
BMW je predstavio specijalnu ediciju serije 5, obeležavajući 30 godina na japanskom tržištu.
Predviđena je ograničena serija od samo 200 komada BMW-a 528i 30th Anniversary Edition, za čiji pogon se brine 3,0 litarski šestocilindrični motor.
BMW 528i 30th Anniversary Edition se između ostalog odlikuje M Sports Package-om, "Deep Sea Blue" metalik bojom, 18-inčnim aluminijumskim točkovima, a tu su i koža i drvo u enterijeru, 600 Watt HiFi Professional System sa 16 zvučnika, "BMW Japan 30th Anniversary" logo...

Cena za BMW 528i 30th Anniversary Edition iznosi 7.890.000 jena (oko 76.000 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ни мени се не свиђа дрво у унутрашњости. Ретки су аутомобили којима лежи таква врста апликација, попут нпр Ролса, Бентлија. За ову петицу је карбон или полирани алуминијум лепши избор по мени.
А иначе сам мислио да је .28 мотор смањен на 2 литра...
Pa ova serija je i napravljena da rasprodaju zalihe sa starim motorom:)
Sta ste se svi uhvatili drveta,kao da ga prvi put vidite??Zar ga nema u ogromnom broju modela svih marki?Ako nemate sta pametnije da kazete...
@Drvo,ej!
Ма не иде дрво у BMW. Ај у седмици некако и пролази али како овде?! Мада стоји да уживо изгледа неупоредиво привлачније него на фоткама...
stari motor. a on je dobar za americko trziste i tako te koji gotive te vece zapremine samo.
Mislim da nije greska u upotrebu drveta, nego u izboru drveta.
Skoro svi Mercedesovi modeli imaju u izboru drvo koje se savrseno uklapa u enterijer, ali je bitan izbor drveta da bi to delovalo harmonicno:
http://image.europeancarweb.com/f/31321553/epcp-1105-44-o+new-mercedes-benz-CLS-coupe+2012-CLS550-interior.jpg
Ovo u BMW-u zaista neukusno izgleda.
@Barosso
Ma dobro,šta računaš Mečku. :)))
Moraju oni još mnogo mleka da piju i opet,nikad je neće stići. :)
Mečka je Mečka.
"Moraju oni još mnogo mleka da piju i opet,nikad je neće stići."
Naravno, da bi BMW stigao MB trebao bi da krene u rikverc, i to trecom, a to prijatelji moji ne moze od mleka.
A sto se tice drvenih aplikacija u petici, ne znam sto ste se na to uhvatili. Svako ima svoj ukus, a kad se ljudi opamete i prilikom narucivanja auta uzmu BMW katalog mogu da izaberu, barem kad je serija 5 u pitanju, 9 razlicitih vrsta aluminijuma i drveta. Sjajna, matirana,...kakav god da vam je ukus.
p.s. zaboravljate jednu bitnu stvar, za razliku od svojih konkurenata, BMW izgleda mnogo bolje uzivo nego na slikama;)
P.S. Volan "sirotinjska suza",ono gore crno,drvo i krem enteeijer. Kao Žikina šarenica. :) Ko da ga je sklapao Sale Matić. :)
Mogli su tako i da ga nazovu,Sale Matić Edition. :)
528 kad pročitam,pomislim na E39. :) Mogli su makar 530.
Eeee da im je barem jedan dizajner enterijera iz Mercedesa. :)))
Autor PITBULL 03 Okt 2011, 16:05
Nemoj preterivati, enterijer 5GT je na nivou najvise klase. Pogledaj neki unutra, svi su u mrtvom full-u. Mozda ti je auto ruzan spolja, ali ne mesaj sa enterijerom koji je sve samo ne los.
Sto se tice drveta, pa neko hoce bas tu boju, oko cega se prepirete Boze me sacuvaj...
Појам доживљавања луксуза је јако различит и занимљив. Неко сматра да је луксузан ентеријер аутомобила ако има пуно хрома, беспотребних дугмића, прекидача и полуга (и наравно под обавезно да нема ручицу мењача) и ако се нагура гомила још беспотребнијих детаља, тако да пензионер кад уђе у такав аутомобил може по цео дан да седи у њему и да чука дугмиће, размишљајући и откривајући чему ли служе...
Такво доживљавање луксуза ме неодољиво подсећа на куће гастарбајтера у источној Србији украшене гипсаним лавовима, змајевима и којекаквим караконџулама!!
Неко опет воли када је енетеријер дизајниран сведено, ефектно, усмерен на возача а опет крцат најмодернијом технологијом и одрађен савршеном завршном обрадом.
Дакле, све је ствар доживљаја...некоме је луксуз ако гледа гипсане крокодиле и змајеве по дворишту а некоме је опет луксуз ако посматра егзотично цвеће и перфектну енглеску траву...у крајњем случају било би и незанимљиво када би сви имали исте укусе...
