
Objavljene su nove fotografije nove generacije Kijinog Ceeda, uključujući i
prve zvanične slike unutrašnjosti.

Podsećanja radi, svetska premijera novog Ceeda će biti održana 6. marta, na Salonu automobila u Ženevi.


Ranije objavljene slike novog Ceeda možete pogledati OVDE.
U nastavku pročitajte i PR saopštenje uvoznika Kije za Srbiju
Novi Kia ceed spaja stil sportskog kupea sa prostranošću i praktičnošću
hečbeka.
Drska spoljašnjost, koju najviše karakterišu prema gore potegnuti farovi,
hromom oivičeni okviri prozora i mišićave linije, odmah privlači brojne
poglede. Atraktivan eksterijer dopunjuju ergonomski, prema vozaču blago
okrenuti centralni deo armature i kvalitetni materijali u unutrašnjosti.
Novi ceed je tehnički savremen predstavnik Kije u C klasi, a između ostalog ga
krase i višestruko nagrađeni dizajn i revolucionarna 7-godišnja garancija.
Premijera novog ceeda predviđena je 6. marta na salonu automobila u Ženevi, a
na tržištima širom Evrope očekujemo ga od aprila.
Lepo bogami... mada je ovo sigurno samo u naj, najvišoj opremi sa kojom auto ima da košta jedno 20k evra, dakle za naše tržište više reklama nego realnost za kupce Ceed-a.
i30 je originalniji i bolje izgleda spolja, a Cee'd iznutra i vuce poreklo sa Optime. Mada iskreno oba kompakta su vrhunska. Ovog puta nece da budu omiljeni zbog cene (bestbuy - nekima nepoznat termin) nego i zbog ostalih vrednosti. Bravo!
evo... još jedan, direktno u oko našim predrasudama :))
šteta samo, da su kod vanjskog dizajna bili malo rezerviraniji. ali nadam se, da će trivratni ProCeed to popravit.
ali bilokako okreneš, očito je, da su koreanci napravili još jedan ogroman korak napred i da je definitivno prošlo vreme, kad smo mogli "uzvišeno dizat europski nos" nad njima i sprdat se iz njih... to je sada valjda jasno i naj "ćoravijima" među nama... :)
Ceed odlicno izgleda spolja...zaista bez zamerke...
Kako je neko rekoa ovo je verovatno tabla top linije opreme sa navigacijom i sl, sto ce da kosta...nadam se samo da su samo izmenili izbor materijala unutrasnjosti, jer sto sam do sada video nisu bila najsrecnija resenja. Ali ako je to popravljeno vrhunski izgleda auto. Videcemo jos i cene
Posto ce verovatno da kosta koliko i normalan europejski automobil, a mozda i vise ( kao optima ili i40 ), gde je neka ubedljiva racionalna kvaka za kupovinu ovoga? 7-godisnja garancija sa 4 strane sitnih slova o 'garancijskim iskljucenjima'? Ili 'natprosecna' garancija na koroziju? Ili sta?
Jos da eliminisu ova "riblja usta" sa maske. I dalje je Astra lepsa, a i30 je napravio mnogo ozbiljniji dizajnerski iskorak od ovog.
Unutra je za tu klasu automobila fantasticna , pravi primer kako auto u to klasi moze da bude veoma interesantan i zanimljiv za razliku od golfa !
@Regular...
racionalna kvaka? a u čemu je racionalna kvaka u kupnji Golfa, Astre, 308-ce, C4-ke ili nekog drugog? zato jer neki od njih drže polovnu cijenu? kakvu cijenu? imam četri godine star A4 2.0TDI, koji je nov koštao 37k eura a sad ga ne mogu prodat za 16k (sa 81k kilometara na satu)!!! isti k*rac mi je i s C2, (4,5 godine 29k km) ... nov me koštao 10k eura sad ne mogu za njega dobit više od 4k eura... jedan od njih mora od kuče (zbog one drle od Passat službenjaka, kojeg sam spomenuo u jenom od Optima komentara)! pa mi ti sad racionalno objasni, kojeg od njih da prodam ili kojeg od njih je mi je bilo gluplje kupit?!
znači racionalni razlozi za nabavku ove Kie su u svemu... ili u ničemu! i to i je point svega!
