home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna od premijera na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu bio je i Focus sa novim 1.0 EcoBoost trocilindričnim benzinskim motorom sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem, koji će se u prodaji na evropskom tržištu naći tokom sledećeg meseca.

Focus 1.0 EcoBoost će biti dostupan u dve verzije, i to sa 100KS (potrošnja po fabričkim podacima iznosi 4,8 l/100 km, emisija CO2 je 109 grama po km) i sa 125KS i 170 Nm (sa overboostom 200 Nm, potrošnja 5,0 l/100 km, emisija CO2 je 114 g/km).

Što se cena tiče, Focus 1.0 EcoBoost u Velikoj Britaniji startuje od 13.995 funti.

Takođe, ovaj novi motor će se kasnije naći i u ponudi modela C-Max, Grand C-Max i u budućem B-Maxu.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3094



Komentari

Znaci, bice bolji od onog 1.6 sa cak 85ks sto je na "cuvenoj akciji"?

Autor carobnjak 30 Jan 2012, 20:40

100 KS - OK
125 KS - previše.

Autor Predrag 30 Jan 2012, 20:51

@Predrag
jel bolji od TSI?

Autor carobnjak 30 Jan 2012, 20:56

Jos malo pa ce i Tomos imati vise kubika nego automobili C segmenta..

Autor Panchev9 30 Jan 2012, 21:26

Dugotrajnost??

Autor milan 30 Jan 2012, 21:41

Kakav će to biti zvuk!! Em 3 cilindra, em trubo, pa još malo kao AMG.

Autor Energy saver 30 Jan 2012, 21:56

Ovo treba da stave u mondeo, da leti ...

Autor Moron 30 Jan 2012, 23:21

Ovi 1.0 motori nemaju karike, a sa ovim turbinama i kompresorima ima da se ishabaju na 30.000km
Motor će se menjati kao kod Yuga ručica za prozore

Autor Dejan L 30 Jan 2012, 23:26

@Moron

Odakle to da nemaju karike?

Autor milan 30 Jan 2012, 23:35

@ milan
Idi malo na net. Svako ozbiljan će ti reći da bežiš od 1.0 motora, jer nema generalne, karike se ne menjaju, jer ih i nema na istim!
VW 1.0, Opel 1.0 eco, Daihatsu 1.0
Oni nemaju karike, menja se ceo blok motora, ujak je jurio manji polovan auto, sećam se dobro kada su nam u Chevroletu rekli da izbegavamo te 1.0 iz VW, Opela i Daihatsu-a

Autor Dejan L 31 Jan 2012, 00:06

@Dejan L
Svaki klip mora da ima tri vrste klipnih prstenova (karika) tzv. kompresione, brisajuće i mazajuće (gledano od komore za sagorevanje prema kolenastom vratilu - radilici).

Kod 1.0 motora iz Opel Corse 2 sam ih video svojim očima ;) Inače, taj motor je đubre teško.

Autor Predrag 31 Jan 2012, 00:29

@Dejan L
HaHa, prvi put čujem da auto nema karike!!!
Haha!!

Autor Energy saver 31 Jan 2012, 00:48

Evo video klipa pomenutog motora...

https://www.youtube.com/watch?v=vQH9B9rskhg

Autor Nemanja Grujic 31 Jan 2012, 01:13

Sta kaze lik koji radi u BMW..

I work at a BMW dealership so I think I can help you with that.
Compared to the previous model 1 serie the Focus is much quieter. In the new 1-serie the difference isn't as big anymore but still the Focus wins. A 3-serie, without the stif suspension (M package for example) the 3-serie is quite simular, but the driving position is lower. It also has better comfort, you need at least a 5-serie to get to the level of comfort of the Focus. It's all about personal preferences!
ps.Evo link :
https://www.youtube.com/watch?v=Tap3dtDAAuE&feature=related

Autor Komsija 31 Jan 2012, 01:49

Stari swift 1.0 motor. Bombona.

