
Nakon predstavljanja M5 sedana, BMW se priprema za promociju još jednog M modela. Nemci će naime početkom marta na Salonu automobila u Ženevi predstaviti i novi M6, a kao i ranije, u ponudi će biti M6 Coupe i M6 Cabrio.
Za razliku od starog M6 modela sa V10 motorom, novi M6 će imati 4,4 litarski V8 bi-turbo agregat. Ovaj V8 motor rapolaže sa 412 kW/560KS i 680 Nm obrtnog momenta, a u M6 Coupeu i M6 Cabrioletu je uparen sa sedmostepenim M-DCT menjačem sa duplim kvačilom.



M6 Coupe od 0-100 km/h ubrzava za 4,2 sekunde, do 200 km/h stiže za 12,6 sekunde, a po fabričkim podacima u proseku troši 9,9 litara goriva na 100 km i emituje 232 grama CO2 po km. M6 Cabrio do stotke stiže za 4,3 sekunde, do 200 km/h za 13,1 sekundu, a potrošnja (opet po fabričkim podacima) iznosi 10,3 litara (emisija CO2 je 239 g/km).

I M6 Coupe i M6 Cabrio imajmu najveću brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h, s tim što će u ponudi biti i opcioni M Driver’s Package koji podrazumeva najveću brzinu od 305 km/h.


U paketu su i atraktivniji izgled spoljašnjosti, doterana unutrašnjost, jači kočioni sistem sa diskovima od 400 mm napred i 396 mm (opciono i sa M karbon-keramičkim kočnicama), M sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, širi tag točkova (za 30 mm), M alu točkovi od 19 inča sa gumama 265/40 R19 i 295/35 R 19 (opciono i od 20 inča), Dynamic Stability Control (DSC), Dynamic Damper Control (DDC), ABS, Cornering Brake Control (CBC), Dynamic Brake Control (DBC), Brake Assistant, opcioni M Head-Up Display...

Krovu kod M6 Cabrioleta je potrebno 19 sekundi da se otvori i 24 sekunde da se ponovo zatvori, a to je moguće pri brzinama do 40 km/h.



