
BMW je 14. oktobra ove godine u Minhenu i zvanično predstavio dugo očekivanu šestu generacije serije 3 (prvo u klasičnoj limuzinskoj verziji sa četiri vrata - fabričke oznake F30), dok će početkom januara 2012. godine na Salonu automobila u Detroitu posetioci moći da vide i novu seriju 3 sa hibridnim pogonom, nazvanu BMW ActiveHybrid 3.
BMW ActiveHybrid 3 će imati 3,0 litarski šestocilindrični benzinac sa 225 kW/306KS i elektromotor sa 40 kW/54KS (s tim što kombinovana snaga iznosi 250 kW/340KS), a njegova potrošnja će po najavama fabrike iznositi oko 6,4 l/100 km.

Hibridna "trojka" će biti u mogućnosti da se kreće i samo na elektro pogon (mada samo od 3 do 4 kilometra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Dejan L
Nije smesno. Taj el. motor sluzi samo za kretanje sa mesta, a nakon par stotina metara ukljucuje se benzinac. Jer najveci napor (citaj zagadjenje) se proizvodi kada se npr. autom krece sa semafora.
Zamisli koliko bi gradovi bili cistiji da svi auti krecu sa elektro motorom.
Samo da naglasim, da je ovo prelazno resenje, jer BMW uveliko razvija motore na hidrogen. Tek tada cemo moci neki auto nazvati "auto sa hibridnim pogonom" jer njegov agregat ne koristi fosilna goriva za pogon.
@Dragan
kakve veze hibrid ima sa hidrogenom. Ako motori budu isli na hidrogen auto ce se zvati "hidrogenac" ili "hidrogenash":))) sve jedno, hibridni auto znaci da se za pogon koriste dve razlicite vrste pogona.
Prvi deo posta si donekle u pravu. Mada zavisi u kom modu se koristi. Elektromotor moze da sluzi i kao neka vrsta KERS-a, da da dodatni boost benzincu, ili da kao sto si rekao u odredjenim trenutcima pomaze motoru u modovima kad se najvise trosi gorivo, tj. kad se oslobadja najvise co2. A prve dve reci u tvom postu su prica u prazno, sobzirom na to kome se obracas...
Kako je ružan od napred, dizajn im je sve gori. Mislio sam da će krenuti na bolje kako je onaj otišao, međutim...
@toma
Ja sam dobio drugaciju definiciju od jednog prijatelja sa Masinskog faksa. Sada sam proverio na netu i on nije bio u pravu, tako da se izvinjavam na greskici po pitanju terminologije.
Vec dugo vremena ja pratim tehnologiju hidrogena u auto-industriji. Po meni to je definitivna buducnost.
@Raziel
imas u novom Autobildu poredjenje nove trojke i petice. Kazu sto se dizajna prednjeg dela tice nova trojka izgleda bolje i mocnije od petice. A petica kida ostale konkurente. Pa ti vidi...
@toma
Ne objasnjavaj se,to ti je japanese fan,fan leksusa :D
Leksus fan,to sam po prvi put ovde cuo :DDD
Zato mu je retko sta dobro u nemcima :D
@toma
Drago mi je da si pročitao novi AB. Što ne reče lepo šta su napisali. Napisali su da prednji deo 5-ce izgleda bledo spram 3-ke. Šta sam ja pričao za peticu? :) Mlakonja (napred).
A zvuk su pohvalili,nema dalje. :)
Kažu "nažalost,zvuk je ,blago rečeno, dosadan i bezličan". Katastrofa je što je isti slučaj sa M5 novim. :)
@pitbull
ima i u Autobildu jedna recenica koja glasi: "tesko da iko moze bolje od BMW serije 5".
