home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna od Renaultovih svetskih premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu je i ova obnovljena verzija modela Twingo (dosadašnja verzija Twinga se inače pojavila 2007. godine, a proizvodi se u Novom Mestu u Sloveniji).

2012 Twingo je pre svega dobio drugačiji prednji deo (mada je sigurno da se neće dopasti svima), izmenjena su i zadnja svetla, proširena je paleta boja ("Fuchsia" i "Bleu Bermudes" boje), a tu su i novi, kvalitetniji materijali u enterijeru.

 



U ponudi se nalaze benzinski motori sa rasponom snage od 75KS do 133KS (ovaj poslednji za Twingo RS), dizelaši dCi 75 i dCi 85 (potrošnja dizelaša je 3,4 l/100 km, emisija CO2 iznosi 85 g/km), a i dalje je na raspolaganju i Twingo Gordini varijanta.


Twingo Gordini između ostalog odlikuju Malte Blue plava boja i bele trake, alu točkovi od 17 inča, detalji u beloj boji (retrovizori, zadnji krovni spojler...), atraktivniji enterijer (plavo beli kožni volan, ručica menjača i obrtomer).

Renault je inače još ranije proširio ponudu motora za Twingo Gordini, koji je prvo bio dostupan kao Twingo Gordini RS sa 1,6 litarskim benzinskim motorom od 133KS, a kasnije su u Twingo Gordini ponudu ubačeni 1.2 TCe benzinac sa 100 konja i 1.5 dCi dizelaš sa 85KS.

Sem Malte Blue boje, kupci mogu da dobiju i Pearlescent Black i Glacier White boje (Malte Blue u kombinaciji sa belim trakama, ostale dve boje sa Cold Metal Grey trakama).

U standardnoj opremi Twinga Gordini se između ostalog nalaze i klima uređaj, ESP sistem, Renault Sport prednja sedišta, kožni volan, Gordini ključ, aluminijumske pedale, posebne patosnice i naravno Gordini Series oznake (ko želi više, na raspolaganju je i širok spisak dodatne opreme). 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3002



Komentari

Prvi je neprevaziđen, drugi pre redizajna mi je odvratan, a ovaj mi je simpatiočan (samo ne znam zbog čega). Da su mu samo malo veća zadnja svetla, bio bi baš HIT :))

Autor Predrag 14 Sep 2011, 02:26

@ Predrag
100% se slažem sa tobom

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 07:56

To je samo za sajam.

Inače, posebno nezadovoljstvo nakon kupovine Renoa, vlada među kupcima u Srbiji.

Imali smo bezbroj komentara i iskustava i ništa se tu neće promeniti na bolje u serijskoj proizvodnji. Posebno za naše tržište!

Autor Ni na poklon 14 Sep 2011, 09:10

Nisu mu potrebna dodatna svetla na vratima prtljaznika,samo kvare sliku.

Autor milan 14 Sep 2011, 11:23

Šteta što Tvingo u Srbiji nema pprođu. Ovde se kvalitet meri na metar. Jako dobar auto iz odlične fabrike.

Autor Mange 14 Sep 2011, 12:26

Ipak, činjenica je, recimo, da za male automobile "parking" košta jednako kao i za one velike, kao i da će pauk da ti digne "malog" ako ga "uglaviš" negde gde ne bi smelo ( a gde "velikog" i ne možeš da "udeneš" ); da si u gradskoj "vrevi" jednako "zaglavljen" sa 3,5 ili sa 5 metara; da mali automobili i nisu više značajno ekonomomičniji od onih nešto većih; da je u pogledu bezbednosti i komfora prednost svakako na strani onih nešto malo većih ( koji su nekada i jeftiniji od ovako "malih" )...
Čemu realno onda danas "smart" i slična "braća" ( mada ovog "renaulta", koji jeste lep i verovatno kvalitetan i ne stavljam na nivo "smarta" )? Ako sam racionalan kupac, zašto ON?

Autor Moron 14 Sep 2011, 13:18

@Moron
Lakše se parkiraju (treba ti manje parking mesto i u dužinu i u širinu), jeftiniji su, jeftinija im je registracija (i kasko), jeftinije je redovno održavanje (radni sat i delovi), za uslove gradske vožnje su dovoljno bezbedni, sigurno manje troše od većih automobila (ako se uporede po vrstama motora: Otto sa Otto i Diesel sa Diesel motorom)...

1000 razloga :))

Eh, da je "živ" Yugo...