Što se cena tiče, novi M6 Coupe će u Nemačkoj koštati 123.600 evra, a M6 Cabrio 131.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nisam ocekivao da ce biti ovoliko agresivniji od obicne verzije. Karbonski krov sa onim zlebom, i maska sa nejednako poredjanim resetkama su stvarno prelepi detalji. Moram priznati da sam pomalo razocaran sto nema svih 600 konja, ali i ovako ce da bude medju najboljim GT-ima, ako ne i najbolji.
To je to. Zanimljivo mi je sto su na prednji bubreg stavili malu oznaku M6, toga ranije nje bilo. Cini mi se..
Ova vest ce danas imati najvise komentara.
Vise manje ocekivano,nista revolucionarno ali dosta lep,ne svidja mi se detalj u vidu ovih krilaca na gornjem delu usisnika.Mada ostajem pri stavu da je nova serija 6,jako dosadan auto.
Odličan, ako bih tražio dlaku u jajetu možda jedino volan, (Kao da nekako odudara od ostatka) no verovatno stvar navike...
ostaje zal za cifrom od 600 ks...ali ubrzanje obecava :)
Da li se spominje i x drive verzija ?
Lep auto, nema sta. Mnogi BMW fanovi su se nadali cifri od 600 KS. Pitam se kakav ce biti zvuk, posto je novi M5 malo razocarao na tom polju. Nema vise tog jedinstvenog V10 zvuka :(
Licno ja bih pre uzeo Carreru S i jos mi ostane kusura ;)))
Kakva azdaja...kida koliko je dobra, definitivno jedan od najboljih GT-a na trzistu. Moj favorit je uvek bio cabrio serije 6. Motor, snaga, ubrzanje sve na vrhunskom nivou.
@Nemanja BB
Bilo bi lepo da ponovo ovde M divizija umesa prste i ubaci 3.0 Tri-Turbo dizel sa x-drive-om. :)
znaci do stotke 3,8..dobro uradjen auto..svaka cast..konkurencija place..
OPAAA :) Ja sam i znao da nece biti tolka konjaza,malo li je 560 hp.Svidja mi se nevidjeno krov,zljeb na krovu,unutrasnjost nema lepse trenutno :)Svaka cast,e sad razni BMW-ovi tjuneri su na potezu :)bice svasta:)
Tehnicki verovatno savrsen. Dizajnerski - nedovojno uzbudljiv i nedovoljno ostar (za moj ukus); previse "otekli i nabubreli" farovi napred, "mnogougaoni" dizajn spoljnih zadnjih svetala. Previse haoticno za jedan kupe. NEnterijer vrhunski.
BMW je konacno otvorio radno mesto dizajner kokpita i enterijera koje je ugaseno pre jedno 25 godina odprilike !!!
sve pohvale!!!
Auto izgleda sjajno. Tako je agresivan, a da pritom nije uopste skarabudzen i prenatrpan detaljima. Prijatno sam iznenadjen. Mada sam zbog BMW-a u poslednje vreme izgubio osecaj za prijatnim iznenadjenjima. To mu sad dodje ko dobar dan:)
@NemanjaBB
xDrive-njet, ubrzanje obecava-ispod 4:)
Extra izgleda, mada ipak ostaje zal za zvukom prethodnog motora.
@toma
Kako se zove ova plava boja i kolika je doplata za nju?
Svetla napred i nazad: neverovatno dosadno, veliki korak nazad za razliku od prethodne serije.
@Bati
San Marino Blue. Ova druga je Sakhir Orange. Mislim da su u pitanju standardne metalik boje. Dakle trebalo bi da je doplata ispod 1000 evra.
@toma
Fenomenalna je ova plava, a za doplatu pitam zato sto mi se cini da nije standardna metalik, ako jeste svaka cast onom ko je smutio.
@Bati
pardon, kod ovog modela doplata za ovu boju mislim da je 0,00 evra. Ako resis da ga kupis ova boja ti dodje za dz.:)))
BATI Kod BMW-a zvuk potice ispod haube,uzivis se u njega,nebitan je pozadi zavrsni izduv,vec sta on sapuce ispod haube... Treba uzivo cuti bmw nije to to na youtubu :)Na semaforu kod Spensa NS ispred mene stajao ml320 zagledam se odpozadi,i vidim na desnoj strani fali izduv,na levoj ga ima,, i to je bio onaj cetvrtasti,kad vidim cev na ovom delu gde fali(a cev ko na stojadinu)iii sta sad oni samo namecu zavrsetke radi estetike,dok kod bmw zavrsetak je izjedna sa loncem zadnjim.:)
@RR
Nisam ja uopste doveo u pitanje odakle potice zvuk, niti sam uporedjivao sa nekim drugim markama, vec sam samo rekao da nema sanse da se ovaj cuje kao prethodni. I ne moras da se brines, slusam ih ja dosta uzivo.
mogu da zamislim vreme na stazi...ovo je ultimativna masina sa jednim od naj motora danas.
@Bati
Ne obracaj paznju na RR,decko je izjavio da je Aston Martin u fazonu,slican kao Merc,Bmw i Audi,i da ni u cemu nije bolji,samo sto ima vecu cenu.
Sta dalje da pricamo...
Eeee,cudno kako danas ljudi ne cene i ne postuju mnoge proizvodjace.
Lep enterijer nema sta,bas mu lezi uz karakter,jednino sto su malo vise trebali da porade na agresivnosti.
Dizajnerski gledano,jako lose je odradjeno,kao da su ga pravili bmw-ovi fanovi,pogotovo ona linija od Dzojstika koja ide ka desnom kraju table,u obliku iskrivljene skije a volan je kao na prvom modelu glisera sa kamandama..hoas mogli su malo vise da se potrude.
DUSAN kako si ti smesan :)pogledaj sliku unutrasnjosti,nekazem da unutra nema skupih materijala,ali izgleda tuzno,to sto si ti nalozen na Astona to je tvoj problem :) BATI drago mi je da slusas :) MercedesInfo ma da odvratan je ko ce te kupovati...pogledaj samo taj menjac,bas je nula od auta :)ccc boze moj!!
E, ovo je vec nesto! Svaka cast! Mnogo, mnogo lepsi od standardne sestice.
Sto se tice enterijera, medju Couple klasom, tu je CL sampion. BMW nikada nece stici MB po tom pitanju:
http://img.netcarshow.com/Mercedes-Benz-CL-Class_AMG_Sports_Package_2010_1600x1200_wallpaper_05.jpg
@Dragan
da si rekao da je sampion u klasi nekih predsednickih limuzina, pa aj da razmotrimo, ali medju kupeima, koji pak asociraju na sport.... Ali ok, lepota je u oku posmatraca. Reci mi samo da nemas vise od 60 godina....
@Rolls
Koliko godina imas,stvarno?
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2010-dbs_volante/1024x768/wallpaper_1a.htm
Molim sve da mi kazu da li im ovaj enterijer izgleda tuzno kao doticnom Rolls-u?!?!
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2010-dbs_volante/1024x768/wallpaper_0f.htm
Aston Martin je remek delo,i nije da se lozim,nego imaju fantasticnu istoriju,i dalje su vrhunski i zato ga i volim!
Ovo kupuju bas oni koji umaju kintu ali i stila!
DUSAN Ma neka misli ko sta hoce,nemarim ja kazem svoje misljenej :)a tebi neki drugi sa bloga neka kazu svoja misljenja,svako ima svoje:)Evo voleo bih da cujem TOMU sta kaze na sve ovo :)
Lako cete primetiti razliku izmedju zvucnika od 500 i zvucnika od 1000 evra, ali cete zato prilicno tesko primetiti razliku izmedju zvucnika od 5000 i onog od 10000 evra. Poredjenje enterijera novog M6 i nekog aston martina je kao poredjenje zvucnika od 5000 i od 10000 evra. Aston Martin ima tu prednost sto je jako skup i radi se u manjim serijama pa im se moze da mnoge stvari rucno uklapaju i da ubacuju skuplje materijale. Medjutim u M6 (i generalno u seriji6) enterijer je izuzetno kvalitetan. Druga stvar je sam dizajn koji nema veze sa kvalitetom materijala i zavrsnom obradom. Enterijer u astonu je kvalitetan (to ne sumnjam) ali dizajn je stvar ukusa. Puno velikih okruglih hromiranih (aluminijumskih) tastera ne volim. Kad su hrom ili aluminijum u pitanju volim diskretnije detalje u vidu neke tanke ivice, prstena na nekoj komandi i sl.
TOMA Cenim tvoje misljenje to sam mu i ja rekao,pa nek pita Mercedesove fanove sta bih pre uzeli CL ili astona :) pa neka odgovore,a ja znam odg.To kupuju kolekcionari auta koji oce da ga ima i tacka,Aston je za BMW group ili Folcvagen obicna radionica koja izradjuje male serije... :)