home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je potvrdio da će uskoro u modelima A6, A6 Allroad i A7 Sportback ponuditi novi Biturbo dizel motor.

Radi se o 3,0 litarskom 6-cilindričnom pogonskom agregatu koji će razvijati snagu od 230 kW/313 KS i najveći obrtni moment od 650 Nm. Motor će biti uparen sa 8-stepenim tiptronic menjačem i quattro pogonom na sva četiri točka. Dovoljno da A6 do 100 km/h ubrza za 5,1 sekundu (5,3 s za A6 Avant i Allroad te A7) i postigne (elektronski ograničenu) brzinu od 250 km/h.


Uprkos velikoj snazi i momentu, motor je relativno štedljiv s obzirom da uz stop-start sistem u proseku troši oko 6,4 l/100 km i emituje 169 grama CO2 po km.

Izvor: Index.hr

Foto: Audi 



čitanja : 4110



Komentari

Kakav motor pure brutal power and torque! :)
Jos im fale manji 2-litreni motori sa oko 200 KS da zamene "slabije" 3-litrene motore...konkurencija ih ima...

Autor Orlo 03 Feb 2012, 11:56

Kralj dizela. :D Samo poredjenje, 535d dize 100 za 5,8, 640d za 5,5, Alpina sa 350 ks za 5,2. :D

Autor McLaren 03 Feb 2012, 12:17

@McL
ne LAZI za 535d.
RWD vs. AWD:)))

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 13:03

Kralj dizela. :D Samo poredjenje, M550d dize 100 za 4.7...:)
E sad vec izgleda tacnije i korektnije:D

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 13:09

M50d ima tri turbine i trajace krace od tri kisna petka. :D

Autor McLaren 03 Feb 2012, 13:16

@ljubitelji mercedesa
vidim ovde sve strucnjak do stucnjaka, bmw 3.0d sa 380ks ce se raspasti odmah al zato merc sa 2.0b i 350ks (a25) ce trajati ko rimsko carstvo, jel tako?

Autor maxi 03 Feb 2012, 13:57

@toma
Није објективно да упоређујеш технологију (три турбо) коју Фолцика још не поседује са оном која им је тренутно топ понуда. Једноставно нема смисла. Када у некој будућности Порше развије три-турбо па када у некој још даљој будућности премости технологију Аудију, е онда ће бити реално поредити их. (наравно, тада ће квад-турбо опет дистанцирати радионице тамо где им је место). За сад ово што су представили отприлике парира БМВ моторима од пре три године и прилично су се приближили, нема шта! Још да наруче пар интернет гласања и ето их скроз близу... :)

Autor Гагиба 03 Feb 2012, 14:50

@Gagiba
Audi i Bmw su ako pogledamo izjednaceni sa dizelima...
Msm,po meni su tu negde...
Audijev 4.2tdi je fenomenalan,pogotovo kada se pogleda A8 4,2tsi i 4,2tdi,ubrzanje TDI ima bolje,manju potrosnju...
2.5tfsi je jedan od najboljih motora na svetu.
Novi 4.0 benzinac je takodje vrhunski,mislim pokazao se u S8 :D
P.S
Porse da je izbacivao ranije novu 911 imao bi ranije tri turbo...
Nemoj vise da stavljate Bmw ispred Porsea,postace smesno.
Porse je oduvek veliki inovator ;)
Kada su izbacili cudo tehnologije,sportaka kakvog svet nije video 959,Bmw o tome nije mogao ni da pomisli...Nisu ni sanjali da tako nesto moze da postoji ;)

Autor dusan 03 Feb 2012, 15:17

Ne znam samo kakva je konfiguracija turbo punjaca na ovom V6 audiju. Kod BMW-ovog bi-turbo dizela, postoje dve razlicite turbine, i obe opsluzuju svih 6 cilindara, manja u nizim obrtajima i veca u visim obrtajima. E sad, kako je kod Audija? Posto je V motor u pitanju, da li su dve identicne turbine, pri cemu jedna opsluzuje jedan, a druga drugi red cilindara, kao sto je klasicna konfiguracija za benzinske V8TT motore?