P.S. Pauk naplaćuje prema masi automobila ;)

Autor Predrag 14 Sep 2011, 13:30

PredragPredrag, “pola” Srbije je odavno već “zonirano” ( a uskoro će i ostatak ), a cena parkinga je ista ako “dužinom vozila” ( recimo, vozilom D ili E segmenta ) iskoristiš celo parking mesto, kao i onda kada ti vozilom A klase ostanu slobodna skoro “dva metra” – nema popusta za “male”. Isto ti je u javnim garažama. Prolaznost zakrčenim ulicama? Onaj mali može da predje “preko većeg” u koloni? Što se tiče pauka, cena je ista za vozila od 801 do 1330 kg ( a tu je više klasa, tako da “mali” može da košta kao i “veliki” ). Bezbednost ... Kao mašinac znaš šta znači “masa” za pasivnu bezbednost ( u svetlu “količine kretanja” ). Aktivna bezbednost? Šta se bezbednije vozi,onaj sa manjim ili većim Wb? Cena registracije? Znaš i sam - ne naplaćuje se po “klasama”, to što si “mali” ( klasa ispod ) ne znači da će registracija da ti buda jeftinija nego da si “veliki”. Da li je mali nužno kvalitetniji, jeftiniji ili ekonomičniji od velikog? Ne ... Udobniji, prostraniji? Ko zna ... I čemu “mali” ako mu cena ne opravdava veličinu?

Autor Moron 14 Sep 2011, 13:52

@Moron
Ne bi bilo loše da naplaćuju parking prema veličini automobila ;)

Sa Yugom mnogo slobodnije "zujim" kroz gužvu nego sa nekim većim automobilom. Pritom ga parkiram žmurećki, a Fabiju dok udenem... Staklene površine su joj previsoko postavljene pa ništa ne vidim.

Kako si zapamtio cene naplate pauka po masi? :)))

Za pasivnu bezbednost je ključna krutost (sa stanovišta deformacije), i masa sa stanovišta udara. Kada bi svi bili mali, onda ne bi bio problem. Bezbednost bi se podigla na viši nivo. Ovako kada "džip" "grune" u skoro nedeformabilni Smart (zone deformisanja su mu mizerne, a krutost kabine prevelike), nastaju sigurne tragične posledice.

Ne zavisi ti stabilnost samo od WB. Peglica bolje leži u krivini od tvog i mog auta zajedno. Dodatno "reponje" bacaju u krivinama, tako da je na pr. moja Crvenkapa sigurno stabilnija i upravljivija od tvog Lava.

Aktivnu bezbednost je moguće postići i kod manjih automobila (evo ja sam sebi naručio ESP) ;)

Skoro da se podrazumeva da manji automobil ima motor manje zapremine i snage.

Rezervni delovi su jeftiniji kao i cena radnog sata (proveri ako mi ne veruješ).

Jeftiniji je svakako.

Što se tiče udobnosti: Crvenkapa je udobnija od Lava (ali nije prostranija - zamalo :)))

Manje ne znači i nužno lošije ;)

Odoh u Pazovu po profile ;)

PozZ!

Autor Predrag 14 Sep 2011, 14:16

Predrag
Nemam reči... Tebi zaista nije dobro ... Odustajem.
Sem toga, ne razumem zašto ti sve shvatiš kao relaciju fabia-308, pri čemu ja ne sumnjam da je fabia bolja. Moja dilema je samo zašto danas uzeti mala kola ako im cena nije mala

Autor Moron 14 Sep 2011, 14:52

Moron
U ovom slucaju si u pravu..
Znas da cekam da ti ljubimac postane oldtajmer.. :)))

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 14:56

Mislim, zamisli sve Srbe u automobilima do 4m.. :)
Ne ide nekako sa mentalitetom i karakterom..

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 14:58

Da, nećemo dugo čekati dan kada ću postati vlasnik “mladog i očuvanog” oldtajmera ... Zamisli, imaš oldtajmera koji ne traži odmah restauraciju... Možda bi trebalo i da častim proizvodjača ...

Autor Moron 14 Sep 2011, 15:20

Pozdrav svima,
U mojoj tvrdnji da se u Srbiji kvallitet kola meri metrima, nisam mislio na povoljnost korišćenja vozila, nego baš na slogan reči "bolji je" zato što je veći. To je nenormalan paradoks.
Nekom odgovara veliki a nekom mali auto, razumljivo. Međutim u Srbiji je uglavnom prisutna pojava kupovine što većeg auta za što manje pare. I to se smatra uspehom. Tako da Dacija MCV izgleda ovde dođe kao najbolja kupovina.
I onda u gradskoj gužvi po ceo dan se vozi sam gura se po parkinzima, troši nemeilice gorivo.
Imam utisak da srbi ne umeju da odaberu auto prema svojim potrebama, ni po veličini, kubikaži, izboru vrste motora.....
Kod cigana je još uvek prisutan žal za matorim Fordom tranzitiom i Mercedesom 200D...