ili ako želiš, da "prevedem"... kako ova Kia (ko i ona o kojoj smo pričali prije) više ni iz daleka nije neka ogavna, nemaštovita, jeftilen drla, kojoj je jedini razlog za kupnju bila smiješna cijena, racionalni razlozi za kupnju ove, svode se jednostavno na to, svidja li se ti auto ili ne! znači... na osobni ukus, trenutnu "akciju" ili nešto slično...
znam, da je teško sudit auto "prek slike" ali napredak je već na slikama tako očit, da bi sve predrasude morale polako otić svojim putem! pogotovo kad (ko što piše u vesti za i30) srede i nove, pristojnije motore...
u kratko... ovo je već druga Kia, koju bi bez srama kupio zbog toga kako izgleda i što nudi a ne zbog toga jer je nova upola cijene europskih konkurenata...
@drugmirko
Hoces da kazes da KIA slabije gubi cenu od Audija?
Nisi valjda mislio da ces dati 37k pa za 4 godine da ga prodas za isto ili 2,3k manje?
Trebao si onda da ga kupis polovnog za 13,14k pa da ga posle prodas za 11,12 i to je to.
@dusan
ne... želim da kažem, da i premium gubi cenu isto ko Kia (ili Citroen ili bilošto drugo) ;)!
i da je na primjer "racionalnost" kupovine švabe, zato jer kao "drži cenu", najobičniji mit! jer su mi u istom periodu i "ubermensh" Audi i "šlampava" Citroen drla izgubili 60% početne cene!
sve to govorim zato, jer ova Kia izgleda toliko dobra, da ti kod kupnje, u usporedbi s konkurencijom, neće više trebat neki "racionalniji" razlog od toga, koji od njih ti se više sviđa!
jer ako ne pre, za koju godinu dana i ova Kia će koštat odprilike isto ko i ostali slično motorizirani i slično opremljeni konkurenti... ;)
ps. za "polovnu logiku"... da sam kupio polovni, 5.g stari A4 (13k eura), vozio ga još 4. godine i nabio mu još 80k km, prodavao bi 9-10 godina star krš i bio bi sretan, da za njega mogu 4-5k eura... ;).
i gle čuda... opet smo kod gubitka 60% uloženog novca :)!
Sad sam našao malo više vremena da zagledam detalje.
Prelaz sa branika na krilo, malo mi tu nešto ne leži na oko, nadam se da je u pitanju samo odsjaj (prednji deo).
A što se tiče zadnjeg dela,takodje prelaz sa branika na polustranicu, skroz suvišna linija paralelna sa linijom spoja. Nastavlja se na far, nadam se da će makar da služi kao ojačanje lima
Potpuno ste u pravu da i nemci gube na ceni, to doduše najmanje važi samo za GOLF jer je on uvek na ceni. Ovaj Ceed ima mnogo više aduta sada ali nije uopšte u pitanju da li je auto dobar jer sigurni jeste , nego šta je bolja kupovina da se ne bi kasnije kajali kad puno izgubimo na njemu. Trenutno ima dosta auta na akciji(Golf 6, Ford focus, Pežo 308 i sl.) tako da ovaj Ceed i novi I30 jednostavno moraju da budu jeftiniji ili da za istu cenu daju dosta opreme i malo življe motore od ovih osnovnih u gore navedenim autima. Trenutno se sve svodi da auto treba kupiti na nekoj ad akcija a ne čim izađe jer je tu sva mudrost dobre kupovine.
Unutrasnjost je odlicna, jedino sto mi se ne svidja su prednji farovi, koji su bolje odradjeni kod njegovog brata iz Hjundaia
Druže Mirko
Mada smo verovatno matore konjine, sve nas još uvek po malo drže dečačke predrasude ( pa i ona "Deutschland über alles" ), ma šta mi o tome ovde tupili. Kako vidim, ni sam ne voziš kiu sefiju ili daewoo nubiru, espero ...
U tom "svetlu", nemam ja ništa načelno protiv korejske braće, dok god im je cena u granicama razuma, kada im praštam i što ( nakon grebanja ) korodiraju kao da su "fiat 132" ili sl.
