
Volkswagenov pick-up model Amarok početkom iduće godine dobiće novi 8-stepeni automatski DSG menjač, koji će zajedno s BlueMotion tehnologijom značajno povećati komfor i smanjiti potrošnju.
Amarok će s novim menjačem biti prvo vozilo u ovoj klasi koje ima osmostepeni menjač. Novi menjač dolazi s 2.0 TDI motorom sa 180KS i BlueMotion tehnologijom, a trošiće manje nego dosadašnji motor sa 163KS i ručnim menjačem, tačnije 7,6 litara na 100 km (emisija CO2 od 199 g/km).

Motor ima obrtni moment od 420 Nm, što omogućava odlične vozne performanse i opuštajući vožnju čak i kad je Amarok teško natovaren ili vuče teški teret.
Kada je prazan dostiže maksimalnu brzinu od 179 km/h (u 7. stepenu prenosa). Za ubrzanje od 80 do 120 km/h treba mu samo 8,5 sekundi.
Zahvaljujući ovakvom menjaču TDI motor postaje još efikasniji i agilniji, a naravno i štedljiviji. Osmi stepen prenosa služi upravo uštedi goriva.
Prvi stepen prenosa je konstruisran za off-road upotrebu i vuču teškog tereta, pa isto kao i kod manualnog menjača nema potrebe za posebnom redukcijom.
Izvor : Automoto-portal.hr
This Amarok hasn't a DSG Gearbox but only a more classical automatic gearbox with 8 speeds ;)
General osVWaja sVWet a i šire. :)))
@saVWršeni
Jel može ovo čudo da leti,ako ne,onda je krš čist.
Je*eš auto kojim ne možeš da skokneš do centrale u sVWemiru. :)))
8-stepeni DSG u pick-up...besmisleno...da mu slucajno ne treba duplo kvacilo da zbog ubrzanja. Strasno, samo da uzmu pare tupanima...
@Orlo
Ako ti ne razumeš ne mora da znači da je besmisleno.
Naprotiv, primetio sam da sve što ti kudiš je odlično.
Može ti ovo pojasniti i SVWemir.
Ne znam dali si primetio da se u većini zemalja Pikap vozi kao nacionalno vozilo.
Drago mi je da ti se OVO ne sviđa.
@Energy saver
Nisam rekao da mi se Amarok ne svidja - totalno mi je extra, nego mi je besmisleno stavljati takvu sofisticiranu tehniku u vozilo koje je namenjeno za rad u teskim uslovima.
@hh
Sto se tice potrosnje dovoljan mu je i 6-stepeni rucni da mu obori potrosnju s obzirom na njegovu (ne)aerodinamicnost i masu.