Autor Mange 14 Sep 2011, 15:29

Moron
Dovoljno si castio onomad.. Bez brige..
:)

Autor Panchev9 14 Sep 2011, 15:37

Dacia MCV barem ima 6 vrata ...
A „usluga pauka“ za nju košta isto kao i za bilo koji twingo ( jer su oba 801-1.330 kg ) ...

Autor Moron 14 Sep 2011, 17:11

@Moron 14 Sep 2011, 14:52
Zbog toga što ti imaš 308 (njega najbolje poznaješ), a ja imam Fabiju (pa nju najbolje poznajem).

Ne vidim ništa tako strašno u mom poslednjem komentaru...

Slažem se da bi cena malih automobila (Twingo, Picanto, Aygo, 107, C1...) morala da bude manja.

Zbog toga bi Yugo kod nas još dugo bio nezamenljiv (uz određene dorade) ;)

Autor Predrag 14 Sep 2011, 18:19

Predrag
Sa Tobom je zadovoljstvo razmenjivati argumente, jer tvoji "odgovori" veze nemaju sa postavljenim "pitanjima". Ti Yuga "parkiraš žmureći" jer je jeftin ( tržišno i za opravku ), a ne zato jer je "okretniji" od fabije... Kaži ti meni, "slovo po slovo":
- da li je kod nas ista cena parkinga za vozilo A i D segmenta;
- da li vozilo A segmenta ima možda pravo da vozi žutom trakom ili sličnu saobraćajnu sposobnost u gradu ( možda da leti );
- da li se obavezno osiguranje plaća "po klasama" ili po snazi ( a istu snagu možeš da nadješ i u raznim klasama );
- da li se kasko plaća po "klasama" ili nabavnoj ceni;
- da li putarina na auto putu zavisi od toga da li je vozilo A ili D segmenta;
- da li je vozilo nižeg segmenta nužno jeftinije od vozila višeg segmenta ( osim unutar istog brenda )?
Da ne nabrajam dalje, mogao bih do jutra ...
Hajde, odgovori samo na to, pa mi posle nabroj tih "1.000 prednosti" manjeg vozila koje pominješ. Možda je "prednost" i to što mu je kraća zona deformacije, ko zna ...
Na kraju će ostati samo ono što je Energy rekao neki dan, a to je da su kod kola sa dvoje vrata ( što je češće kod manjih vzila ) vrata duža, pa veće i teže osobe lakše u kola ulaze. Ispašće još da je to i neko ortopedsko pomagalo, pa ćeš i na recept moći da ih dobiješ ...

Autor Moron 14 Sep 2011, 20:43

Moron
Pozdrav.
Evo da nabrojim neke prednosti malih kola:
-nabavna cena;
-cena registracije i osiguranja;
-potrošnja goriva;
-cena održavanja;
-lakoća vožnje i parkiranja u gradskim uslovima;
-značajno manji gubitak na vozilu kroz vreme;
-lakša prodaja.

Malo li je? Naravno ako su ove prednosti nekom bitnije od nedostataka.
I što reče Enerdži, mali auto sa dvoja vrata, može biti udobniji u gradu od nekog automobilaa, tipa vagona 2 klase.

Autor Mange 14 Sep 2011, 21:49

I da dodam.
Svaka čast Renou kad ovoga mališu nije napravio sa 4 vrata. Napred ulazak i sedenje je jako komforno. Po meni ne zaostaje ništa za Kliom. Njegova godišnja produkcija je oko 250 000 komada a to što ga uglavnom kupuju u EU a u Srbiji ima veoma lošu prođu, više govori o nama a manje o Tvingu.

Autor Mange 14 Sep 2011, 22:08

@ Mange
Mislim da se ljudi ne bi bunili kad bi ovo bila zamena za Yuga, samo za neke lakše pare, a?

