
Toyota je kao pionir u segmentu hibridnih vozila zauzela sam vrh, ali ni konkurencija ne miruje. Ford je na osnovi evropske verzije monovolumena C-Max odlučio da Japancima pomrsi račune. Automobil će se nuditi u dve verzije: C-Max Energi i C-Max Hybrid.
Oba kao pogonsku osnovu koriste dvolitarski benzinski motor koji je uparen sa električnim motorom/generatorom i litijum-jonskim baterijskim paketom. Dok se baterija Hybrida puni isključivo regenerativnim kočenjem i radom benzinske jedinice, baterija modela Energi može da se puni i putem standardne 220-voltne mrežne utičnice.

Ford navodi da su oba modela efikasnija od Toyotinog Priusa u isključivo električnom režimu vožnje i u kombinivanom režimu kada C-Max prevaljuje 800 kilometara sa jednim rezervoarom.

C-Max Hybrid i Energi će se na tržištu SAD-a pojaviti početkom 2012, dok za sada nije poznato kada će ih Ford lansirati s ove strane Velike bare. Više tehničkih detalja biće poznato nakon zvaničnog debija na Salonu automobila u Detroitu.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Ford