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 15:55

previse nasviran motor

Autor moron 03 Feb 2012, 17:45

@dusan
Јесу изједначени, истина је, али у производима који су на истом технолошком нивоу. Е сад, што Фолцика касни неке три године у развијању агрегата то је друга ствар. Ако је за утешити те, Дајмлер каска и добру петичицу... :)))
Ја заиста ценим историју али од прошлости се не живи. То што је некад неко и то...можда је било битно некоме некада и то, али мени је занимљиво оно што се тренутно дешава а то је апсолутна доминација на свим пољима присутности од стране аутоиндустрије. Остаје само жеља за новим М1 и евентуално М8 да се и ту почисте радионице и онда полако да се крене у развијање неких летилица јер на земљи више нема шта да се тражи!! ;)))

Autor Гагиба 03 Feb 2012, 17:51

П.С
Слажем се за 2.5. Доказано опасан агрегат!!

Autor Гагиба 03 Feb 2012, 17:52

Gagiba, u kompletnoj gami motora Mercedes je jaci. :) Jedino nema tog dizelasa sto ce da traje manje od 100k km. :D

Autor McLaren 03 Feb 2012, 18:33

mclaren,moze li bez provokacija i tih smesaka i ako ti nista nije smesno(ja mislim da ti se place jer merc nakada nije bio inferiorniji nego sad)?evo da ti postavim 1 link da ga proucis pa da mi kazes da li tvoj dragi merc ima nesto slicno.
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m550d_xdrive.html

Autor bmw 03 Feb 2012, 19:46

evo mclaren..samo jedno poredjenje..vise necu..mercedesov novi motor 350..benzin..ima ako se ne varam 306..konja..vidis bmw..to ima sa 3.0 motorom 306..konja..ali pre 5...godina..

Autor ivan 03 Feb 2012, 19:57

Autor ivan 03 Feb 2012, 19: 57
Taj 350 je atmosferac sa 306 ks a bmw ima dve turbine. :))

Autor McLaren 03 Feb 2012, 20:27

@bmw
Delim misljenje sa ostalima da je previse nasviran,ali ok...
Ja bih ga svakako zaobisao...
Pravi izbor bi bio ovaj...
http://www.fastestlaps.com/cars/audi_audi_a8_42_tdi_quattro.html
Iako je tezi i slabiji,obrati paznju na ubrzanje.
Bas sam pogledao Bmw 750i xDrive 4.4 V8,405ks(jaci od 4.2tdi za preko 50ks),ima slabija ubrzanja i do 100 i do 200...

Autor dusan 03 Feb 2012, 20:46

http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_750i_xdrive.html
od 0 do 200 bmw ga ostavlja daleko iza sebe....

Autor bmw 03 Feb 2012, 20:54

@bmw
Nisam lepo video,opet...Nije nesto narocito PUNO pogledavsi snagu ta dva automobila ;)
1/4 mile - brzi tdi

Autor dusan 03 Feb 2012, 21:45

@dusan
Ti, koji si bio uvek u fazonu, "porsche-u ne trebaju sirova snaga i ubrzanje, vazan je balans, bla, bla, bla,..." - pretvorio si se u pitbulla i mclarena kojima se celo poredjenje dva automobila svede na to da li ubrzavaju za desetinku brze ili sporije. Ne valja ti to:)
Ali ako bas hoces da i to gledamo, onda se moraju naci malo relevantniji podaci od onih koje ste ti i bmw linkovali. Ako pogledate na fastestlaps.com videcete da za ta dva automobila su podatke uneli "unknown" za audi i neki "Georg" za BMW. Boga pitaj kako su oni merili. A po fabrickim je npr. audi 5.5, a BMW 5.1. Potpuno je normalno (barem kod BMW-a) da dizel ima do 100 bolje ubrzanje od malo jaceg benzinca, sto je zbog boljeg obrtnog momenta. Eto nadam se da sam bio dovoljno jasan.

