmemo konkretno ovaj Cherokee...da uzimam premijum SUV uvek bi pre uzeo ML-a, X5, Cayenna nego njega...mnogo bolje prolaze evropska kola u USA, nego njihova u Evropi...
@DaMir
Razlog zasto evropska vozila bolje prolaze zato sto Ameikanac kada ima para i zeli luksuz on kupuje premijum iz Evrope - to je cinjenica i pored toga sto i oni imaju svoje premium marke Cadillac, Lincoln, Buick, Mercury itd. Jos i to sto si spomenuo da imaju manje mogucnosti za konfiguracijom je razlog za nisku cenu. Masovnom produkcijom jednog proizvoda obara se njegova cena, zato oni za neke modele imaju izbor od (uglavnom) par pogonskih agregata, neke modele imaju sa samo jednim motorom, i nivoa opreme. To je moto njihov - jeftino vozilo - registracja - gorivo i motorizuj celu naciju i svi su zadovoljni. Tako ce izgleda i Hugo Cavez da dobije izbore ;)
NEMA razlike u kvalitetu izmedju automobila za Evropsko i Americko trziste...Mozda su za Americko trziste za nijansu kvalitetniji.Cena ovog automobila nema veze sa zivotom kod nas u Srbiji.Ovaj automobil na oko obicnog coveka ima nekoliko mana a istakao bih pre svega izuzetno veliku potrosnju, menjac sa samo 5 brzina i naravno cena???Nista mi nije jasno...sto gora ekonomska situacija gradjana to veca cena goriva,auta i svega ostalog...Ko je ovde lud???
@Vlada
Objasni onda nizu cenu vozila u Americi ako znas bolje? Pretpostavljam da si odavde iz Srbije i voleo bi da mi kazes kod kojeg si amercikog automobila video da ima kvalitetnije odradjen enterijer od bilo kog evropskog u istom cenovnom rangu?
Cena u Americi je niza jer je mnogo vece trziste,mnogo veca konkurencija,a i nema toliko korupcije kao so ima po Evropi a narocito u Srbiji gde svi hoce svoj deo kolaca.Kad sam rekao za nijansu kvalitetniji mislio sam na bogatiju standardnu opremu,jer njima tesko da ce iz Evrope tamo poslati automobil bez koze i digitalne klime