Mene i40 oduševljava dizajnom ( osim onih centralnih "brizgaljki" vazduha za putnike ), komforom i završnom obradom, ali mi od njegove cene nekako zastane u grlu, posebno u vezi sa motorom. Njegov motor je dobar, pa i odličan, ali za neke manje pare. Mada vidim da sada za njega već imaju "akcijske cene" i dalje je ( za mene ) precenjen. Optimu da i ne pominjem, ona je ( za sada ) sa one strane razuma.
No, već ix35, "slabiji" 2,0 CRDi 4X4 svojom cenom nekako deluje razumno ( pa i povoljno ) za tu "klasu vozila" ( 4X4 ), dok mi onaj "sportage" cenom nije jasan, kao da je neki lexus ili sličan "premimum" ( mada mislim da su pojam "premiuma" smisli paćenici koji ih poseduju, kada više nisu znali da objasne stvarnu "prednost" skupocenih vozila koje poseduju ).
Kada su polovnjaci u pitanju i njihova "preudaja", danas ne možeš ničega da se ratosiljaš za razumnu cenu, tako da ti finansijski fijasko ne gine u bilo kojoj varijanti ( korejskoj i nekorejskoj ).
Znači, "posedovao" bih ja rado i optimu i i40, ali ih ne bih kupio za pare koje oni za njih traže.
Na kraju, da ne pišem na dva mesta gde si me "prizvao"( kod focusa i ovde ), ne razlikujem ti ja baš"re-setovanje" kola i filigransku razliku u tom delu izmedju i40 i optime. Najviše što mogu jeste da primetim razliku kada je ne puntu uključen ili isključen "gradski mod" volana, tako da me na taj "seting" neće "upecati"
Otkloniće KIA sve što vam se ne dopada za 3 godine, kada izbace NOVI model. :)
@Regular
:))) neznam za tebe... ali ja (iako je Juga bila još čila i zdrava, kad sam dole kod vas služio JNA), još nisam "star" ;);)!
i znam, i razumijem "dečačke ljubavi" prema voljenoj/favoriziranoj marki (i predrasude koje znaju imat izvor u njima), jer je i moja "ljubav" još od tada :)...ali, iskustvo me ipak ponešto naučilo i godine "racionalizirale pogled" -ko što je verovatno tako i kod tebe. zato, za razliku od "dece" i njihovih izključujućih ideala znam, da "ljubavi" nisu "bezgrešne" i da "automobilistički bog" ne postoji (bar ne kod kola o kojim pričamo i koja kupujemo)!
ono što sam (ne kod Focusa, kod Optime) pričao o set-upu podvozja (neznam kako se to zove kod vas... stajni trap? ogibljenje?) nije neka mađija al je prokleto značajno! i da se tehnički jednak sklop (recimo, najosnovniji torzijski trap a kamo li nešto sofisticiranije) naštelovat, da je mekan i udoban ali gegav ili, da je tvrđi i sporstski agilan. to se stvarno najbolje vidi kod novodobnih Citroena... C3 i DS3 i/ili C4 i DS4 su mehanički jednaki auti! ali na cesti se ponašaju potpuno različito!
isto važi i za servo uređaje i elektroniku motora i ostalo... recimo, Mini i C3/C4 imaju isti 1.6 litreni benzinac ali, dok u Miniju snaga navire eksplozivno, ko bujica, u Citroenima je podešen na kultiviraniji i linearniji porast snage i okretnog momenta! jednako je i kod 2.0TDI motora u ovom mom "nesretnom" A4 i Passat službenjaku... kad u Audiju stisnem gas, osječaj je, ko da me netko "šutnuo nogom", dok je osječaj u Passatu nekako "trom"...
kad na sve to dodaš još različite kilaže auta i možda malo drugačije podešene prenose mjenjača, dobiješ različite i jako osjetne vozne karakteristike modela, koji djele istu mehaniku i motorizaciju... zato sam rekao, da bi se mogla Optima na cesti vozit (ponašat) drugačije od i40. isto normalno važi i za ovog novog Ceeda i njegovog Hyundajevog i30 brata! možda ne još u ovoj generaciji, jer su im kod obe marke sve snage trenutno usmjerene u očito poboljšanje kvaliteta izrade i dizajna... ali vjeruj mi, jako brzo će im i to doć na red! po mojem mišljenju im je piljenje voznih svojstava dinamike vožnje, ko i diversifikacija oba branda po tom pitanju, sledeča "stvar na spisku"...
i u pravu si... ne vozim sefiju, nubiru ili espero... nikad ih ni nisam, iz točno svih razloga, koji su "porodili" danas uvriježene predrasude... ali ovi korejski auti više nisu takvi! hteli mi to priznat ili ne... 99,9% predrasuda je štetnih. zato je dobro znat/prepoznat kad ih treba odbacit! mislim, da je u slučaju Kie i Hyundaija, došlo to vreme... ;)
Danas sam ispred MAXI diskonta video Nissan Tiida-u.