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 21:58

...a oni koji misle da su BMW motori previse nasvirani, neka proguglaju i nadju chiptunere, gde za nekoliko stotina evra biturbo dizel iz 535d sa 299ks (stari model) nasviravaju na preko 400ks. Ovaj tri-turbo ce ici na jedno 450-480ks. BMW na serijskim motorima uvek ostavi luft od barem 30-40% snage. Upravo zbog sigurnosti, pouzdanosti i dugotrajnosti. E sad to sto razliciti ljudi razlicito "*rkaju" auto, i sto kod nas tu i tamo rikne turbina zbog goriva pa se cuju svakakve price, to je neka deseta tema.

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 22:04

Pa nije velika razlika izmedju 4,2 tdi i 750. 5,5 i 5,6 do 100. Inace sam gledao kada A8 4,2 tdi ide 266 sa pola gasa. Lud auto 100% E zamisli jos kad odes na pumpu pa iznenadjenje, bmw 20l a Audi 7. :D

Autor McLaren 03 Feb 2012, 22:08

E da, na prolece sa faceliftingom izlazi i model 750dX. Cisto da se i u toj klasi zapecate stvari. Zamisli tek onda iznenadjenja i na pumpi i na drumu.

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 22:17

bmw ce dosta posvetiti paznje tezini automobila,tako da se ocekuju dosta lakse karoserije sa jos jacim motorima.zamislite samo 7icu sa 50d motorom a da je laksa za nekih 150kg...realno,sa ovim dizelom su zadali domaci zadatak konkurenciji,da se ne lazemo.

Autor bmw 03 Feb 2012, 22:41

Da, Tomo, taj ce motor da dobije kec i trojka. :D

Autor McLaren 03 Feb 2012, 22:50

Jedinica ne, trojka i cetvorka za godinu dve...

Autor toma M50d...brm, brm 03 Feb 2012, 23:29

@McLaren
МБ је јачи искључиво тамо где БМВ никада нече бити а то су Актрос машине, аутобуси и наравно трактори! Што се тиче програма у коме БМВ орбитира, ту је Мерцедес одавно пола деценије иза а једина каква таква конкуренција је у виду Фолцике односно њеног горенаведеног експонента!
А кад се 50д дочекају тјунери попут на пример G power-a онда ће тек да буде тотално понижавање!!! Мада и то више полако губи смисао јер и овако је превелика дистанца...

Autor Гагиба 04 Feb 2012, 00:26

Gagiba
Mnogo si samouveren. U teskoj si zabludi covece... Ovo da ti ljudi citaju negde javno, padali bi od smeha.

Autor McLaren 04 Feb 2012, 01:04

@Gagiba
A kombajni?:)
Nego malo da se uozbiljimo. BMW stvarno cepa mecku zesce. Ovi pak gube polako konce. Najavljuju gomilu modela u rangu od 18-20 hiljada evra. Jedino tako mogli bi da stignu autoindustriju, koja pak jos uvek nema auto ispod 24 hiljadarke, ne racunajuci akcijske cene na nekim trzistima. Doduse, izbacice i oni mali auto od 18-19.000, ali tada ce tek da nastane pornic, kada su prodajni rezultati u pitanju. Ipak je marketinski velika stvar kad se kaze "Najveci premijum proizvodjac"...Mnogo bolje zvuci nego "best or nothing". Ovo drugo zvuci kao sa tv-shopa:)

Autor toma M50d...brm, brm 04 Feb 2012, 01:53

@toma
Nisam se ja u njih pretvorio...
Jednostavno,ne mogu da gledam trkacke sposobnosti Audija 4.2 dizel...
Pogledam ubrzanje posto si i ti a i ostali to spominjali par dana zbog M Dizela.

Autor dusan 04 Feb 2012, 02:05

Ja u poslednje vreme nisam video nikog na ovom blogu ko više od tome priča o ubrzanjima. Nakon što se novi M5 konačno upristojio sa ubrzanjima,pa mu je to sad odjednom postalo najbitnije. :)
Ako,ako. :)
Pomak.
A nema veze što nema zvuk i što se čuje kao 2.0 turbo. :)
4,4 do 100,odlično za jednog BMW-a. :)

Autor PITBULL 04 Feb 2012, 03:05

4,4 za tesenje onih sa povredjenim emocijama, a zvuk je stvar gluvoce onog ko slusa. Mada ga neki nikad uzivo cuti nece.

Autor toma M50d...brm, brm 04 Feb 2012, 19:29