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 22:21

Mange
Veliki pozdrav i za Tebe. A sada "po tačkama":
- malo vozilo je "obavezno" jeftinije od veceg samo u istom brendu ( npr jaris od avensisa ), ali ne "van brenda" ( jaris je skuplji i od nekih vecih
),
- manja kola nemaju nužno jeftiniju registraciju iosiguranje od vecih
- potrosnja manjih kola ne mora da je manja od potrosnje vecih, isti motor "na otvorenom" u vecem vozilu moze da trosi i manje nego taj motor u manjem vozilu ( zbog bolje aerodinamike,
- cene odrzavanja najvise zavisi od motora, a isti motor se ugradjuje cesto i u vozila raznih klasa,
- u zonama je ista lakoca parkiranja za 3,5 i 4,5 metra
- ne znam sta je "lakoca voznje" u gradu, pa ne mogu da razumem sta je to lakse kod manjeg vozila, kad si "zaglavljen", zaglavljen si beh obzira koliki ti je,
- mislim da lakoca prodaje polovljnaka zavisi najvise od cene, a ne velicine,
Da "zakljucim", mala kola imaju neke prednosti, ali nisu tako brojne kao nekada. Da se razumemo, nisam ni za kola od "pet metara", niti mislim da su moja "četiri i po" idealna, ali prosto teško nalazim argumente da shvatim smisao postojanja malih, a relativno skupih vozila ( mala i jeftina podržavam, ali je toga "u tragovima" )

Autor Moron 14 Sep 2011, 22:24

@ Moron
Slažem se, ali da dodam još 1 stavki, mali auto ne mora da znači i da je tesan, primer novi Focus, C klasa , skoro 4.5m, a pozadi najgori u klasi.
Takođe ne podržavam mala , a skupa kola, smart, IQ, pa ni Mini, pogotovo ako se uporede Mini i Audi A1, za iste pare dobiješ 30cm prostora, kako za noge, tako i u prtljagu. Ima još, od buke Minija boli glava, a A1 ima fantastičnu zvučnu izolaciju, itd...

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 22:37

Porediti se jedino mogu vozila iste grupacije i to benzin sa benzin a dizel sa dizelom. Sve drugo nije korektno.
Kao recimo Tvingo vs Laguna ili Megan gran tour.
Evo kod ovoga primera, mogu komotno da navedem da je verovatno sve jeftinije za 100%. Gume, komplet servis, registracija, nabavna cena...
što se lakoće manevrisanja tiče ne treba pomena ( u pojedinim našim gradovima je nemoguće naći parking za veliki auto), a u jednu garažu namenjenu Laguni, mogu da stanu bezmalo 2 Tvinga. Veliki auto može imati manji koef. otporra vazduha, ali velika čeona površina i dužina vozila ga čine mnogo nepovoljnijim.
Kod prodaje stvari stoje, još nepovoljnije po velikog. Tvingo ako vredi 3 000, laguna ne može preko 4500-5000.

Jednostavno, treba birati šta kome treba.

Autor Mange 14 Sep 2011, 22:57

@ Moron
Sam si pitao, sam si i odgovorio ;)

Hajde mi prvo definiši šta je po tebi mali auto?

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:00

@Mange
Care, sve je jasno ko dan.
Ali ima tu i ponosa, pa kažu viđi đetića kolišni mu je :))

Ama nema ovde ništa razumno, pa gde to očekivati pri izboru kola. A izbor motora je tek nerazuman.

Autor Energy saver 14 Sep 2011, 23:05

@ Moron
Lav je od Crvenkape skuplji skoro 10.000 €, a duži je samo 0,5 m. Hoćeš da kažeš da "mali" automobili nisu jeftiniji od velikih?

"Prdavci" od 3,5 m ne bi smeli da koštaju ovoliko...

Yugo uz moje dorade bi bio najbolji (jeftin) mali auto ;)

@Mange
Video sam malopre kod limara karoseriju od Golfa 2. Još je grđa od Floridine.

Nema čak ni ojačanja u vrataima, a poprečna podna ojačanja mu ne idu do "sajtni"... B stub je još jadniji (nama onaj otpresak od bar 2 mm).

Boolje je samo to što ima veći tunel i podužna podna ojačanja, a ostalo je katastrofa.

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:08

Predrag
Taj tunel i podne gredice su upravo ono što je golfu 2 davlo torzionu krutost i trajnost.
laku noć svima.

Energy
Blago tebi kad si dokon :)))

Autor Mange 14 Sep 2011, 23:14

@Mange
Pa ne moram ja da dežuram po putevima i ulicama :))

Autor Energy saver 14 Sep 2011, 23:16

@Mange
Znam ;)

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:17

@Mange
LN!

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:18

Predrag
"Hoćeš da kažeš da "mali" automobili nisu jeftiniji od velikih?"
Pa, ne mora da bude, usporedi svoju voljenu fabiu sa i30 ( ili sl. ) pa će ti se samo reći ...

Autor Moron 14 Sep 2011, 23:31

Moron
Uvek radije menjam 25 cm i 40l gepeka za pocinkovanu limariju i normalan motor.

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:39

Moron
Sve je stvar kompromisa, a ja bih opet kupio moju "voljenu" Fabiju.

Zavoleo bi je i ti do HN ;)

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:40

Pardon: svoju voljenu ;)

Autor Predrag 14 Sep 2011, 23:41