Enterijer za zaplakati. Kocka , kocka, kockica i poneki krug.
@ Auto
Šta se dešava sa novom Tiida-om?
Nissan, beše, izjavio da neće proizvoditi auta C klase?
Opet se kaso ukljucujem. i30 mi je ipak lepsi a elantra najlepsa. Ono sto ce odvratiti kupce u Srbiji je mali klirens kod i30, svega 14cm, verovatno je kod sida isti...
@ Dejan L
Nova Tiida je predstavljena prošle godine:
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2011/04/19/novi-nissan-tiida-i-zvanicno
@ drugmirko
Evo prva kuća do mene, imaju Atos prime 1999. i Accent 2000., Atos je TEK ove zime probio na sva 4 ruba (a takodje komšijski Punto 1995. bele boje, nigde iako je okrznuta i utucana sajtna), Accent je probio samo na šarkama vrata, zašto tu, ne znam, oko 1 brisača i oko poklopca za rezervoar. Ok za 12 godina i nije tako loše.
@ auto 20:05
Znam, al' šta je sa prodajom, gde se prodaje, koliko košta?
I šta je Tiida, ako nije C segment? Apropo izjave da više neće proizvoditi vozila C klase? I Fijat je nešto slično/isto izjavio za budući ,,Bravo'' (Fijat C klasu)
Vec se komentarisalo..
Treba sacekati onu neku "sredinu" po cenovniku( izgled enterijera )..
Drug Mirko
Sve smo se mi ( pretežno ) razumeli ( i prvi put ), ne brini, mada su neke razlike u mišljenjima ostale ( što je dobro ). Kao i nepoznanica zašto bi "bazna optima" ( za 26.360, sa "bojom", u SRB ) bila bolja kupovina, od recimo, mondeo 2.0 TDCI 163 ks u paketu "Titanum Lux" za 26.180 ( "sa bojom" )? Gde je prednost?
@Regular
pa verovatno nigdje... :). ako bi gledali motor, mondeo pobjeđuje spuštenih ruku... kako je optima već u startu poprilično nakrcana opremom, mogla bi čak imat i malu prednost a o estetici, bolje da ni ne raspravljamo :))
meni osobno, kod mondea najveći problem leži u tome, da mi izgleda glomazno ko skotna ženka plavog kita! i u kabini mi je malo bezvezan i dosadan (s tim ne mislim nekvalitetan). optimina kabina, (ko i auto iz vana), neusporedivo mi je bolje, zanimljivije i lepše mjesto za boravak!
ali s druge strane.... mondeov motor i vozna svojstva opet nude drugačije zadovoljstvo i užitak...
tako da opet spadamo na ono "moje"... ak su pare "iste", uzeo bi onog, koji bi mi se u danom trenutku u totalu više svidio! a ni jedan od kiinih ili hyundajevih modela NIKAD do sad nije bio u poziciji, da bi odluka o kupnji njega ili europskog konkurenta pala po jednakom kriteriju, ko odluka između dva europska konkurenta.
i to je veliki korak za koreance...
Mene izduvi za vazduh i deo ispod njih podsećaju na Peugeot 306 enterijer
@Dejan L
nisam mislio na takvu vrstu "loših korejskih drla" :)... pa i za Citru "važi" da je "kvarno govno" ali za divno čudo, moja ih familija posjeduje neprekinuto od 1976-te i s ni jednim nismo nikad imali problema...
mislio sam na nekadašnja troma, neosjetljiva, nekomunikativna prevozna sredstva, loših voznih karakteristika i još lošijih materiala, kakvi su korejski automobili bili do par modelskih generacija nazad... zo ne znači, da nisu bili izdrživi i neproblematični/nezahtjevni za održavanje...
ps.... ona "suvišna" linija na zadnjem kraju, koja se nastavlja na far, mogla bi u živo izgledat sasvim dobro i mogla bi estetski poživit malo "samozatajan" zadnji kraj.
njezina funkcija jednaka je sličnoj liniji na zadnjem kraju DS4-ke i mislim, da bi -ak su je pogodili- i njen učinak mogao bit sličan... jer DS-ovom zadnjem kraju baš taj detalj stvarno jako dobro stoji...