Da, da, da im je bar jedan dizajner mercedesa pa kad ubacis rucni menjac u 5. brzinu, da moras da se zanimas izvodeci vratolomije sa rukom da bi podesio suvozacevu klimu....Kicerica, nevidjena. Ulazio sam prekjuce u novu B klasu. Tad sam i primetio one metalne stubove. Bio sam sokiran. Onda sam video na slikama da im je to bio "zastitni znak" i na prosloj B klasi. Tek, model je bio u osnovnoj opremi, i moram reci jedno: da bi enterijer bio tako svetlucav i pun hromica i LEDica, mora se doplatiti oko 3000 evra minimum. S druge strane, nema veze da li sija i da li je od hroma, poenta je da je to kicerica, i ceo enterijer je u fazonu onih stilskih enterijera, kod malo staromodnijih bogatasa. Gde je cak i pepeljara od lakiranog ruzinog drveta na stolu koji je naravno od istog materijala. I mustikla je, naravno, od istog materijala.
I kao sto rece Gagiba, sve je pitanje ukusa. Problem je sto neki koji vodle gore pomenuti stil smatraju da je jedino to lepo i luksuzno. A nisu culi za moderne enterijere. Neka nadju neki casopis na netu o dizajnu enterijera i neka malo razgledaju. Ima tu i odeljaka sa starim stilskim namestajem, tako da ce i za njih biti po nesto.
@Гагиба
Ahahahaha. E lud si 100%.
Duhovit pokušaj da izvrneš činjenice,ali neuspešan. :)
Slika sve govori. U Mercedesu nema nijedno dugme suvišno ili beskorisno. Po meni je bolji enterijer bio onda dok nije bio džojstik nego sve na dugmiće,kao u Avionu. :) Verovartno je tebi avion seljački i u stilu gipsanih lavova,zmajeva itd. :)
Neko liči na avion,a neko klotaru. :) U S klasi 2002 npr,ja ću ti za delić sekunde naći koju god funkciju da poželiš. U 7-ci tog godišta sa I-driveom,treba ti pola sata dok udješ u meni,pa nadješ sedište,pa levo,pa ovo pa ono. To je baš praktično u vožnji !!! Šta god da ti treba,treba ti da se skoncentrišeš na I-drive i tražiš. Najgori sistem te vrste,najkomplikovaniji. Kasnije su ga pojednostavili,ali taj prvi im je bio užasan.
P.S. Gore imaš komande za klimu,muziku i džosjtik za Comand sistem. Ali razumem da je tebi i to previše kad si navikao na klot. :)
@PITBULL
Знаш ону рекламу: Луд био, луд ост'о... :))
"Najgori sistem te vrste,najkomplikovaniji. Kasnije su ga pojednostavili,ali taj prvi im je bio užasan."
Најгори или најбољи, најкомпликованији или не...био је једини када се појавио..први и једини!! ;)
@Gagiba 15:52
Ne znam,ali vidim da ti znaš. ;)
Tačno je sve to što si rekao,ali i dalje ostaje nepromenjena činjenica da je najkomplikovaniji. Umesto za sekund da podesiš klimu ili sedišta,treba da udješ u menu pa onda klima,pa leva strana,pa desna. Pa onda tražiš sedišta,pa ovo pa ono. A to je za većinu penzionera koji voze 7-cu nemoguća misija. :) Jer tu klasu uglavnom voze stariji ljudi. I A8 i S klasu. Odakle nekom balavcu 120-130 soma za auto. :)
@PITBULL
Има нека реклама за неки концентрат...тако нешто иде. :))
А то да су на почетку ђутуре умрсили коришћење И-драјва, то је факат!! Гледао си вероватно ту емисију кад га је Џереми представаљао.... :)))
Верујем да је то сад добрано исправљено и упрошћено. Додали су у међувремену и навигациске тастере тако да ако И НЕКИ пензионер случајно залута у БМВ моћи ће да се снађе без проблема!! ;)))
@pitbull
kakve veze ima podesavanje klime i sedista sa iDrive-om. Naravno da mozes preko iDrive-a to podesavati do najsitnijih crevca, ali sto se tice podesavanja klime i sedista, za to postoje normalne komande kao i na svakom drugom autu. Kao i u vecini tvojih postova, i ovaj put ne vidim poentu...
@Gagiba
@toma
Činjenica je da je prvi I-drive bio mnogo zakomplikovan,kasnije su ga pojednostavili. Videli kako to rade u Audiju i MB-u pa i oni stavili prečice. ;) A i izbacili su neke funkcije da ide preko I-drive-a nego stavili posebne tastere.
Idem još malo da čipujem E klasu :))) Onda će biti što kaže Energy,ne brza vožnja,nego nisko letenje. :)))
hehe, BMW od audija i MB video iDrive:))) E svasta da cujes!