
Seat je danas objavio slike svog najmanjeg modela Mii i u varijanti sa pet vrata (dimenzije su iste kao i kod trovratne verzije), koji će premijeru imati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi.
Ponuda motora će obuhvatati trocilindrični 1,0 litarski benzinac sa 44 kW/60KS i 55 kW/75KS, dok se zapremina prtljažnika kreće od 252 do 951 litra.

U ponudi će biti i ekonomičnija Mii Ecomotive verzija koja sa motorom od 60KS ima potrošnju od 4,1 l/100 km (emituje 96 grama CO2 po km), a sa 75KS troši 4,2 l/100 km (emisija CO2 je 98 g/km).


Za sada nije poznato koliko će verzija sa pet vrata biti skuplja od trovratnog modela, ali ovde podsećanje da će brat blizanac iz Volkswagena, up! sa pet vrata, u Nemačkoj biti za 475 evra skuplji u odnosu na verziju sa parom vrata manje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
1*Citigo
2*UP!
3*Mii (kakvi su mu ovo šiljci?)
U Seatu izgleda plaćaju dizajnere za samouništenje...
@ carobnjak
1. ako sam nekog ovde cenio zbog poznvanja automobila, onda si to ti. Uhvatio si se Honde NSX i Seata, samo da bi prkosio R8-ici i Škodi. Ja volim Seat, ne volim njihovu politiku cena i njihove troškove održavanja, bezobrazni su, zato su i prodali 8 kom u decembru.
@ Predrag
Jesi li vozio Punto klasik, Grande Punto? Nemoj mi reći da su Yugo, 101 i 128 bolji od Klasika! Grande Punto sam vozio, kočnice extra, zvučna izolacija 10+, ubrzanja još bolja, vrata se zatvore na klik. Panda... nas 5 odraslih je selo u pandu.
@ obojica
Nemojte biti kao toma i kompanija kad se uhvate za bmw
@Dejan L
izvini, imam pravo na svoje misljenje! Ne vidim nikakvu paralelu izmedju marki i modela koje si naveo.
Da te podsetim NSX je bila japanski Ferrari dok je Audi pravio modifikovanog Passata, a SS je postao tek uzimanjem Lamboa pod svoje...
Uopste nijie rec niti o cenovnoj politici Seata, a jos manje servisa!
P.S. nemoj ti da kritikujes druge! Kojim pravom? Nijedan prethodni komentar uopste ni nije upucen tebi (onaj za NSX je greskom), ne izigravaj sudiju!
@Ex Italo fan
:( Nisi dobar.
Mii je sa ovim šiljcima k'o neki đavolčić, samo mu fali onaj bodež :))
@Dejan L
Jesam Classica. Za sneg nije bolji od Yuga, nije jeftiniji za održavanje i nema izdržljiviji sistem za oslanjanje i upravljanje.
@ carobnjak
Iz iskustva i poznavajući pojedince koji voze Honde, nisam stekao da su one pouzdane KAO NEKAD.
Pogledaj Jazz, korozija na spojevima i tačkama punktovanja, menjač crko na 5.000km, na Accordu spala boja jer je ekološka, rastvorljiva u vodi. Civic 2000.god, elektronika poludi kad god se vrati iz perionice. Zaboravi te priče bilo nekad.
Audi i da je bio redizajnirani Passat, je napredovao, a nije nazadovao kao Honda! Dizajn da ne komentarišem, jadno da jadnije ne može biti!!!!!
Daj mi argumente zašto bih kupio Seat! Felcija i Fabija su nas služile perfektno, nemam reči, a i ono što smo zamenili posle 120.000km je jeftinije od DŽ. Sigurno bi opet kupili Škodu da ne valja. A imali smo i druge marke vozila, Ladu special, Fiat 126, Ladu Samaru, Ctroen BX, Audi 80 B4, Škodu Feliciju, Fabiju 1, Peugeot 307sw. Obrni okreni Škoda, 1. ne preplatiš je, a 2. ne košta te u postprodaji (održavanju).
@Dejan L
nista od navedenog nisam ni pominjao a jos manje negirao...