Kupite Hondu... :)
CRV placen 2007-me po raznim akcijama 23-24.000, posle cetiri godine, ne mos' ga naci ispod, 19.000, da je.e oca!!! :)
Pa vi sad vidite ko najmanje gubi vrednost! :)
@drugmirko,
izgleda da ti matematika baš nije išla.
Nije isti gubitak od 60% na 37000 i 13000
@Bih_USA
:))... ma cifre su mi bile "figurativne" prirode... point im je bio, da se prikaže kako se gubi kolosalno no matter what... ali se ljepše čuje i učinkovitije je, kad su jednake kod više primjera... ;).
@Bih_USA: 60% je 60%. Iliti, gubitak je isti u procentima, bez obzira da li je 1 dinar ili 50.
@drugmirko
samo sam se malo šalio na tvoj racun.
Za 17 godina u americi sam kupio 4 nova auta i 2 nova kombija za biznis. Zena i ja smo odlucili da kupujemo od sada 3 godine polovna vozila sa fabrickom garancijom " certified cars", Što amerikanci kažu " let somebody else take a first bullet"
Regular 86-88 & drugmirko
"Ti meni vojvoda , ja tebi serdare"..
Imate 100 godina, a mislite o Optimi.. ;)
Vojnici u ex-YU.. Ehej, krstenice.. :)
Vidite kada ce penzija.. :)))
@Panchev9
nego šta?! a za koga misliš da je pravljena Optima... za golobrade 18-godišnjake? :))
valjda da nas u "našim godinama" inetresiraju (i) limuzine gornje srednje klase... ;)
@BiH_USA
nhf ;)
@carobnjak
obicna kola imaju 3 godine ili 36000 milja od branika do branika(što znaci sve osim potrošne robe kao brisaci ili pakne od kocnica) i 4 godine ili 50000milja na motor i mjenjac(powertrain)
cadillac ima 4godine ili 50000milja i 5 godina ili 100000 milja na motor i mjenjac
Panchev9
Naša "pemzija" je daleko, sem ako "pre roka" ne popijemo invalidsku.
Zivo me interesuje kako ce Cee'd da izgleda unutra, a da cenom ne ode u 20.000 razloga da kazem NE..
Ex Italo fan
drugmirko
Ala ste "dirljivi" za svoje godine.. :)))
I sa malo vise "temperamentosti" zborite.. :)
Imate moju podrsku.. ;)
Ex
Ove poruke su iz razloga sto su neke sumnje postale istinite, pa tako.. ;)
BiH_USA
E onda daj neki neobican.. ;)
Npr. "prelepi" Lincoln..
-"od branika do branika" - znaci cuknes ga i oni ti posalju Fedex-om novi branik.. :)
Majku mu, stvarno obecana zemlja.. ;)
evo ti link za lincoln garanciju
http://www.lincoln.com/cars/mkz/2012/warranty/
@Panchev9 16 Feb 2012, 22:13
pa isto ovako samo bez monitora i drugacijim sedistima...
@Panchev9
aktuelni Ceed nema vece razlike sto se tice enterijera po paketima opreme, skuplje verzije imaju detalje od imitacije aluminijuma, kozni paket, razlikuje se stof sedista i to je to. Vazi i za Rio!
Tako bi trebalo da bude i za ovaj...
carobnjak
Valjda ce da se razlkuje od aktuelnog?
Ovaj gore ima "jachi": volan(vrv tempomat), menjac, navigaciju, alu pedale, upotrebljene maskice, sedista itd..
Da ne kazem i alujke 17''..
@Panchev9
naravno da se razlikuje!
Ja ti pricam da se osnovni enterijer ne razlikuje puno od najopremnljenije verzije kod aktuelnog Ceed-a, pa ce ta minimnalna razlika biti i kod ovog novog, ili bi bar trebala jer je tako bilo kod svih modela do sada.
Ovaj na slici je moderniji i sigurno bolje odradjen nego kod aktuelnog, tu nema diskusije! :)