Autor rasa 31 Jan 2012, 10:20

109 grama... jbg! nista od subvencije koja ide za 99 grama!

Autor Nedjo 31 Jan 2012, 13:02

@Dejan L
Predrag je u pravu jos bih samo dodao da mora da ima klipne prstenove jer da bi se stvorila kompresija u cilindarskom prostoru iznad klipa i da ne bi silazila smesa dole u karter a i klip se zbog velike toplote siri i skuplja kada se ohladi pa se stvara razlika u zazoru sa sutblinom pa zato moraju da se stavljaju karike.

Autor Orlo 31 Jan 2012, 15:53

@Dejan L
Taj koji napravi motor SUS bez karika dobija Nobelovu nagradu, a ti ako znaš rešenje, možeš se proslaviti i obogatiti.
Čekamo odgovor!

Autor Energy saver 31 Jan 2012, 16:57

@ Orlo
Ok, dobio sam u Chevroletu pogrešnu informaciju. Ujak je kupovao polovan auto do 7.000€. Svratili smo u Chevrolet da pogleda Spark. Pitali smo za savet i REČENO NAM JE: ,,Izbegavajte 1.0 motore, nemaju karkie (prstenove), nema zamene karika, već svi klipovi i ceo blok motora, kad se pohaba i kada klipovi naprave riseve, isti gutaju ulje''. Tako nam je rekao njihov majstor!

Autor Dejan L 31 Jan 2012, 17:07

@Dejan L
Izvini, ali i mala deca znaju šta su karike a šta hilzne!
Mislim da bi trebao imati bar malo tehničke pismenosti da bi mogao da daš nekakav komentar.
Mislio sam da na ovom Blogu, ne postoji čovek koji ne zna šta su karike a šta cilindri i kakvi mogu biti!!
I onda ostaviš ovako negativne komentare za neki novitet, hvališ Škoda i Fiat motor, a u stvari precizno ne znaš ni ta je motor!!

Autor Energy saver 31 Jan 2012, 18:57

E, sa čime se Vi bakćete, sa hilznama, karikama ... Šta li je sledeće?
Mene je, inače, kao velikog "poznavaoca" motora, uvek fasciniralo to što se "radilica" rotira, a klipovi ne ... To je "vrh" ... Valjda bi oba dela trebalo da se rotiraju ili oba kreću pravilinijski.

Autor Moron 31 Jan 2012, 19:24

@ Energy saver
Hilzna je valjda cilindar spojen sa blokom motora duž koga se kreće klip, a karike su oni prstenovi na klipu, za koje je majstor u Chevroletu tvrdio da ne postoje na klipovima VW-a, Corse i Daihatsu-a od 1000ccm.
Nisam mašinac, ali tazlikujem delove motora.

Autor Dejan L 31 Jan 2012, 21:03

Mene odusevljavaju ljudi koji pored interneta i wikipedie slusaju priucene, preko veze zaposljene radnike-ce po nasim prodavnicama, prodajnim salonima itd...

Autor tommy... 31 Jan 2012, 22:44

komentarisete Opel Corsu 2 sa motorom od 1.000 kubika a nikada se niste ni vozili u njoj a kamoli je imali . . . Ja je vozim 8 godina . Presla je do sada 99 000 kilometara . . . Sada je stara 14 godina i nikada nisam imao nikakvih problema sa motorom . Jedino sto je promenjeno je "klapna za vazduh" , recimo da se tako zove i sada cu menjati "druk lezaj" a preventivno i lamelu sa korpom . . . Ako kupujete auto sa tri cilindra , prema njemu morate tako i da se ponasate . Nije to Mercedes , Ferarri , BMW . . . Pa da mislite da mozete da se trkate ili putujete svakog dana na dugim relacijama . To je mali gradski auti koji zavrsava osnovne stvari bitne za jednu cetvoro-clanu porodicu .A i registracija za takav auto na god. nivou je 100 eura.

Autor ivica 17 Feb 2012, 12:00