
Kupci koji se odluče za panoramsko vetrobransko staklo uz novu Astru GTC moći će da uživaju u predivnom pogledu, a spoljašnji izgled ovog sportskog kompaktnog kupea će dobiti dodatnu notu luksuza.
Veliko prednje vetrobransko staklo se proteže sve do sredine krova automobila i pruža vozaču i suvozaču izvanredno vizuelno i prostorno iskustvo. Vetrobransko staklo ne omogućuje putnicima u kabini da uživaju samo u sunčevim zracima, nego i u oblacima neobičnih oblika ili noćnoj uličnoj rasveti.

Za razliku od ostalih staklenih krovova, u ovom slučaju nema poprečnog držača koji smanjuje vidljivost i upravo zato u Astri GTC vozač, suvozač i putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u pogledu sličnom onome kakav imaju piloti u staklenim kabinama aviona.

Gledano spolja, panoramsko vetrobransko staklo sa svojim metalik-crnim čeličnim krovom izgleda kao jedna neprekinuta površina. Tom utisku doprinose A i B-nosači, takođe crni, kao i bočni krovni nosač. U slučaju vrlo jakog sunca, kabinu je moguće zaštititi spuštanjem roletne smeštene ispod panoramskog stakla, čime se dobija zaista prijatna atmosfera. Pomična roletna može lako da se prilagodi potrebama i zatim učvrsti okretanjem ručice. Zaštita od sunca dolazi u kompletu sa integrisanim štitnicima koji čak i kada su otvoreni nestaju iza zadnjeg dela krova.
Od juna, nova Astra GTC dostupna je uz izbor čak pet motora s manuelnim menjačem – četiri agilna benzinska motora od 1.4 litarskog sa 74 kW/100 KS do 1.6 litarskog turbo motora sa 132 kW/180 KS. Njima je dodat 2.0 CDTI common-rail turbo dizel motor snage 121 kW/165 KS.
Ponuda dizel modela za ovaj sportski kompaktni kupe sada je dodatno proširena novim agregatima: oba su 1.7 litarski CDTI common-rail. Dostupni su u verzijama sa 81 kW/110 KS ili 96 kW/130 KS i nude 280 i 300 Nm obrtnog momenta.
Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX dolazi sa šestostepenim manuelnim menjačem u obe varijante, a tehnologija Start/Stop dolazi standardno. Ovo se pozitivno odražava na emisiju CO2 (119 g/km) i na potrošnju goriva (4,5 litara/100 km).
Šestostepeni automatski prenos biće dostupan od januara
2012. u kombinaciji sa 1.4 litarskim turbo benzinskim i 2.0 CDTI common-rail
turbo dizel motorom.
Sportska verzija OPC takođe će se pojaviti tokom 2012. godine.
Izvor : Auto.ba
Foto : Opel
Ako zanemarimo vrtoglavu cenu popravke usled eventualnog loma, ovo izgleda prelepo i atraktivno za voznju. SAmo mi se ne svidja sto poklopac motora pocinje ovako "kasno" u odnosu na gril ali je to verovatno zbog propisa. I uzeo bi je u OPC plavoj boji!
P.S. Naocare za sunce su obavezne za voznju ove Astre. B)
Koliko je ovaj panoramski vetroban extra, oduvek mi se svidjalo to na autima. Jos jedan dodatak najlepsem autu sa troja vrata u C segmentu.
Panoramski krov je uveo Citroen, video sam 1 Peugeot 307sw sa izlupanim panormaskim krovom, ali ne od grada, već od bačenog smeća kroz prozor. Na grad je otporan!
@Uros Cuore Sportivo
Nije to samo zbog pesaka i zbog neke bolje ocene kod osiguravajucih drustava. Niza je premija u EU manje ce biti popravke kod cukanja tj nema ostecenja haube koja je skupa (procitao sam pre jedno godinu dana ovaj podatak)
@Dejan L
Koji je to Citroen prvi imao panoramski vetroban i kada?
Astra je ovo imala 2004/05 godine...
@Dejan L
Citroen ovakav krov ima tek na modelu C4 Picasso koji se pojavio posle prve generacije Astre GTC.
A kamo su suncobrani? Ovo panorama staklo je gluplje od panorama krova
ovo lepo staklo je direktan poziv komsijama na otvoreno prvenstvo u streljastvu malokalibaskim kamenicama
@ Orlo
Mislio sam na ovaj tip panorame, a ne kao kod drugih iz delova i iz staklenih traka, niti sa prečagom koja spaja B stubove.
Nego baš ovaj tip panorame iz 1 dela (nazvan visoko čelo)
Ajd na stranu vrtoglavu cenu popravke, ali mislim da ce po sunčanom danu i vozač i suvozač već posle 10-tak minuta vožnje po SUNČANOM DANU da preklinju ovaj panoramski vetrobran...
Za moj ukus, prelep automobil!!!
A i mislim, da ovo staklo možda ima neku strukturnu ulugu u karoseriji, pa je deblje, jače... Nešto mi je prevelika površina, a da nešto ne "drži". Sigurno se mislilo o udarcima kamenčića i ostalog...
Na kraju krajeva, i da je tanko i slabo, nova kola zaslužuju kasko osiguranje!
Stvari koke su lepe a neprektične
Stakleni krovovi
kožna sedišta
stakleni krovovi - sunce će da prži, entrijer brže da propada, tročkovi popravke, svakodnevno pranje - zarad uživanja
koža - vrela po suncu, ledena zimi
bacanje para
Prvo procitajte tekst, nemojte da komentarisete nekon sto ste samo videli slike. Lepo pise da moze da se spusti zastitna roletna u slucaju jakog sunca.
@mile
Svaki Ferrari je lep a nepraktican pa se niko ne zali. Poenta je dati ljudima ono sto zele, pogotovo ako ce to lepo da plate.
p.s.
Ko kaze da koza nije prakticna? Mnogo laksa za odrzavanje, mnogo udobnija. Sto se tice temperature imaju sedista sa grejacima i klimom...
Sto se tice direktnog Sunca, nije problem, postoje "roll-on" stitnici za Sunce (pogledajte u nekom salonu Citroen C3 sa ovim vetrobranom).
Odlicna je fora za semafore i u gradu a jedina mana je sto ne postoje bocni stitnici za Sunce, sto ume da se pretvori u veliku manu.