Sad zamisli kakva je serija tri kad je prednji deo petice bledunjav u odnosu na trojku, a prednji deo E klase veoma bled u odnosu na peticu:)
@Pitbull
pa sta sam ja gore napisao. Ali tvoj problem je sto ti zapravo NE RAZUMES ono sto procitas. Oni nisu napisali da je prednji deo petice bled, vec da je prednji deo petice bled U ODNOSU na novu trojku. A to je OGROMNA razlika. Ako to ne razumes glupo je da mi se uopste i obracas. Takodje rekli su i da je enterijer u petici mnogo kvalitetniji nego u trojci, ali zato evo ti sad link uporednog testa nove trojke i c klase. Trojka pet zvezdica, c klasa TRI. Dzudzenje zestoko. Nisma siguran da ces imati hrabrosti da pogledas ovu sliku:
http://img849.imageshack.us/img849/6786/3vsc.jpg
Evo izbacio sam ono sto je bilo napisano pre ovog linka:)
To je ono što sam ja od početka govorio,bledunjavi mlakonja. :)
I AB je to napisao. Pa eto,svi vi što ste me napadali,izvolte. :)
Takodje,isto su što sam i ja rekao,rekli za zvuk. A prednji deo F10 jedino može da bude ubedljiviji od w210. :)
Za 212 je smešan. Mlakonja vs predator. :)
"tesko da iko moze bolje od BMW serije 5"
Jedan svakako može. :)
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_E-Class/
E a od nje ne može niko bolje,kao što se vidi iz priloženog. Rezultat 63 + 22 nova testa.
A trojka nova je jedini novi BMW koji ima lepši enterijer od eksterijere,zato što su iskopirali A6. :) Naravno,materijali su daleko po kvalitetu,ali za jedan BMW,odličan enterijer ! :)
Jes kopija A6,ali od boljih treba učiti. :) A enterijer C klase je bolji nego u bmw 5. :) Nije humano porediti enterijer C klase sa "konkurentima" iz svog segmenta. I ovi iz višeg segmenta jedva mogu da izadju na kraj,bmw 5 ne može,A6 može da se bije. :)
@pitbull
znaci u ovom tekstu od 17:33 si se nalupetao za medalju. Kad bi usnews rankirao lupetanje, stavio bi te na prvo mesto. A posto vidim da opet ne razumes ono sto pise na srpskom, pokusacu da ti prevedem sa srpskog na SRPSKI. Autobild je napisao to sto je napisao, a objasnjenje za neke glasi: prednji deo petice je bledunjav u odnosu na novu trojku zato sto nije normalno koliko je dobar i mocan prednji deo nove trojke.
Ali pogledaj samo link, evo da ti ga ponovim i bice ti sve jasno:
http://img849.imageshack.us/img849/6786/3vsc.jpg
ps. jel znas engleski?
hehe, u ovom uporednom testu jedina pozitivna stvar za C klasu u odnosu na novu trojku je:"NEODOLJIVI POPUSTI":)
@PITBULL
Stvarno si mnogo lupio ! Haha...
Enterijer iz C klase bolji od Bmw 5 a A6 moze da se bije...
Haha...
Legendarno,sta se sve nece procitati :D
pittbul,ovaj americki sajt si upotrebljavao na 10 razlicitih mesta da bi nekog ubedio da je e klasa najbolja u segmentu...hahahhaha...nadji mi 1 test gde e klasa bije a6,kamoli bmw 5 onda ti priznajem da si upravu.JEDAN JEDINI.nego sto kaze sojic SA OGRANICENOG JANJACKA LAKO SE MUCKA.brate,merc je sad na trecem mestu i pomiri se sa tim.bmw 3 ne bi uporedjivao sa c klasom jer je 3ica sveza,nova i naravno da ce biti bolja.sve,sve,samo ne uporedjuj sadasnju e klasu i 5icu jer nisu ni pribliznog nivoa.merc nek gleda da odradi s klasu vrhunski jer vam je to poslednji bastion gde ste jaci od konkurenata,po meni.
Problem C klase je sto u tostovima nije losija od trojke za pola ili jednu "zvezdicu", nego za dve. A evo jos jednog uporednog testa, ustvari slika iz tog testa koja uz jednu recenicu kaze sve:
http://img840.imageshack.us/img840/575/autocar07december2011pa.jpg
"Za nekoliko duzina ispred C klase." Do sada jos nisam video da kad Merc izbaci neki novi model bude od starog BMW-a ovoliko bolji. A ne zaboravimo da je C klasa pre manje od godinu dana dozivela zestok fejslifting - kakav ja kod bmw-a nisam video do sada: kompletan enterijer promenjen, prednji deo,... pa moglo bi se reci i da je ovo prilicno nova C klasa.